FANDOM

"Eileen jest w ciąży, więc jej dziecko będzie 74."
—Rowan mówiąca Andrei o populacji Woodbury[[Walk With Me|[źr]]]
Eileen - ocalała z apokalipsy w The Walking Dead AMC. Jest mieszkanką Woodbury.

Przed apokalipsą Edytuj

Nieznane położenie Edytuj

Nic nie wiadomo o życiu Eileen do czasu wybuchu apokalipsy.

Po apokalipsie Edytuj

Sezon 3 Edytuj

"Walk With Me" Edytuj

Eileen spaceruje po mieście z zakupami i macha Rowan, która oprowadza Michonne i Andreę. Później tłoczy się wokół pojazdów wojskowych, które są wnoszone do miasta przez Gubernatora i jego ludzi.

"Say the Word" Edytuj

Eileen cieszy się z grilla, gdzie siedzi przy stoliku na ulicy z dziewczyną, która układa włosy. Mężczyzna przynosi Eileen drinka. Niedługo potem Eileen słucha przemówienia Gubernatora podczas miejskiego grilla. Później widzimy ją stojącą przed trybunami i kibicującą w walce gladiatorów między Merlem Dixonem i Caesarem Martinezem.

"Killer Within" Edytuj

Pewnego ranka w Woodbury, Eileen spaceruje po ulicy wraz z kilkoma innymi mieszkańcami gdy Michonne idzie wzdłuż ściany, od niechcenia sprawdzając obwód i strażników.

"Hounded" Edytuj

Eileen, ubrana w fioletowe spodnie i białą koszulę stoi w tle, podczas gdy Andrea i Gubernator rozmawiają. Wraz z innymi kobietami siedzi i rozmawia, kiedy składają pranie.

"Made to Suffer" Edytuj

Po pierwszej rundzie strzałów Eileen udaje się na ulicę, aby zbadać sprawę i Gubernator zachęca ją do powrotu do domu i pozostania w nim. Później po pożarze Eileen jest widziana na arenie stojącej na trybunach po tym, jak grupa Ricka infiltruje Woodbury i domaga się śmierci braci Dixon.

"The Suicide King" Edytuj

Eileen jest na arenie z innymi mieszkańcami wiwatując i domagając się śmierci Daryla. Następnego ranka Eileen jest jednym z mieszkańców miasteczka, którzy próbują opuścić Woodbury, ale odmawia się jej przejścia przez bramę wraz z innymi mieszkańcami. Później jest na zewnątrz mieszkania Gubernatora, gdy Andrea uspokaja spanikowanych mieszkańców.

Po ataku na Więzienie Edytuj

Po nieudanym zamachu w więzieniu w odcinku "Welcome to the Tombs" los Eileen jest niejasny, jednak najprawdopodobniej nie żyje. Jest prawdopodobne, że znalazła się wśród żołnierzy Woodbury zabitych w więzieniu lub wśród tych zmasakrowanych przez gubernatora na drodze ponieważ nie było jej widać, gdy pozostali Woodburianie przybyli do więzienia.

Śmierć Edytuj

Zabita przez

Eileen jest wśród mieszkańców zastrzelonych w Więzieniu lub przez Gubernatora po odmowie powrotu do więzienia i kontynuowania walki.

Zabite ofiary Edytuj

Ta lista pokazuje ofiary zabite przez Eileen:

Występy Edytuj

Serial TV Edytuj

Sezon 3 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Aktorka która wcieliła się w Eileen ujawniła iż nie jest pewna, dlaczego nie została uwzględniona w finale sezonu 3 a także potwierdziła, że nie została wezwana z powrotem do sezonu 4 co wskazuje, że Eileen prawdopodobnie zginęła w masakrze Gubernatora.

Zobacz też Edytuj

Postacie - Serial TV
Ocalali po więzieniu EugeneRositaChristopher
Kościół św. Sary Gabriel
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Schronienie Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet