Walking Dead Wiki
Advertisement
Walking Dead Wiki

"Dzięki za branie tego na poważnie... Obawiam się, że nigdy nie zrozumiem tego idioty."
—Aasim do Clementine (Wyznacznik)

Aasim – postać z gry The Walking Dead: The Final Season. Jest łowcą, mechanikiem i swojego rodzaju kronikarzem w szkole dla trudnej młodzieży. Aasim jest prawdopodobnie najbardziej zrównoważonym i pragmatycznym z dzieci mieszkających w szkole, jest głosem logiki i rozsądku w porównaniu do jego bardziej emocjonalnych towarzyszy.

Przed apokalipsą

Nic nie wiadomo o życiu Aasim'a sprzed apokalipsy, poza tym iż trafił do szkoły dla trudnej młodzieży za podpalanie różnych rzeczy (był piromanem). Gdy był już gotowy, aby wyjść ze szkoły, rozpoczęła się apokalipsa.

Podczas apokalipsy

Gdy wybuchła epidemia a dyrektor szkoły - Erickson zwiał, Aasim postanowił że zostanie w szkole wraz z pozostałymi, najprawdopodobniej ponieważ przez to wzrosłyby szanse jego przetrwania. Aasim zajmował się polowaniami i codziennie zapisywał przebieg dnia w wielkim zeszycie.

Done Running

TBA

Suffer The Children

TBA

Broken Toys

TBA

Take Us Back

TBA

Relacje (TBA)

Clementine

Marlon

Brody

Louis

Alvin Jr.

Zabite ofiary

  • Yonatan (bezpośrednio spowodowane)
  • Niezliczona ilość zombie i zwierząt.

Ciekawostki

  • Kent Muddle potwierdził, iż początkowo Aasim miał być biseksualny, lecz uległo to zmianie.
  • Aasim był trzecią osobą, która głosowała za zostaniem Clementine i AJ'a w szkole.
  • Aasim to jedna z siedmiu osób, które są żywe przez cały sezon niezależnie od wyborów gracza.
    • Innymi są: Clementine, Alvin Jr., Willy, Ruby, Omar, i Rosie
  • Powód trafienia Aasima do szkoły był potwierdzony przez Kent'a Muddle.
  • Aasim początkowo miał mieć własną filozofię opartą na soli - według niego byłaby walutą w nowym świecie wolnym od dorosłych. Miałby mieć duży słoik soli, który ukrywałby w ziemi w epizodzie "Done Running" i pokazałby go Clementine, jeśli wybrałaby się z nim na polowanie.
Advertisement