Walking Dead Wiki
Advertisement
Ten artykuł jest o postaci z Serialu TV. Może szukasz .

"Spójrz na to dziecko. To dziecko to Adam. Nazywiemy go po pierwszym człowieku."
Tammy Rose do Earla.[źr]

Adam Sutton to ocalały z wybuchu apokalipsy w The Walking Dead AMC. Jest byłym członkiem Szeptaczy, ale później zostaje opuszczony przez jego matkę. Zostaje wtedy uratowany przez Wzgórze i zostaje adoptowany przez Earla i Tammy Rose Sutton. Po śmierci Tammy i Earla, Alden zostaje jego rodzicielskim opiekunem.

Po apokalipsie

Adam rodzi się prawie 8 lat po apokalipsie zombie w kobiecie, która należy do grupy prymitywnych ocalałych znanych jako Szeptacze. Nie wiadomo, kim jest jego ojciec ani czy jeszcze żyje.

Sezon 9

"Bounty"

TBA

"Chokepoint"

TBA

"The Calm Before"

TBA

Sezon 10

"We Are the End of the World"

TBA

"What It Always Is"

TBA

"Morning Star"

TBA

"Walk With Us"

TBA

Wystąpienia

Serial TV

Sezon 9

Season 10

Sezon 11

TBA

Ciekawostki

  • Wraz ze śmiercią jego cioci, Mary, w "Walk With Us", Adam nie ma znanych żyjących krewnych.
  • Adam to dziesiąte znane dziecko w Serialu TV urodzone podczas apokalipsy, pierwsze to Judith Grimes, drugie i trzecie to dwa bezimienne niemowlęcia mieszkające w Królestwie, czwarte to Gracie, piąte to Hershel Rhee, szóste to R.J. Grimes, siódme to Ezra, ósme to Aliyah, dziewiąte to Mariam, i jedenaste to Socorro Espinosa.
  • Adam to drugie dziecko adoptowane przez jedno ze społeczności od antagonistycznej grupy, pierwsze to Gracie.
  • W Sezonie 9, Adam jest przedstawiany przez niemowlę płci żeńskiej, mimo że jest mężczyzną.
  • Do czasu adopcji przez Earla, Adam nigdy nie otrzymał imienia ze względu na koncepcję Szeptaczy, by nie używać imion do wzajemnej identyfikacji.
    • Po ponownym połączeniu się ze swoim siostrzeńcem Mary również odnosi się do niego jako do Adama .
  • Wraz z "A Certain Doom", Adam i Lydia są jedynymi byłymi Szeptaczami, którzy wciąż żyją.

Odniesienia

Advertisement