FANDOM

Anne, znana również jako Jadis — jedna z głównych bohaterów występujących w serialu telewizyjnym The Walking Dead (AMC); kobieta ocalała po wybuchu apokalipsy zombie, liderka i założycielka grupy o nazwie Złomiarze.

WyglądEdytuj

Jest to młoda, wysoka, szczupła kobieta licząca około 30 lat, o brązowo-blond, krótkich włosach i brązowych oczach.

CharakterEdytuj

Jest to pewna siebie kobieta, która zawsze musi postawić na swoim, szczególnie jeżeli chodzi o kwestię handlu z innymi grupami. Anne przez cały czas zachowuje powagę i spokój, w większości sytuacji nie okazuje ona zbytnich emocji. Jest także świetną liderką, która dba o dobro swoje i swoich ludzi. Przy każdej sposobności stara się coś uzyskać, w głównej mierze w kwestii materialnej.

Choć zachowuje się ona nieco lekceważąco w stosunku do osób z poza swojej grupy, to szanuje ludzi, którzy udowodnią swoją wartość i to że potrafią wywiązywać się z wcześniej ustalonych umów. Jak sama kilkukrotnie stwierdziła ona i pozostali Złomiarze nienawidzą zbędnego wysiłku, przez co okradają resztę grup lub też po prostu je wykorzystują.

HistoriaEdytuj

Przed apokalipsąEdytuj

Wirginia (Prawdopodobnie)Edytuj

Nic nie wiadomo o życiu Anne sprzed wybuchu epidemii. Niewykluczone jest jednak to, że mieszkała ona gdzieś w Wirginii, ponieważ jak sama stwierdziła - często odwiedzała wysypisko śmieci i zbierała na nim materiały, które mogłyby posłużyć jej do malowania np. metalowe blachy, farby i tkaniny.

Po apokalipsieEdytuj

Po wybuchu apokalipsy zebrała na wysypisku grupę ludzi i tam rozbili obóz.Jadis ukazuje że "złomiarze" cenią słowa więc mówią krótko na różne tematy.Anne dalej zajmowała się malowaniem obrazów oraz tworzeniem rzeźb.Początkowo zdradziła Rick'a i innym atakiem na Alexandrię ale po ataku na złomowisko zaprzestała współpracy z Negan'em.

Edytuj

Edytuj