FANDOM

Connie to główna bohaterka i ocalała po wybuchu epidemii w The Walking Dead AMC. Jest członkinią grupy Magny i siostrą Kelly. Po tym, jak Judith Grimes uratowała im życie, Connie i jej towarzysze zostają przewiezieni do Aleksandrii, następnie ostatecznie przeprowadzili się na wzgórze.

Opis Edytuj

Connie jest doświadczoną, niezależną i inteligentną głuchą ocalałą. Pomimo swojej niepełnosprawności, wykorzystuje inne zmysły jako korzyść w odczytywaniu ludzi, sytuacji i kłopotów. Zachowuje się jak oczy swojej grupy i zawsze jest świadoma swojego otoczenia, będąc o krok do przodu. Używa również amerykańskiego języka migowego (ASL) do komunikowania się ze swoją grupą i innymi ocalałymi w rozmowach typu small talk.

Przed Apokalipsą Edytuj

Lokalizacja nieznana

Nic nie wiadomo o życiu Connie przed wybuchem epidemii lub po jej rozpoczęciu, poza tym, że ma siostrę o imieniu Kelly. Connie wspomniała również, że jest dziennikarką, podczas gdy jej siostra zauważa, że była pokorna. Wynika to z faktu, że zdemaskowała wielu skorumpowanych polityków i wsadziła ich za kratki.

Po Apokalipsie Edytuj

W pewnym momencie po wybuchu epidemii Connie i jej siostra Kelly spotkały między innymi ocalałych Luke'a, Berniego, Magnę i Yumiko. Grupa przetrwała kilka lat, w końcu zbliżając się do siebie i postrzegając siebie jako rodzinę. Jednak z biegiem lat kilku członków grupy zmarło.

Grupa mieszkała w różnych społecznościach, takich jak Jones Springs i Coalport, które ostatecznie upadły, powodując nieufność grupy do ponownego dołączania do innych podobnych osad.

Sezon 9

"What Comes After'' Edytuj

W lesie grupa Magny mierzy się ze stadem Szwędaczy. Szybko czują się przytłoczeni, ale zostają uratowani, gdy Szwędacze wokół nich zostają zastrzeleni z drzew.

Connie i grupa uciekają do lasu gdzie znajdują 9-letnią dziewczynę, która pyta o ich nazwiska. Przedstawiają się i pytają, jak ma na imię. Dziewczyna podnosi kapelusz i przedstawia się jako Judith Grimes.

"Who Are You Now?"

W lesie Connie i grupa podążają za Judith, która prowadzi ich do Rosity, Eugene'a, Laury i Aarona. Chcąc ich przyjąć, Judith oświadcza, że nie wróci do Aleksandrii, dopóki ich nie zaakceptują. Inni niechętnie się zgadzają.

Później Connie i grupa docierają do bram Aleksandrii, a Judith zapewnia ich, że będą bezpieczni. Zostają eskortowani do środka, gdzie Gracie podbiega do Aarona. Rosita informuje Siddiqa o stanie Yumiko i eskortuje ją do szpitala. Magna próbuje się przyłączyć, ale zostaje zatrzymana przez D.J.

Michonne przyjeżdża konno i nie wygląda na zadowoloną widząc nowo przybyłych. Przeszukuje Magnę i pyta Eugene'a, dlaczego tu są. Aaron twierdzi, że to jego decyzja, ale Michonne przypomina mu, że to nie jego decyzja. „Zdecydowałam,” mówi jej Judith. Michonne ją beszta, ale Aaron mówi, że są tutaj i powinni wspólnie decydować o swoim losie, podczas gdy Gabriel sugeruje, że jutro głosują. Michonne zgadza się i instruuje swoich ludzi, aby ich przetrzymywali.

Następnego dnia Connie i grupa stają przed Radą Aleksandryjską na przesłuchanie. Pytają, kto jest ich liderem, a Magna twierdzi, że są zespołem, podczas gdy Luke wyjaśnia, że ich grupa była kiedyś większa i właśnie stracili przyjaciela, Berniego. Gabriel pyta o ich dawne zawody. Luke był nauczycielem muzyki, Magna była kelnerką na postoju ciężarówek, Connie była dziennikarką, a Kelly była uczennicą liceum. Luke mówi, że powinni im ufać, ale Michonne nie zadaje pytań. Wstaje i prosi Magnę, żeby pokazała jej lewą rękę z więziennym tatuażem. Michonne następnie wzywa ją po ukryty nóż przy pasku, który kładzie na stole. Michonne wybiega, mówiąc, że poprze każdy z ich ruchów. Magna próbuje ją przesłuchać, ale zostaje odcięta.

Później, w szpitalu, Siddiq informuje Connie i resztę o stanie Yumiko. Luke pyta go, czy był tam od samego początku, ale Siddiq wyznaje, że również został znaleziony w lesie, ale w przeszłości było inaczej.

Nocą Connie i reszta karcą Magnę za zrujnowanie ich szansy na pozostanie. Luke prosi Magnę o przekazanie mu jej naszyjnika, który również służy jako nóż, ale ona jest niechętna. Magna mówi, że powinni przedrzeć się przez Aleksandrię, aby zabrać swoje zapasy, zanim wyruszą, ale Connie mówi jej, żeby zostać. Luke mówi, że ratują ludzi, którzy na to zasługują, a Magna w końcu oddaje naszyjnik.

Następnego dnia Connie i grupa przygotowują się do wyjazdu, dziękując wszystkim za gościnność. Connie żegna się z Judith w amerykańskim języku migowym, podczas gdy ona mówi, że będzie ćwiczyć. Michonne podjeżdża i mówi, że zamiast tego odprowadzi ich na wzgórze z Siddiqiem

Zabite ofiary Edytuj

Ta lista przedstawia ofiary zabite przez Connie:

  • Ugryziony Szeptacz (Spowodowane, Żywy, wraz z Darylem)
  • Kobieta Szeptacz, Tropiciel
  • Co najmniej 6 nienazwanych Szeptaczy (1 z Darylem)
  • prawdopodobnie niezliczona ilość zombie i bezimiennych ludzi

Relacje Edytuj

Kelly

„Mówi, że jest moim aniołem stróżem, ale tak naprawdę jest na odwrót”.

—Kelly tłumaczy Conniew języku ASL

Kelly i Connie łączy kochająca, rodzina relacja. Podczas wywiadu Connie wyjaśniła, że jest „aniołem stróżem” Kelly, ale Kelly powiedziała, że jest odwrotnie, pokazując, że obie siostry ufają sobie i polegają na sobie.

Kelly jest również dumna ze swojej siostry i uważa, że jest zbyt skromna, ujawniając więcej szczegółów na temat jej pracy.

Magna

Connie wydaje się szanować Magnę jako przywódczynię, jednocześnie bardzo troszcząc się o nią jak o przyjaciółkę, traktuje ją jak rodzinę.

Yumiko

Yumiko wydaje się być raczej opiekuńcza wobec Connie, ratując ją przed szwędaczem, którego nie słyszy, z powodu jej głuchoty.

Luke

Wydaje się, że Luke bardzo troszczy się o Connie, traktuje ją jak rodzinę.

Judith Grimes

Connie jest początkowo zafascynowana Judith, ponieważ pomimo swojego wieku jest w stanie samodzielnie uratować swoją grupę przed stadem Szwędaczy. Connie jest również wdzięczna Judith za przywiezienie ich do Aleksandrii i żartobliwie próbuje z nią porozmawiać w ASL, obiecując, że pewnego dnia będą mogły poćwiczyć.

Michonne

Connie i Michonne na początku mają nieco skalistą relację z powodu nieufności Michonne do nowo przybyłych. Jednak Michonne rozgrzewa Connie i innych, decydując się zabrać ich na wzgórze aby przeżyć.

Siddiq

Connie i Siddiq mają dobre relacje, ponieważ ufa mu przez pomaganie Yumiko.

Tara Chambler

Connie i jej grupa początkowo mieli nieco trudny związek z Tarą, ze względu na jej nieco chłodne przyjęcie ich i Michonne, ale ufając Michonne i jej przyjaciołom, byli gotowi przestrzegać zasad Tary. Podobnie jak w przypadku większości nowo przybyłych, Tara początkowo była wobec nich nieco nieufna, ale była gotowa dać im szansę, ponieważ Michonne za nich poręczyła. Pod koniec "Omegi" Tara wydaje się zakceptować Connie i jej grupę do Wzgórza.

Carol Peletier

Connie i Carol mają dobre relacje. Connie okazała radość, gdy Carol przedstawiła się, używając języka migowego.

Daryl Dixon

Daryl i Connie mają pozytywny związek. Connie postrzega Daryla jako „rodzinę”.

W odcinku „Bounty” po raz pierwszy spotkali się, kiedy Daryl uratował Connie i wyprowadził ją z pola kukurydzy. Kiedy dowiedział się, że Henry ściga Lydię, Connie zdecydowała się do niego dołączyć. Chociaż Daryl początkowo był temu przeciwny, pozwolił Connie iść ze sobą.

W odcinku Guardians, on i Connie podążali za Szeptaczami i ostatecznie poprowadzili stado szwędaczy do obozu Szeptaczy. Obaj pracowali razem, aby chronić Henry'ego i Lydię w następnym odcinku. Kiedy Daryl opuszcza Królestwo w „The Calm Before”, on i Connie życzą sobie szczęścia, a Daryl zostawia Psa pod jej opieką.

Ciekawostki Edytuj

  • Connie jest pierwszą niesłyszącą postacią w całej serii.
  • Lauren Ridloff, aktorka, która gra Connie, jest równierz głucha w prawdziwym życiu.
  • Connie jest jedną z ośmiu postaci, które znają ASL, pozostali to jej siostra Kelly, która tłumaczy dla niej, oraz ich koledzy z grupy, Magna, Yumiko i Luke, a także Carol Peletier, Daryl Dixon i Gabriel Stokes.
  • Charakterystyczną bronią Connie jest proca.
  • Connie jest jednym z czterech głównych bohaterów serialu telewizyjnego, którzy przed apokalipsą mieli status „celebryty” (jako dziennikarz, który wywołał wielki skandal korupcyjny). Pozostali trzej to Tyreese Williams, były obrońca NFL, Deanna Monroe, która była kongresmenką z Ohio, oraz „Beta”, który był wcześniej muzykiem.
  • Pomimo występu w Fear The Walking Dead, Dante Esquivel i Jim Brauer również mają status „celebrytów"