FANDOM

Andre Mitchell - oryginalny bohater, który pojawia się w grze "The Walking Dead" od Telltale Games jako funkcjonariusz policji oraz przyjaciel Shawna Greene i Cheta.

Przed Apokalipsą Edytuj

Nic nie wiadomo o życiu Andre przed wybuchem epidemii, z wyjątkiem tego, że był funkcjonariuszem policji w stanie Georgia.

Po Apokalipsie Edytuj

"Nowy Dzień" Edytuj

Iść w nocy Edytuj

Jeżeli gracz zdecyduje się wyruszyć z Clementine w nocy spotyka Shawna wraz z Andre. Andre początkowo wziął Clem i Lee za szwendaczy jednak po chwili zdał sobie sprawę, że są ludźmi. Wyjaśnia im, że szukają swojego przyjaciela, Cheta, który ostatnio został zaatakowany przez szwendaczy, ale teraz zaginął. Podczas ich rozmowy przemieniony już Chet wychodzi zza rogu jednego z domów i zaczyna zbliżać się do bohaterów. Andre karze wszystkim wsiadać do radiowozu zaś sam wyjmuje pistolet, jednak nie jest w stanie pociągnąć za spust i wraca do samochodu. Następnie opuszczają oni sąsiedztwo i udają się na farmę.

Po przyjeździe na farme Shawn, Lee i Clementine wysiadają zaś Andre odjeżdża, jego dalsze losy nie są nam znane.

Iść za dnia Edytuj

Jeżeli gracz zdecyduje się wyruszyć z Clementine za dnia spotyka Shawna wraz z żywym jeszcze Chetem. Nigdy nie spotkają Andrea, pozostawiając jego los nieznanym.

Zabite ofiary Edytuj

  • Prawdopodobnie niewielka ilość zombie