FANDOM

Dorian - postać z gry The Walking Dead: The Final Season, Służy jako antagonistka w odcinku Suffer The Children, Broken Toys oraz Take Us Back (Jeśli przeżyła odcinek 3)

Przed apokalipsą Edytuj

Nic nie jest wiadomo o życiu Dorian przed apokalipsą.

Podczas apokalipsy Edytuj

Nie wiadomo co się działo z Dorian na początku lub w nieco późniejszym stadium apokalipsy oprócz tego, że dołączyła do Delty (nie wiadomo czy dobrowolnie, czy została zmuszona).

Sezon 4: Edytuj

Suffer The Children Edytuj

Pierwszy raz widzimy Dorian przed atakiem na szkołę - siedzi na drzewie celując z broni i strzela Omarowi w nogę, rozpoczynając walkę.

Później Dorian może zostać postrzelona w plecy przez Clementine ratującą Violet/Louisa (zależne od wyboru gracza). Po ogłuszeniu Omara, Aasima i Louisa lub Violet i wrzuceniu ich do wozu, Dorian nakierowuje konie by ich wywiozły i odjeżdza razem z Lilly i Sullene.

Broken Toys Edytuj

Po raz pierwszy w tym epizodzie widzimy Dorian, gdy ta poucza Minervę na pokładzie statku Delty. Karze jej zapomnieć o dzieciakach ze szkoły i mówi, że teraz jej jedyną rodziną jest Delta. Po tych słowach odchodzi.

Kobieta wraca po tym, jak Minnie oszuka byłych przyjaciół,a Lilly rozmawia z Clementine. Wtedy, na polecenie swojej przywódczyni, będzie próbowała odciąć palec Violet/Louisa. Jeśli gracz pozwoli AJ'owi zaryzykować, to chłopczyk wygryzie Dorian kawałek ucha, zanim ta zdąży odciąć Vi/Lou palec.

Kobieta, na polecenie Lilly, idzie uruchomić bojler.

Jeśli w Suffer The Children uratowany został Louis, to podczas bitwy Clementine i Minervy chłopak złapie za kuszę byłej przyjaciółki w celu uratowania Clem. Wtedy pojawi się za nim Dorian. Chłopak wystraszy się i pociagnie za spust, zabijając kobietę.

Jeśli w Suffer The Children uratowana została Violet, to Dorian nie pojawia się w ogóle i przeżywa epizod.

Take Us Back Edytuj

Jeśli Dorian przeżyła poprzedni epizod, to będzie widoczna podczas walki ze szwendaczami na lądzie, u boku reszty członków Delty. Wkrótce wszyscy zostaną okrążeni i zaczną umierać jeden po drugim. Później ciało Dorian jest widoczne w tle.

Śmierć Edytuj

Zabita przez:

  • Louisa (przypadkowe, zależne od wyboru gracza)

lub

  • szwendacze (poza ekranem, zależne od wyboru gracza).

Zabite ofiary Edytuj

  • prawdopodobnie niezliczona ilość szwendaczy, zwierząt i ludzi.

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Lilly Edytuj

"Tak jest, proszę pani" - Dorian posłusznie wykonując rozkazy Lilly.
Dorian jest lojalnym żołnierzem dla Delty, zawsze jest posłuszna wobec swojej przywódczyni i wykonuje wszystkie jej rozkazy.

Louis Edytuj

"Poczekaj, to nie to co ja-" - Louis po przypadkowym zabiciu Dorian.
Louis po zabiciu Dorian był przestraszony i próbował wytłumaczyć się nad jej martwym ciałem. Była pierwszą osobą, którą zabił. Po przemyśleniu sprawy doszedł do wniosku, że zrobił dobrze, ponieważ według niego "posiadanie domu to obrona go".

Alvin Jr. Edytuj

"Ej ty, lepiej się uspokój albo zrobisz sobie krzywdę" - Dorian ostrzegając AJ'a.
AJ prawdopodobnie nienawidzi Dorian (jak wszystkich swoich wrogów). Nie waha się przed zaatakowaniem jej i nie boi się jej.

Ciekawostki Edytuj

  • Dorian może być jedną z siedmiu postaci, które umierają przypadkiem w grze - innymi są Doug (lub Carley), Omid, Dee, Greg Fairbanks, Conrad (zależne od wyboru gracza) i Brody.
  • Dorian może zostać jedną z dwóch postaci, które straciły kawałek ucha - drugą jest Mike (z drugiego sezonu).