FANDOM

Conrad:Główny bohater i ocalały z apokalipsy,właściciel baru w Prescott oraz jeden z najlepszych przyjaciół Tripp'a jak i chłopak Francine.

Przed Apokalipsą Edytuj

Conrad zamieszkiwał małe miasto i prowadził tam bar.Posiadał rodzinę i był fanem Baseballu.Znał Javier'a z meczy Baseballa.Jego rodzina została zabita a jemu udało się zaprowadzić grupę ludzi i założyć miasto Prescott z niczego.

Po Apokalipsie. Edytuj

Po wybuchu epidemii Conrad z dziewczyną i innymi osiedlili się na stałe w prescott,gdzie założył mały bar oraz zaprzyjaźnił się z Tripp'em.W czasie epidemii grywał w gry karciane.Gdy nowy ład zawitał do bram Prescott,Conrad stracił dziewczynę-Francine.Gdy to się stało,stał się załamany i postanowił się zemścić na Nowym Ładzie.Podczas podróży w Conradzie zachodzą pewne zmiany i miejscowo staje się odważniejszy oraz bardziej zdeterminowany.

Śmierć-Ties That Bind Part 2(wyznacznik) Edytuj

Gdy Conrad odkrywa że Clementine należy do nowego ładu,chce by pojmali ją i zaprowadzili ją do Richmonnd,gdy oferta nie daje skutku,łapie Gabe'a a Javier może go zastrzelić.

W odcinku czwartym Gabe wspomni o tej sytuacji.

Jeżeli Conrad przeżył Edytuj

Jeżeli Conrad nie został zastrzelony,wraz z innymi trafi do Richmond,gdzie postanawia że wymierzy sprawiedliwość przy pierwszej lepszej okazji.Gdy wszyscy zostają wyrzuceni z miasta Javier może dać mu broń lub też nie.

Śmierć-Above The Law(wyznacznik) Edytuj

Jeśli Javier nie dał Conradowi broni,Conrad przy próbie dostania się do budynku z grupą nie będŚzie w stanie obronić się przed szwędaczami co przyczyni się do jego śmierci.

Jeżeli Conrad przeżył Edytuj

Jeśli Conradowi dało się broń,ten bezpiecznie dostanie się do budynku i przeżyje.Javier ma potem możliwość by pozwolić mu zabić Badgera-osobę odpowiedzialną za śmierć jego dziewczyny.

Gdy docierają do Richmond Conrad pomaga Tripp'owi w poszukiwaniach.

W odcinku czwartym postanawia oddzielić się od grupy stwierdzając że to nie jest jego walka i mówi że postara się być w okolicy,żegna się z Tripp'em i wychodzi.

Pod koniec odcinka Conrad pojawi się ponownie pomagając Javier'owi w walce z jednym strażnikiem.

Śmierć-Thicker Than Water(wyznacznik) Edytuj

Gdy jeden ze strażników w Richmond rzuca molotov w pojazd w którym jest Kate,ta traci kontrole nad pojazdem i gdy Javi nie da rady w czas wykonać uniku,Conrad go uratuje przypłacając to życiem

Jeżeli Conrad przeżył Edytuj

Jeżeli Conrad przetrwał pojawi się ponownie pod koniec odcinka piątego,gdzie czytał będzie książkę o cowboyach na której czytanie namówiła go Francine

Edytuj