Walking Dead Wiki
Advertisement
Walking Dead Wiki
Ten artykuł jest o postaci z Serialu TV. W przypadku innych stron o tej samej nazwie, zobacz: Cole

"Wszyscy powinni po prostu iść... jak to było? (...) Właśnie, więc wszyscy pójdziemy do Aleksandrii i będziemy żyć obok gościa który spalił to miejsce? Tego samego gościa który zabił jej męża, tak?"
—Cole do reszty grupy odnośnie życia obok Negana.[źr]

Cole to ocalały z wybuchu apokalipsy który wystąpi w The Walking Dead AMC. Jest członkiem Strażników który dołączył do Aleksandrii po tym, jak ich poprzednia wioska została zniszczona przez Żniwiarzy.

Przed apokalipsą

Nieznane położenie

Nic nie wiadomo o życiu Cole'a przed lub do czasu wybuchu apokalipsy.

Po apokalipsie

Sezon 10

"Home Sweet Home"

Cole towarzyszy Elijah gdy idą spotkać Daryla i Carol z Maggie, i jest im przedstawiany przez nią jako jej towarzysze. Cole dołącza do czwórki, gdy Carol pokazuje Maggie szczątki Wzgórza, i wyjaśnia w jaki sposób Negan był tam, gdy Szeptacze zaatakowali i był powodem śmierci Alfy. Cole pyta, czy mają po prostu mieszkać obok Negana w Aleksandrii, mimo że spalił Wzgórze i zabił męża Maggie, na co Daryl odpowiada, że wciąż się zastanawiają.

Gdy Carol odchodzi by wrócić do Aleksandrii, Cole, Maggie i Elijah zaczynają prowadzić ich do miejsca, w którym obozowała reszta ich grupy. Daryl podąża za Maggie, Kelly dogania i zgłasza się do pomocy w misji, ponieważ chce także poszukać Connie. Grupa podróżuje przez większość dnia, aż Cole informuje Maggie, że zostało tylko pół godziny światła dziennego. Maggie chce iść dalej, ale Cole przekonuje ją, by skończyli na dziś i znaleźli schronienie. Maggie postanawia usunąć szwendaczy z pobliskiego parkingu, co niepokoi Daryla i Kelly, ale zgadzają się na to. Na początku wszystko idzie dobrze, dopóki Maggie nie zauważa grupy szwendaczy wychodzących z kontenera i próbuje zamknąć drzwi, raniąc się przy tym. Na szczęście udaje jej się zamknąć drzwi z pomocą Daryla i Elijaha.

Rano, grupa budzi się i przygotowuje do wyjścia, gdy przerywa im szwendacz. Elijah zdejmuje go, a Cole zastanawia się, gdzie jest Kelly, ponieważ powinna być na warcie. Gdy już mają przybyć na spotkanie, widzą chmurę dymu wznoszącą się w oddali. Przerażona Maggie biegnie przed siebie, a za nią podążają pozostali. Maggie desperacko szuka Hershela w spalonym budynku, ale nie znajduje niczego poza ciałami dwóch członków jej grupy.

Cole jest pewien, że to praca Żniwiarzy, grupy, która zaatakowała i zniszczyła ich dawny dom i najwyraźniej poszła za nimi do Wirginii. Maggie jest zdeterminowana, aby znaleźć resztę grupy i jej syna. Daryl znajduje kilka śladów, w tym ślady Hershela, i ustala, że grupa uciekła na północ. Zapewnia również Maggie, że znajdą odpowiedzialną za to grupę. Po chwili szlak się rozstępuje, więc grupa również postanawia się rozdzielić. Daryl i Maggie zmierzają w jedną stronę, a Elijah, Cole i Kelly w drugą. Cole słyszy jakieś odgłosy, więc każe Elijahowi i Kelly schować się. Kiedy decydują się na ponowny ruch, Elijah nie rusza się.

Później, gdy Maggie i Daryl walczą z wysoce taktycznym i dobrze przystosowanym survivalowcem Żniwiarzem, Kelly udaje się postrzelić mężczyznę z upuszczonej kuszy Daryla, obezwładniając go, gdy Cole i Elijah dołączają do niej i otaczają go. Gdy Maggie próbuje nakłonić mężczyznę, aby powiedział im, kim jest i czego chce jego grupa, odpowiada on jedynie "Papież cię naznaczył", po czym wyciąga zatyczkę z granatu w swojej torbie. Maggie, Daryl, Kelly, Cole i Elijah uchylają się i uciekają przed wybuchem, który podmuchuje mężczyznę w czerwoną mgłę.

Maggie później udaje się znaleźć Hershela ukrywającego się na drzewie, a grupa wraca do Aleksandrii. Na noc zatrzymują się na tym samym składowisku co wcześniej. Gdy w końcu docierają do Aleksandrii, znajdują ją w pobliżu ruin, z wieloma murami zniszczonymi i zburzonymi, spalonymi budynkami i plonami podeptanymi przez Szeptaczy podczas początkowego szturmu na osadę. Cole następnie dołącza do społeczności wraz ze swoimi towarzyszami, gdy Maggie patrzy gniewnie na przyglądającego się Neganowi.

Sezon 11

"Acheron: Część I"

Cole wystąpi w tym odcinku.

"Acheron: Część II"

Cole wystąpi w tym odcinku.

Śmierć

Zabity przez

Podczas ucieczki przed Żniwiarzami, Żniwiarz pojawia się za nim i podrzyna mu gardło.

Zabite ofiary

Ta lista przedstawia ofiary zabite przez Cole'a:

  • Gage (Spowodowano, żywy)
  • Niezliczona ilość zombie

Wystąpienia

Odcinki 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4
Sezon 5
Sezon 6
Sezon 7
Sezon 8
Sezon 9
Sezon 10
Sezon 11
Występuje Głos jest słyszany
👁 Występuje bez kwestii Występuje w retrospekcji
Występuje jako szwendacz 🖼 Występuje na fotografii/filmie
Występuje jako zwłoki Występuje w halucynacji/śnie

Ciekawostki

Pozostali aktorzy

Międzynarodowi dubberzy
Język Dubber Inne postacie dubbingowane
Czeski N/A N/A
Francuski Max Geller N/A
Niemiecki N/A N/A
Węgierski N/A N/A
Włoski N/A N/A
Japoński N/A N/A
Portugalski N/A N/A
Hiszpański (Ameryka Łacińska) N/A N/A
Hiszpański (Hiszpania) Nacho Hijas N/A
Postacie - Serial TV
Rodzina Grimes JudithRickCarlLori
Centrum Kontroli Chorób EdwinCandace
Personel Wojskowy WellesWilsonBradySeanFranklinCoxCallaway
Ocalali po więzieniu EugeneRositaGabriel
Wilki OwenAphid
Wybrzeże CyndieRachelJulesBeatriceKathyNatania
Złomiarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeConnieKellyYumikoBernie
Baltimore CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Strażnicy ElijahFrostAgathaDuncanColeMayaAinsleyGusBillyJen
Rodzina Mays Pan MaysMaysPani Mays
Valak's Vipers Craven
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameVioletHunter
Advertisement