FANDOM

Zrobiliśmy tak wiele, moja matka zrobiła tak wiele abyśmy mogli tu być...

—Alicia do Morgan'a

Alicia Clark, jest  żeńską Protagonistką i ocalałą z wybuchu apokalipsy w Fear The West córką Madison i Stevena Clarka, który zmarł kilka lat przed apokalipsą. Jes

t młodszą siostrą Nicka i byłą dziewczyną Matta Sale. Była niegdyś wysokiej rangi członkiem i mieszkańcem społeczności Rancza "Broke Jaw" i przez krótki czas utrzymywała związek z Jake'em Otto. Była byłą osobistą pielęgniarką Johna. Była wcześniej zastępcą dowódcy społeczności Stadionu "Dell Diamond". Obecnie jest członkiem grupy Morgana.

Przed Apokalipsą Edytuj

Kiedy Alicia miała około 14-16 lat, jej ojciec zginął w wypadku, a później matka zaczęła spotykać się z Travisem Manawą. Ona Sama zaczęła spotykać się z Mattem Sale. Chociaż nie zostało to pokazane bezpośrednio, Travis stał się dla Alicii ojczymem a Chriss przybranym bratem przez małżeństwo Travisa z jej matką - Madison.

Alicia prawdopodobnie doświadczyła trudów jakie niosło ciągłe monitorowanie swojego brata przez rodziców. Alicia świadoma była uzależnienia swojego brata oraz stanu w który popadał gdy nie mógł do niego wrócić.

Po Apokalipsie Edytuj

Krótko po wybuchu apokalipsy,gdy wszystko się zaczynało,jej brat twierdził że widział swoją martwą przyjaciółkę przez co wylądował w szpitalu. Alicia z dnia na dzień zaczęła zauważać że mniej uczniów kontynuuje chodzenie do szkoły,przez co zaczęła się martwić o swojego chłopaka Matta.Travis i Madison biorąc pod uwagę co się dzieje trafili do jego mieszkania i całej trójce pokazał swoje ugryzienie i cała trójka odeszła po tym jak Alicia pożegnała się z Matt'em.

Na pierwszy rzut oka Alicia wydaje się typową nastolatką jednak z rozwojem wydarzeń można temu zaprzeczyć.Staje się odważna czego przykładem może być jej determinacja w sezonie 3 odcinku This Land Is Your Land,gdzie musi ocalić siebie i innych dokonując trudnego wyboru którym jest zabicie grupy ugryzionych w celu zaoszczędzenia tlenu.

Jej kolejny chłopak Jake,którego poznała na początku sezonu trzeciego umarł przez Troy'a Otto.Alicia nie wiedziała jednak kto go zabił i się załamała.Po spotkaniu Ofelii czyli jej przyjaciółki którą poznała po apokalipsie,była na nią zła i na całą grupę do której należy za zabicie Travis'a z którym miała dobre relacje.

W sezonie 4 odcinku 3 gdy wraz z Morganem,Lucianą,Altheą i John'em dotarli do miejsca gdzie miał być Nick,ten zostaje postrzelony i wykrwawia się po upadku na bok.Alicia klęka i płacze nad umierającym bratem.

Przez cykl trwania sezonu 4 (głównie odc 8) wyjawione zostają powody nienawiści sępów przez Alicie.June(zwana również jako Naomi)była jej koleżanką i potem przyłączyła się do antagonistycznej grupy,grupy która jak się okazało również przyczyniła się do śmierci Madison Clark.

Po upadku stadium oraz śmierci matki dziewczyna początkowo wini Charlie,która jak się okazało zabiła jej brata oraz przyczyniła się do upadku grupy. Alicia pomimo popędów do zamordowania dziewczynki,teraz wydaje jej się wybacza.

Pod koniec sezonu 4 Alicia wraz z Morganem i pozostałymi ocalałymi postanawia pomagać innym poprzez rozdawanie paczek na różnych drogach udowadniając samej sobie że jak jej matka,jest zdolna do czynienia dobra.

Wraz z rozpoczęciem sezonu 5, widzimy że Alicia uległa pewnej przemianie. Przemiana ta daje o sobie znać ilekroć ostatnia ocalała z rodziny Clark, walczy z grupami zombie. Alicia jest bezwzględna i zabija każdego zombie po kolei oraz bez chęci by ktoś jej pomógł. Morgan stara się pomóc wątpiącej Alicii i uświadamia jej że trud jaki wkładają w pomoc innym, świadczy o słuszności sprawy do której się podjęli. Cała grupa stara się stworzyć samolot aby uciec przed emisją promieniowania.

Alicia poznaje grupę ocalałych, w skład których wchodzą sami nastolatkowie i kilkoro dzieci, Alicia stara się im pomóc ale ci ciągle odmawiają przybycia do obozu. Alicia ostatecznie ratuje im wszystkim życie, odpierając samotnie grupę trupów. Annie - Przywódczyni grupy mówi że nie wie co Alicia zrobiła złego ale uważa że dziewczyna zdołała już za to zadośćuczynić.

Alicia postanowiła trenować z drewnianą laską, Morgan pomaga jej w treningu.

Zabite Ofiary Edytuj

Ta lista pokazuje ofiary zabite przez Alicie:

Wystąpienia Edytuj

Fear The Walking Dead

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Sezon 4

Sezon 5

TBA

Ciekawostki Edytuj

  • Jest ostatnim członkiem oryginalnej grupy, która zabiła Szwendacza.
  • Jest jedynym członkiem swojej rodziny, który nie zabił kogoś z Rodziny Otto.
  • Alicia ma więcej ról niż jakakolwiek inna postać w uniwersum: Jest główną bohaterką w sezonie 1 i 2, tritagonistką sezonu 3, dueteragonistką pierwszej połowy sezonu 4 i jedną z dwojga protagonistów sezonu 5
  • Od "No One's Gone":
    • Alicia jest ostatnim znanym ocalałym członkiem jej rodziny.
    • Alicia to najdłużej żyjąca postać z w Fear The Walking Dead.
    • Alicia, Daniel i Strand są jedynymi postaciami z Sezonu 1 potwierdzonymi przy życiu.