FANDOM

Artykuł

A.J. Ford — jeden z drugoplanowych bohaterów występujących w serialu telewizyjnym The Walking Dead (AMC); chłopiec ocalały po wybuchu apokalipsy zombie, syn Abrahama i Ellen Ford oraz brat Beccy.

WyglądEdytuj

Jest to drobny oraz dość niski chłopiec liczący około 10 lat, o krótkich, rudych włosach i ciemnobrązowych oczach.

HistoriaEdytuj

Przed apokalipsąEdytuj

Nic nie wiadomo o życiu A.J'a. sprzed wybuchu epidemii.

Po apokalipsieEdytuj

Sezon 5Edytuj

Self HelpEdytuj

A.J. znajduje się w sklepie spożywczym wraz ze swoją matką oraz siostrą, cała trójka jest przerażona i ukrywa się przed Abrahamem, który na ich oczach z zimną krwią, gołymi rękoma zamordował czterech swoich zaufanych towarzyszy, po tym jak dowiedział się, że ci, podczas jego nieobecności zgwałcili jego żonę - Ellen.

Mimo tego, iż mężczyzna zrobił to w ich obronie, jego rodzina się go bała, więc następnego dnia, gdy jeszcze spał, kobieta zabrała dzieci, a także część zapasów i uciekła ze swojego dotychczasowego schronienia. Wyruszyli na poszukiwanie jakiegoś środka transportu, nie zaszli oni jednak zbyt daleko, gdyż następnego dnia ich martwe i rozszarpane przez zombie ciała odnalazł Abraham.

ŚmierćEdytuj

Po pewnym czasie od momentu ucieczki ze sklepu spożywczego A.J., jego matka oraz siostra natrafili na porzucony samochód, którym mieli zamiar wyruszyć w dalszą drogę, jednak chwilę później zostali oni zaatakowani i pożarci przez zombie.

RelacjeEdytuj

Abraham FordEdytuj

Abraham zarówno w stosunku do A.J'a., jak i pozostałej części rodziny był bardzo opiekuńczy i czuły, można jednak przypuszczać, iż te uczucia nie zawsze były odwzajemniane, co widać m.in. gdy chłopiec jest mocno zaniepokojony, a wręcz przerażony tym, co uczynił jego ojciec w ich obronie. Nie wiadomo jednak, czy opuścił on Abrahama z własnej woli, czy też został on do tego nakłoniony przez matkę.

Jednakże z reakcji ojca na śmierć syna można wywnioskować, iż mieli oni ze sobą dosyć silne i pozytywne relacje, bowiem utrata bliskich niemalże doprowadziła Abrahama do popełnienia samobójstwa.

CiekawostkiEdytuj

  • Litery "A.J." są najprawdopodobniej skrótem od "Abrahama Jr.", jednak nigdy nie zostało to potwierdzone.

Zobacz teżEdytuj

Postacie - Serial TV
Ocalali po więzieniu EugeneRositaChristopher
Kościół św. Sary Gabriel
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Schronienie Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet