FANDOM

"Nadejdzie dzień, w którym będziesz żałował."
—Edwin do Ricka w odpowiedzi na podziękowanie[["TS-19"|[źr.]]]

Edwin Jenner - ocalały z apokalipsy w The Walking Dead AMC. Był naukowcem który pracował w Centrum Kontroli Chorób i mężem Candace. Jenner był ostatnim ocalałym z CDC i po śmierci żony wziął się za lek przeciw wirusowi, który był odpowiedzialny za powstanie żywych trupów, lecz bez skutku.

Charakterystyka Edytuj

Edwin to mężczyzna o białej karnacji z siwymi włosami i lekkim zarostem. Edwina poznajemy jako osobę niechętna do zawiązania nowych znajomości. Nie lubi rozmawiać o niczym, stara się zachować poważną minę. Jest totalnie przygnębiony z powodu stracenia ostatniej probówki, która była możliwością uratowania ludności. Mimo swojej niechęci do ludzi stara się im pomagać, pokazuje to sytuacja kiedy ratuje grupę Ricka wpuszczając ich do CDC.

Przed apokalipsą Edytuj

Dr. Edwin Jenner wraz ze swoją żoną, Candace Jenner, pracował w Centrum Kontroli Chorób [CDC]. Znał dokładne budowy wszelakich wirusów, bakterii a także protokoły bezpieczeństwa i środki odkażania. Współpracował z komputerem "Vi", który wykonywał wszystkie zadane mu polecenia.

Po apokalipsie Edytuj

Sezon 1Edytuj

"Wildfire"Edytuj

Jennera poznajemy poprzez jego filmy, w których dokumentuje swoje postępy w badaniach odnośnie epidemii. W dniu 64 Jenner podczas szukania lekarstwa przypadkowo wylewa substancje prawdopodobnie żrącą na próbkę, przez co traci ostatnią fiolkę. Po chwili następuje autodestrukcja laboratorium. W rozpaczy Jenner postanawia się upić winem i rozmyśla na temat samobójstwa. W pewnym momencie zauważa na kamerach grupę Ricka, po pewnym czasie z wielką niechęcią otwiera im drzwi przy czym ratuje ich przed nadciągającą falą Zombie.

"TS-19"Edytuj

Edwin wita ocalałych w holu CDC oraz ostrzega ich, że po zamknięciu drzwi nie będzie ich w stanie ponownie otworzyć. Następnie oprowadza grupę Ricka po całym Centrum a w międzyczasie opowiada o swoich próbach w związku z epidemią. Kiedy doprowadza ich do pokojów mieszkalnych, informuje, że mają tutaj dostatek jedzenia, picia, ciepłej wody i wygody. Po chwili zostaje zasypany masą pytań. Wieczorem grupa świętuje sukces przeżycia kolejnego dnia. Jedyną osobą, która stara się być poważną jest Jenner. Podobnie jak za dnia, zostaje zapytany o kilka rzeczy. Cała grupa po pewnym czasie idzie odpocząć. Następnego dnia Jenner pokazuje, jak działa zaraza na podstawie filmu. W pewnym momencie Dale pyta się Jennera, co oznacza stoper na ścianie. Ten informuje, że po upływie czasu skończy się paliwo a Vi objaśnia, że skutkiem tego będzie to, iż powietrze się zapali a budynek zostanie wysadzony w powietrze. Wszyscy zaczynają panikować oraz domagać się otwarcia kilku drzwi wyprowadzających z budynku. Po chwili Shane wpada w rozpacz i zaczyna rozstrzeliwać rózne komputery. W końcu pod falą namówień Edwin otwiera drzwi. Jacqui oraz Jenner decydują się zostać, a wraz z nimi Andrea. Dale wpada w szał i mówi Andrei, że jeśli ona zostaje to musi pogodzić się z tym, że on też zginie. Zdruzgotana Andrea ucieka razem z Dalem, a Jacqui i Edwin zostają i giną w eksplozji.

Zabite ofiary Edytuj

Ta lista pokazuje ofiary zabite przez Edwina:

Śmierć Edytuj

Zabity przez

  • Vi (spowodowano)

Razem z utratą mocy budynku CDC, Vi uruchamia tryb autodestrukcji.

  • siebie (samobójstwo)

Edwin decyduje się popełnić samobójstwo w eksplozji, razem z Jacqui po utracie nadziei w wydobyciu leku.

Zobacz teżEdytuj

Postacie - Serial TV
Nowoprzybyli Więzienia BobLizzieMikaLukeMollyJulioHenryNorisCalebDavidRyanCharlieChloePatrickZach
Ocalali po Więzieniu EugeneRositaChristopher
The Claimers DanBillyHarleyTonyJoeLenLou
Kościół św. Sary Gabriel
Alexandria AaronScottKyleSocorroBarbaraHeathNoraMrs. RobinsonAlexJenWayneCherylEnidRussBobBruceTobinAnnaMikeyFrancineKent SpencerOliviaDeniseDeannaLucyRonJessieSamMayaDavidBetsyNicholasAnnieWillTommySturgessBarnesNatalieStacyMichaelJefferyRichardsHollySamanthaBobbyCharlyneO'HaraDineshDanErinAdrianParkShellyCarterPeteRegAidenEric
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Szeptacze LydiaAdamBetaAlphaRufusMaryDanteFrancesZionRasmusSeanHelen
Schronisko Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet
Żywe postacie pojawiają się na zielono. Martwe postacie pojawiają się na czerwono i kursywą. Nieznane postacie pojawiają się na niebiesko. Nieumarłe postacie są pojawiają się na szaro i kursywą.