Walking Dead Wiki
Advertisement
Ten artykuł jest o postaci z Serialu TV. Może szukasz odpowiednika z Komiksu. W przypadku innych stron o tej samej nazwie, zobacz: Barbara

"Posłańcy. Przybyli ze Wzgórza. Znaleźli Rositę. Jest ranna."
—Barbara do Gabriela Stokesa.[źr]

Barbara to ocalała z wybuchu apokalipsy w The Walking Dead AMC. Jest mieszkańcem Aleksandrii, razem z jej dziećmi.

Przed apokalipsą

Nieznane położenie

Nic nie wiadomo o życiu Barbary przed lub w czasie wybuchu apokalipsy, poza tym, że miała syna i córkę.

Po apokalipsie

Wirginia

W pewnym momencie apokalipsy, Barbara i jej dzieci dołączyły do społeczności o nazwie Aleksandrii.

Sezon 5

"Forget"

Barbara uczęszcza na imprezę Deanny, wchodząc w interakcję z innymi mieszkańcami i nowoprzybyłymi. Gdy nowoprzybyły Rick i Jessie rozmawiają, śmieje się gdy rozmawia z Kentem. Gdy Sasha próbuje poruszać się po imprezie, słychać rozmowę Barbary ze Stacy o jej nadziejach, że dentysta przyjedzie do Aleksandrii, prawdopodobnie wynikających z problemów z zębami jej syna.

"Conquer"

Barbara jest jedną z mieszkańców miasta obecnych na forum społeczności, aby dyskutować o losie Ricka. Siedzi obok Kenta i Jessie i słucha, jak mówią jej współmieszkańcy. Barbara i pozostali mieszkańcy są zszokowani, gdy nagle pojawia się Rick ze zwłokami szwendacza, gdy mówił Tobin. Jest także świadkiem morderstwa Rega Monroe, której jest przerażona, i późniejszej egzekucji Pete'a Andersona.

Sezon 6

"Now"

Przeżywając śmiertelny nalot Wilków, Barbara jest jedną z wielu mieszczan zebranych przy głównej bramie, słuchających rosnącej hordy zamieszkującej zewnętrze murów. Wydaje się być bardzo zaniepokojona sytuacją, i słucha Ricka i Aarona gdy zwracają się do tłumu. Później, Barbara jest z Brucem, Anną, Kentem i kilkoma innymi wściekłymi Aleksandryjczykami narzekającymi na swoje racje żywnościowe. Mówi Olivii, że ledwo jest w stanie zrobić dwa posiłki z tego, co otrzymała, co Olivia sugeruje, aby dodawała wodę do swoich zup. Po tym, jak Anna i Kent też narzekają, Bruce decyduje się poprowadzić tłum na nalot na spiżarnię. Kiedy Barbara pakuje pudełko z jedzeniem gdy Spencer nakazuje tłumowi zatrzymać się i odłożyć jedzenie, i przypomina im, że są społecznością i muszą współpracować, jeśli chcą przetrwać. Barbara i pozostali nieśmiało zwracają jedzenie na półki przed wyjściem ze spiżarni. Później tego samego popołudnia, Barbara jest świadkiem Betsy jako szwendacz w jej domu, skłaniając ją do krzyku z przerażenia. Sąsiedzi podbiegają, by być świadkami sytuacji, a Barbara wraz z Tobinem, Olivią, Anną, Brucem i Denise obserwują, jak Jessie dobija przemienioną Betsy i zwraca się do tłumu o przetrwanie w nowym świecie. Barbara cicho płacze z powodu śmierci swojej przyjaciółki, gdy sąsiedzi opuszczają scenę z powrotem do swoich interesów.

"Heads Up"

Barbara uczęszcza na kręgu modlitwie Ojca Gabriela z Kentem, Bobem, Kyle'em, i kilkoma innymi Aleksandryjczykami. Jest także światkiem zielonych balonów Enid Glenna unoszących się na powietrzu, tuż przed upadkiem muru przez zawalającą się wieżę kościoła.

"No Way Out"

Kiedy stado najechało, Barbara wycofała się do jednego z domów dla bezpieczeństwa. Barbara jest świadkiem mordowania szwendaczy przez Ricka na ulicach i inspiruje ją do przyłączenia się do grupy, gdy widzi, jak inni mieszkańcy przybywają z pomocą. Uzbrojona w kija, jest wśród mieszkańców, by godzinami walczyć ze szwendaczami, dopóki wszyscy nie zostaną zabici. Po krwawym uboju, odpoczywa poza lecznicą razem z innymi ocalałymi.

"Not Tomorrow Yet"

Kiedy Barbara była na zewnątrz, pilnowała dwójki swoich dzieci gdy Carol pojawiła się i dostarczyła ciasteczka do całej trójki, za co jest wdzięczna. Jest później obecna na spotkaniu w kościele, słuchając przemówienia Ricka o niebezpieczeństwie Zbawców. Kiedy Rick zapytał, czy ktoś sprzeciwia się pomysłowi zaatakowania Zbawców, Barbara milczała.

Sezon 7

"Service"

Barbara, siedząca obok Kenta, jest wśród mieszkańców miasta obecnych w kościele, kiedy Rick informuje ich, że nie jest już u władzy i że wszystkie pistolety muszą zostać przekazane Zbawcom.

Sezon 8

"Mercy"

Barbara siedzi na werandzie domu Grimes i opiekuje się dzieckiem Judith, która bawi się na chodniku poniżej. Z radością obserwuje, jak Rick całuje Judith na pożegnanie, po czym wyrusza do ataku Sanktuarium.

"How It's Gotta Be"

TBA

Zabite ofiary

Ta lista przedstawia ofiary zabite przez Barbarę:

Wystąpienia

Serial TV

Sezon 5

Sezon 6

Sezon 7

Sezon 8

Sezon 9

Sezon 10

Odcinki 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4
Sezon 5 👁
Sezon 6 👁 👁 👁
Sezon 7 👁
Sezon 8 👁 👁 👁 👁 👁 👁
Sezon 9
Sezon 10 👁 👁
Sezon 11
Występuje Głos jest słyszany
👁 Występuje bez kwestii Występuje w retrospekcji
Występuje jako szwendacz 🖼 Występuje na fotografii/filmie
Występuje jako zwłoki Występuje w halucynacji/śnie

Ciekawostki

  • Barbara została przypisana jako Matka #1 w Sezonie 5.
    • Ta postać otrzymała imię Barbara w "Now".
  • Barbara została przypisana w "Start to Finish" w "The Next World" ale nie pojawiła się w żadnym odcinku.
  • Mandi Christine Kerr była daleko w ciąży podczas kręcenia filmu "Service", w którym występowała tylko w kościele, ponieważ mogli użyć portretu głowy zamiast pokazać całe jej ciało i pokazać brzuszek dziecka.
  • Co dziwne, Barbara nie wydaje się być zmartwiona pozorną śmiercią jej dzieci w ataku granatowym Zbawców na Aleksandrię w jej występach po "How It's Gotta Be". Jednak możliwe jest również, że jej uczucia w tej sprawie nie zostały szczegółowo przedstawione, ponieważ jest postacią podrzędną.
  • Barbara, Gabriel, i Aaron to pozostałe postacie wprowadzone w Sezonie 5.
    • Barbara jest obecnie również najdłużej żyjącą powtarzającą się postacią w Serialu TV, a także jedyną wprowadzoną przed Sezonem 6, dla której wciąż potwierdzono, że żyje.
Postacie - Serial TV
Rodzina Grimes JudithRickCarlLori
Centrum Kontroli Chorób EdwinCandace
Personel Wojskowy WellesWilsonBradySeanFranklinCoxCallaway
Ocalali po więzieniu EugeneRositaGabriel
Wilki OwenAphid
Wybrzeże CyndieRachelJulesBeatriceKathyNatania
Złomiarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeConnieKellyYumikoBernie
Baltimore CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Strażnicy ElijahFrostAgathaDuncanColeMayaAinsleyGusBillyJen
Rodzina Mays Pan MaysMaysPani Mays
Valak's Vipers Craven
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameVioletHunter
Advertisement