Walking Dead Wiki
Advertisement
Walking Dead Wiki

Dwight to główna postać i ocalały z wybuchu apokalipsy w The Walking Dead AMC. Był jednym z członków Zbawców.

Osobowość

Kocha swoją żonę, Sherry, i to dla niej postanowił zostać sługą Negana. Potrafi on zabić człowieka z zimną krwią, i nie ma z tego powodu wyrzutów sumienia. W głębi serca chce wystąpić przeciwko Neganowi, którego skrycie nienawidzi.

Przed apokalipsą

Dwight żył ze swoją żoną, Sherry, w okolicy Waszyngtonu. Niewiele wiadomo o jego przeszłości. Kiedy spotykał się z żoną, przynosił piwo i precle.

Po apokalipsie

Dwight, Sherry i Tina przyłączyli się do grupy Zbawców. Musieli pracować za punkty, a Tina była chora. Ze względu na to, że nie starczało im punktów na leki, Negan zaoferował Tinie ślub. Dwight, Sherry i Tina uciekli. Negan wysłał za nimi grupę.

Podczas pobytu w lesie, spotkali oni Daryla Dixona. Porwali go myśląc, że jest on jednym ze Zbawców. Następnie Daryl uciekł i pomógł im w ucieczce przed ludźmi Negana. Następnie Tina zginęła. Niewiele brakowało, a Dwight i Sherry przyłączyliby się do grupy z Aleksandrii. Postanowili jednak zaatakować Daryla. Dwight odjechał z Sherry i kuszą Daryla. Wrócili oni do Sanktuarium. Negan postanowił zabić Sherry, ale Dwight błagał go, by tego nie robił. Wtedy Negan postanowił zabić Dwighta. Sherry obiecała poślubić Negana, jeśli oszczędzi Dwighta. Negan zgodził się na taki układ.

Po kilku dniach, przyłapał on Dwighta i Sherry, a następnie przypalił Dwightowi twarz żelazkiem. Kiedy Negan dowiedział się o ataku na jeden z posterunków, rozkazał Dwightowi wyruszyć na poszukiwanie grupy, która to zrobiła. Dwight zabił wtedy Denise oraz ponownie spotkał Daryla. Później był on obecny na wyliczance w lesie. Był odpowiedzialny za opiekę nad Darylem w Sanktuarium. Kiedy Daryl i Sherry uciekli, Negan oskarżył o to Dwighta.

Następnie, Dwight wyruszył w poszukiwanie żony. Wtedy nastąpił u niego moment przełamania i jego chęć do wystąpienia przeciwko Neganowi wzrosła. Opuścił on Sanktuarium, a podczas powrotu spotkał Rositę Espinosę. Zabrała go ona do Aleksandrii, aby mógł pomóc w walce przeciwko Zbawcom.

Mimo pokonania zbawców, Daryl nie jest w stanie wybaczyć Dwight'owi zbrodni, których się dopuścił. Nie chce go jednak zabijać bo pomógł im w walce przeciw Neganowi. Daryl ostatecznie puszcza Dwight'a wolno, mówiąc że może odejść ale zginie jeśli kiedykolwiek powróci.

Ciekawostki

  • Ma on problemy z pamięcią.
  • Zabił Denise przypadkowo, ponieważ chciał postrzelić Daryla.

Zobacz też

Postacie - Serial TV
Rodzina Grimes JudithRickCarlLori
Centrum Kontroli Chorób EdwinCandace
Personel Wojskowy WellesWilsonBradySeanFranklinCoxCallaway
Ocalali po więzieniu EugeneRositaGabriel
Wilki OwenAphid
Wybrzeże CyndieRachelJulesBeatriceKathyNatania
Złomiarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeConnieKellyYumikoBernie
Baltimore CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Strażnicy ElijahFrostAgathaDuncanColeMayaAinsleyGusBillyJen
Rodzina Mays Pan MaysMaysPani Mays
Valak's Vipers Craven
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameVioletHunter
Advertisement