FANDOM

Dwight – jeden z głównych bohaterów występujących w serialu telewizyjnym The Walking Dead (AMC); oraz Fear The Walking Dead mężczyzna ocalały po wybuchu apokalipsy zombie, jeden z członków grupy Negana. Skrywa on swoją urazę do lidera Zbawców.

WyglądEdytuj

Jest to młody, szczupły, wysoki mężczyzna, w wieku około 30 lat o średniej długości, prostych, blond włosach i brązowo-szarych oczach. Charakteryzuje go również ogromna wręcz blizna po oparzeniu żelazkiem, znajdująca się na jego twarzy, z lewej strony.

CharakterEdytuj

Kocha swoją żonę, Sherry, i to dla niej postanowił zostać sługą Negana. Potrafi on zabić człowieka z zimną krwią, i nie ma z tego powodu wyrzutów sumienia. W głębi serca chce wystąpić przeciwko Neganowi, którego skrycie nienawidzi.

HistoriaEdytuj

Przed apokalipsąEdytuj

Dwight żył ze swoją żoną, Sherry, w okolicy Waszyngtonu. Niewiele wiadomo o jego przeszłości. Kiedy spotykał się z żoną, przynosił piwo i precle.

Po apokalipsieEdytuj

The Walking Dead Edytuj

Dwight, Sherry i Tina przyłączyli się do grupy Zbawców. Musieli pracować za punkty, a Tina była chora. Ze względu na to, że nie starczało im punktów na leki, Negan zaoferował Tinie ślub. Dwight, Sherry i Tina uciekli. Negan wysłał za nimi grupę. Podczas pobytu w lesie, spotkali oni Daryla Dixona. Porwali go myśląc, że jest on jednym ze Zbawców. Następnie Daryl uciekł i pomógł im w ucieczce przed ludźmi Negana. Następnie Tina zginęła. Niewiele brakowało, a Dwight i Sherry przyłączyliby się do grupy z Alexandrii. Postanowili jednak zaatakować Daryla. Dwight odjechał z Sherry i kuszą Daryla. Wrócili oni do Sanktuarium. Negan postanowił zabić Sherry, ale Dwight błagał go, by tego nie robił. Wtedy Negan postanowił zabić Dwighta. Sherry obiecała poślubić Negana, jeśli oszczędzi Dwighta. Negan zgodził się na taki układ. Po kilku dniach przyłapał on Dwighta i Sherry, a następnie przypalił Dwightowi twarz żelazkiem. Kiedy Negan dowiedział się o ataku na jeden z posterunków, rozkazał Dwightowi wyruszyć na poszukiwanie grupy, która to zrobiła. Dwight zabił wtedy Denise oraz ponownie spotkał Daryla. Później był on obecny na wyliczance w lesie. Był odpowiedzialny za opiekę nad Darylem w Sanktuarium. Kiedy Daryl i Sherry uciekli, Negan oskarżył o to Dwighta. Następnie Dwight wyruszył w poszukiwanie żony. Wtedy nastąpił u niego moment przełamania i jego chęć do wystąpienia przeciwko Neganowi wzrosła. Opuścił on Sanktuarium, a podczas powrotu spotkał Rositę Espinosę. Zabrała go ona do Alexandrii, aby mógł pomóc w walce przeciwko Zbawcom.

Mimo pokonania zbawców, Daryl nie jest w stanie wybaczyć Dwight'owi zbrodni, których się dopuścił. Nie chce go jednak zabijać bo pomógł im w walce przeciw Neganowi. Daryl ostatecznie puszcza Dwight'a wolno, mówiąc że może odejść ale zginie jeśli kiedykolwiek powróci.

Fear The Walking Dead Edytuj

Po Wojnie Totalnej , Dwight zostaje wygnany i postanawia odnaleźć swoją zaginioną żonę, szwendając się po otwartym świecie. Udawało mu się znajdować listy i wskazówki od swojej ukochanej, tak więc nieustannie gnał do przodu.

Podczas szukania dalszych poszlak, natrafił na małą wioskę zabudowaną w stylu westernowym i tam poznał John'a Doorie'go oraz June. Choć wydawał się szalony i starał się nawet zabić nowo poznanych mu ludzi, ci uratowali go przed zostaniem pożartym przez trupy i John zdecydował że pomoże mu w przeszukaniu okolicy. John ostatecznie znajduje ostatni list Sherry, w którym ta pisze aby Dwight przestał za nią podążać. John nie chce aby jego nowy znajomy przestał gnać za ukochaną, przypominając sobie o własnej historii i postanawia list ukryć.

Koniec końców, John pokazuje mu ten list i Dwight ostatecznie dołącza do grupy. Dwight spotyka również Morgana i dwójka może się ze sobą ponownie przywitać.

Ciekawostki Edytuj

  • Ma on problemy z pamięcią.