FANDOM

Adam – oryginalna postać stworzona przez amerykańską firmę zajmującą się produkcją gier - Telltale Games. Chłopak zostaje tylko i wyłącznie wspomniany w grze The Walking Dead, w sezonie pierwszym, w epizodzie No Time Left. Bohater ten był synem kobiety o imieniu Tess oraz mężczyzny odpowiedzialnego za porwanie Clementine, posiadał również siostrę - Elizabeth.

HistoriaEdytuj

Przed apokalipsąEdytuj

Niewiele wiadomo o jego życiu sprzed wybuchu epidemii poza tym, iż miał on siostrę oraz kochającego ojca i matkę. Biorąc pod uwagę to, że ojciec chłopaka przed nastaniem apokalipsy trenował małą ligę baseballową, można przypuszczać, iż Adam był jednym z jej członków.

Po apokalipsieEdytuj

Adam towarzyszył ojcu w wyprawie myśliwskiej, podczas której zaginął bez śladu. Jego rodzina desperacko prowadziła poszukiwania, które koniec w końcu okazały bezskuteczne. Jego status jest nieznany.

No Time LeftEdytuj

Porywacz wspomina Lee o tym jak zabrał ze sobą Adama do lasu na polowanie, podczas którego chłopak nieszczęśliwie zaginął. Wyraża również ogromny żal i smutek oraz niezwykle ubolewa nad tym, iż stracił jedynego syna, wskutek czego jego małżonka kompletnie się załamała i zaczęła widzieć w nim potwora.

RelacjeEdytuj

NieznajomyEdytuj

Mój syn, Adam, zaginął. Wziąłem go na polowanie, chociaż żona twierdziła, że jest za młody. Uznałem, że musi się uczyć.

Nieznajomy, No Time Left

Mężczyzna bardzo kochał swojego syna i pragnął dla niego jak najlepiej, co jest widoczne między innymi gdy ten, pomimo dosyć młodego wieku chłopaka zabiera go ze sobą na polowanie do lasu, gdzie chce nauczyć go sztuki przetrwania, aby w przyszłości był w stanie sam sobie poradzić, gdy tylko zajdzie taka potrzeba. Po zaginięciu Adama, Nieznajomy wraz z rodziną robił wszystko aby go odnaleźć, niestety bezskutecznie.

TessEdytuj

Wróciłem bez niego, a jej twarz mówiła... Jesteś potworem.

Nieznajomy, No Time Left

Kobieta z całego serca kochała swojego syna i bardzo się o niego troszczyła, co można dostrzec między innymi gdy jest przeciwna temu aby chłopak towarzyszył ojcu podczas polowania, twierdziła bowiem, iż jest on na to za młody. Gdy Adam zaginął, Tess była głęboko zrozpaczona, posunęła się nawet do tego stopnia, że za całe to wydarzenie całkowicie obwiniała męża, ostatecznie kompletnie straciła do niego zaufanie i wkrótce po tym porzuciła go oraz odeszła wraz z córką.

ElizabethEdytuj

Wszyscy poszliśmy na poszukiwania. Nie udało się go znaleźć.

Nieznajomy, No Time Left

Chociaż ich wzajemne stosunki nie zostały nigdzie opisane, można wywnioskować, że mieli ze sobą dobre relacje.

Zabite ofiaryEdytuj

  • Prawdopodobnie niezliczona ilość zombie