FANDOM

Amber — jedna z drugoplanowych bohaterów występujących w serialu telewizyjnym The Walking Dead (AMC); kobieta ocalała po wybuchu apokalipsy zombie, była partnerka Marka oraz aktualnie jedna z pięciu żon Negana.

WyglądEdytuj

Jest to młoda, szczupła kobieta licząca około 20 lat, o długich, falowanych, blond włosach i niebieskich oczach. Gdy widzimy ją po raz pierwszy, podobnie jak pozostałe żony Negana jest ona ubrana w krótką, czarną sukienkę na ramiączkach.

HistoriaEdytuj

Przed apokalipsąEdytuj

Niewiele wiadomo o życiu Amber sprzed wybuchu apokalipsy, oprócz tego, że mieszkała i żyła ona ze swoją matką nim to wszystko się zaczęło.

Po apokalipsieEdytuj

Po wybuchu epidemii wraz z matką dołączyła do grupy Zbawców, gdzie po pewnym czasie postanowiła opuścić swego ówczesnego partnera Marka i została ona jedną z żon Negana.

Sing Me a SongEdytuj

Po raz pierwszy widzimy Amber w dobrze urządzonym pokoju wraz z Sherry, Tanya, Frankie, i kilkoma innymi żonami Negana. Wszystkie kobiety starają się wesprzeć i rozweselić zapłakaną dziewczynę, jednakże bezskutecznie. Tymczasem do pokoju wchodzi Negan wraz z Carlem, mężczyzna przeprowadza krótką rozmowę z Sherry, po czym podchodzi do Amber, wszystko jej wyjaśnia i daje jej wybór. Może albo wrócić do Marka i matki, ale w zamian za to będą ciężej pracować lub przeprosić i już nigdy więcej go nie zdradzać. Dziewczyna wybiera drugą opcję, Negan całuje ją w czoło i wychodzi.

Jakiś czas później Amber stoi wraz z innymi kobietami i jest świadkiem przypalania twarzy Marka żelazkiem, w trakcie egzekucji dziewczyna jest pocieszana przez Sherry.

RelacjeEdytuj

SherryEdytuj

Sherry wydaje się być bardzo bliską przyjaciółką Amber, obie kobiety darzą się dużym szacunkiem i zaufaniem, a także zawsze mogą liczyć na swoje wzajemne wsparcie.

Zabite ofiaryEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Postacie - Serial TV
Ocalali po więzieniu EugeneRositaChristopher
Kościół św. Sary Gabriel
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Schronienie Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet