FANDOM

Buttons — jeden z drugoplanowych, zwierzęcych bohaterów, występujących w serialu telewizyjnym The Walking Dead (AMC); koń, ogier ocalały po wybuchu apokalipsy zombie, zamieszkiwał on okolice Alexandrii.

WyglądEdytuj

Był to wysoki, masywny i silny koń, o karym umaszczeniu sierści, czarnej grzywie i ogonie, a także ciemnych oczach.

ZachowanieEdytuj

Zwierzę to nie wykazywało żadnej agresji w stosunku do ludzi, a wręcz przeciwnie, w każdej wymagającej tego sytuacji, uciekało w popłochu i za wszelką cenę unikało z nimi kontaktu.

HistoriaEdytuj

Przed ApokalipsąEdytuj

Nic nie wiadomo o życiu Button'a, przed lub po rozpoczęciu epidemii z wyjątkiem tego, że mieszkał on okolicach Alexandrii.

Po ApokalipsieEdytuj

Sezon 5Edytuj

Forget:Edytuj

Gdy Daryl i Aaron są na polowaniu, spotykają konia i próbują go złapać, ale nagle z krzaków wychodzą zombie. Koń w popłochu ucieka, a Daryl i Aaron zabijają sztywnych. Gdy biegną uratować zwierzę, okazuje się że jest już za późno. Szwndacze dopadły konia i zaczęły go rozszarpywać. Po pokonaniu zombie, Aaron strzela zwierzęciu w głowę by skrócić jego cierpienia.

ŚmierćEdytuj

Zabity przez:

Został zaatakowany i rozszarpany przez szwendacze. Koń umierał powoli, w dodatku w straszliwych męczarniach, Aaron chcąc skrócić jego cierpienie, strzela zwierzęciu w głowę.

Zobacz teżEdytuj

Postacie - Serial TV
Ocalali po więzieniu EugeneRositaChristopher
Kościół św. Sary Gabriel
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Schronienie Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet