Walking Dead Wiki
Advertisement
Walking Dead Wiki

"Zabił mojego męża."
—Beatrice do Daryla i Maggie o tym, dlaczego zabiła Justina.[źr]

Beatrice to ocalała z wybuchu apokalipsy w The Walking Dead AMC. Była mieszkańcem Wybrzeża.

Przed apokalipsą

Nieznane położenie

Nic nie wiadomo o życiu Beatrice przed lub w momencie wybuchu apokalipsy, poza tym, że miała męża.

Po apokalipsie

Wirginia

Beatrice i jej mąż przeżyli wczesne etapy wybuchu apokalipsy i ostatecznie znaleźli się w dużej grupie ocalałych, której przewodziła kobieta imieniem Natania. Niestety, jej grupa została odkryta przez dużą, wrogą organizację ocalałych kierowaną przez Simona (który później został bezlitosnym i sadystycznym zastępcą Negana) i na jego rozkaz Beatrice i jej ludzie zostali zmuszeni do gromadzenia i dostarczania im zapasów pod groźbą śmierci. Ostatecznie, pod rozkazami Natanii, grupa zainicjowała bunt, by walczyć z prześladowcami. Jednak ze względu na przewagę i przewagę liczebną ich grupa została pokonana. W ramach kary za ich nieposłuszeństwo i aby powstrzymać dalszy opór, Simon kazał swojej grupie mordować każdego ocalałego mężczyznę w wieku powyżej 10 lat w grupie Beatrice, a mąż Beatrice został stracony przez mężczyznę o imieniu Justin.

Po tym i nie chcąc kontynuować pracy dla Simona i jego grupy, Beatrice i jej grupa, składająca się teraz głównie z kobiet, uciekła ze swojej społeczności i założyła nowy dom w miejscu o nazwie Wybrzeże i ponownie utworzyła swoją społeczność ukrytą przed nimi. Aby uniemożliwić Simonowi i jego grupie ponowne odnalezienie ich, Natania nakazała natychmiastowe zabicie każdego ocalałego, który spotkał społeczność, w celu zachowania tajemnicy ich nowego domu.

Sezon 7

"Swear"

Kiedy nieznajoma imieniem Tara natrafia na Wybrzeże, Beatrice próbuje ją schwytać, ale Tara zyskuje przewagę i postanawia znokautować Beatrice swoją bronią, zamiast ją zabić. Z tego powodu Tara może żyć i jest przetrzymywana w kabinie na przesłuchanie. Później tego samego dnia Beatrice przesłuchuje ją z Natanią i Kathy. Tej nocy kobiety jedzą kolację i próbują przekonać Tarę, by została z nimi w Wybrzeżu. Jednak Tara chce wrócić do domu, do swojej dziewczyny, a kobiety proponują eskortę Tary z powrotem na most, gdzie ostatnio widziała swojego towarzysza Heatha.

Po tym, jak Tara ujawnia, że ​​jej grupa zabiła grupę bandytów na stacji satelitarnej, Natania nakazuje Beatrice i Kathy zabić ją potajemnie. Następnego ranka Tara odkrywa ich prawdziwy plan i próbuje uciec, ale Beatrice ją znajduje. Trzymając ją na muszce, ujawnia, że ​​Zbawcy zaatakowali ich wcześniej, dopóki nie została znokautowana przez Cyndie. Niedługo później Beatrice i Kathy przybywają na mostek i zabierają Cyndie z powrotem do domu po udanej ucieczce Tary.

"Something They Need"

W następnych tygodniach Tara prowadzi swoją grupę do Wybrzeża, aby zebrać broń ze zbrojowni społeczności. Kiedy bomby zaczynają wybuchać na obrzeżach Wybrzeża, Beatrice i Kathy próbują biec w kierunku zbrojowni, ale zostają zatrzymani przez Daryla i Jezusa, którzy każą im założyć ręce za głowę. Niechętnie słucha i zostaje zabrana do lasu z innymi mieszkańcami Wybrzeża.

Kiedy Natania i Cyndie rozmawiają o walce ze Zbawcami, Beatrice wydaje się być nieco zainteresowana dołączeniem do bitwy. Niedługo potem jest wśród ocalałych, aby pomóc chronić mieszkańców Wybrzeża przed szwendaczami, a następnie podaje rękę Rickowi. Po zakończeniu umowy Beatrice patrzy, jak Aleksandryjczycy odbierają broń.

Sezon 8

"How It's Gotta Be"

Beatrice należy do grupy Wybrzeża, którzy sprawdzają ciężarówkę przywiezioną na obrzeża społeczności przez Aarona i Enid. Następnie otacza Aarona i Enid, gdy Cyndie opłakuje śmierć Natanii.

"The Lost and the Plunderers"

Kiedy Cyndie musi zdecydować, czy zabić Aarona i Enid, czy nie, Beatrice sugeruje, by zabili ich na brzegu za swoje czyny. Jednak Cyndie pozwala im żyć, ale odmawia przyłączenia się do walki ze Zbawcami i ostrzega ich, aby nigdy nie wracali do swojej społeczności.

"Worth"

Po powrocie z wędkowania Beatrice i niektórzy z Wybrzeża patrzą, jak wychudzony i słaby Aaron zabija szwendacza w pobliżu, zanim upada. Często zauważany w okolicy przez kobiety, Aaron jest ignorowany, z wyjątkiem Beatrice, która każe mu znaleźć coś do picia. Później tego samego dnia Beatrice i mieszkańcy znajdują wyczerpanego Aarona, błagając ich, aby przyłączyli się do walki ze Zbawcami, ponieważ w przeciwnym razie nadal baliby się świata zewnętrznego.

"Wrath"

Gdy Zbawcy przybywają na Wzgórze, aby wymordować ludzi znajdujących się w środku, Beatrice, wraz z Rachel, Cyndie, Kathy i kilkoma wojownikami Wybrzeża, zasadzają żołnierzy koktajlami Mołotowa, skutecznie niszcząc ich i ratując miasto.

Sezon 9

"The Bridge"

Po przeprowadzce z Wybrzeża do obozu pracy wraz z kilkoma innymi mieszkańcami Beatrice jest częścią zespołu robotników pracujących nad zbudowaniem mostu łączącego szlaki handlowe społeczności. Pewnego ranka, gdy Rick podróżuje po obozie, Beatrice i Kathy otrzymują broń od Rosity w zbrojowni obozu. Kiedy grupa szwendaczy nagle zaatakowała skład drewna, Beatrice jako pierwsza przybywa na czas, aby uratować Daryla, Jeda, innego Zbawcę i rannego Aarona. Tej nocy Beatrice wraz z kilkoma mieszkańcami Wybrzeża wykonują zasadzkę na Justinie, gdy ten sam idzie do Sanktuarium. Zabierają go do swojej dawnej społeczności, a Beatrice wykonuje na nim egzekucję, w końcu pomszcząc śmierć męża.

"Warning Signs"

Kiedy obóz pracy zostaje poinformowany o śmierci Justina, Beatrice obserwuje, jak Zbawcy wpadają w furię i zaczynają oskarżać Daryla i Anne o bycie winowajcami. Zanim konflikt zapewni konflikt między różnymi stronami, Rick jedzie pośrodku grupy z wyciągniętą bronią i ostrzega wszystkich, aby się wycofali.

Później tego samego dnia Beatrice i kobiety z Wybrzeża porywają Arat i zabierają ją do dawnej osady, aby zakończyć swój plan. Zanim Rick i pozostali przybywają, udaje nieprzytomną i kłamie, że została zaatakowana od tyłu.

Tej nocy Beatrice patrzy, jak Cyndie zmusza Arat do błagania o odpowiedzialność za śmierć jej brata. Kiedy Daryl i Maggie je odkrywają, Beatrice przyznaje się do zabicia Justina w ramach zemsty za zabicie jej męża. Następnie patrzy, jak wychodzą, a Cyndie dźga Arata włócznią w tył głowy.

"The Obliged"

Beatrice pali i rozmawia z Kathy w obozie, podczas gdy Rick rozmawia z Eugenem o projekcie mostu. Później tego dnia stoi obok Carol i celuje w Zbawców, kiedy wracają do obozu uzbrojeni w pistolety i broń. Po wystrzałach, Beatrice walczy u boku swoich towarzyszy i udaje jej się przetrwać atak, zanim pozostali ocaleni zostaną zmuszeni do opuszczenia, gdy stado zbliża się do obozu.

"What Comes After"

W halucynacji, Beatrice i członkowie społeczności pędzą obok kontuzjowanego Ricka na moście, aby zabić szwendaczy i uratować go przed zbliżającym się stadem, zanim Rick zdoła się obudzić.

Obecnie Beatrice i członkowie społeczności przybywają w pobliżu prawie zbudowanego mostu, gdy Rick próbuje wyprowadzić stado z drugiej strony. Podczas gdy wszyscy podbiegają, by mu pomóc, Rick strzela do pudełka z dynamitem, a most zapala się i eksploduje, podczas gdy Beatrice i reszta mogą tylko patrzeć z przerażeniem, zakładając, że Rick nie żyje.

Zakłada się, że podczas skoku w czasie i konfliktu z Szeptaczami nadal pozostawała w Wybrzeżu.

Sezon 10

"A Certain Doom"

Beatrice pojawia się w szpitalu, gdzie wyraża wątpliwości co do lojalności Lydii. Ona i Carol zgadzają się pomóc w przeniesieniu sprzętu audio przez hordę Szeptaczy, aby zabrać go do wozu. Przedzierając się przez hordę, Beatrice zostaje zaatakowana przez Szeptacza, ale Carol jest w stanie zranić Szeptacza, pozostawiając ją pożartą przez hordę. Jednak gdy ją opuszczają, Szeptacz dźga Beatrice w nogę, powodując jej krzyk i zarojenie szwendaczy. Próbuje zanieść swoją torbę ze sprzętem audio do Carol, zanim szwendacze zaczną ją pożerać, krzycząc, żeby ją wzięła, ale Carol postanawia nie ryzykować. Lydia przechodzi przez hordę wkrótce potem, podnosząc torbę Beatrice i zabierając ją do końca drogi.

Śmierć

Zabita przez

Będąc wśród hordy, Szeptacz dostrzega Beatrice i Carol i próbuje ich zaatakować, ale Carol dźga ją w brzuch i rzuca na ziemię. Obaj próbują uciec, ale Szeptacz chwyta Beatrice za nogę i dźga ją, powodując jej krzyk, a szwendacze ją chwytają. Carol odchodzi, gdy zostaje pożarta.

Zabite ofiary

Ta lista przedstawia ofiary zabite przez Beatrice:

Wystąpienia

Odcinki 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4
Sezon 5
Sezon 6
Sezon 7
Sezon 8 👁
Sezon 9 👁 👁
Sezon 10
Sezon 11
Występuje Głos jest słyszany
👁 Występuje bez kwestii Występuje w retrospekcji
Występuje jako szwendacz 🖼 Występuje na fotografii/filmie
Występuje jako zwłoki Występuje w halucynacji/śnie

Ciekawostki

Postacie - Serial TV
Rodzina Grimes JudithRickCarlLori
Centrum Kontroli Chorób EdwinCandace
Personel Wojskowy WellesWilsonBradySeanFranklinCoxCallaway
Ocalali po więzieniu EugeneRositaGabriel
Wilki OwenAphid
Wybrzeże CyndieRachelJulesBeatriceKathyNatania
Złomiarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeConnieKellyYumikoBernie
Baltimore CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Strażnicy ElijahFrostAgathaDuncanColeMayaAinsleyGusBillyJen
Rodzina Mays Pan MaysMaysPani Mays
Valak's Vipers Craven
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameVioletHunter
Advertisement