Walking Dead Wiki
Advertisement

Elijah to ocalały z wybuchu apokalipsy w The Walking Dead AMC. Jest członkiem Strażników którzy dołączyli do Aleksandrii po tym, jak ich poprzednia wioska została zniszczona przez Żniwiarzy.

Przed apokalipsą

Nieznane położenie

Nic nie wiadomo o życiu Elijaha przed lub do czasu wybuchu apokalipsy, poza tym, że jego siostra urodziła się przed wybuchem apokalipsy.

Po apokalipsie

Nieznane położenie

Kilka lat po apokalipsie, Elijah spotkał Maggie Rhee podczas wyprawy wkrótce po jej wyjeździe z domu. Po utworzeniu początkowej więzi, Elijah dołączył do Maggie i jej syna w ich dążeniu do budowania innych osad w całym kraju na następne lata, aż do ich ostatecznego powrotu do Wirginii. Elijah miał siostrę w nieznanym wieku, z którą był najwyraźniej bardzo blisko związany, a która została zabita przez wrogą grupę. W pewnym momencie wybuchu, Elijah albo zrobił sobie, albo ktoś inny zrobił mu stalową maskę, bez której rzadko się go widuje.

Sezon 10

"A Certain Doom"

W lesie, Elijah przybywa na ratunek Aaronowi i Aldenowi, gdy walczą z pozostałymi Szeptaczami.

Wracając do wieży, przybywa razem z Maggie i zabija kilku Szeptaczy, próbując ocalić Gabriela. Gdy jeden Szeptacz pojawia się za nim niezauważony, Maggie zabija Szeptacza strzałą. Następnie Maggie wyjaśnia, że zamaskowany mężczyzna jest z nią.

Na spotkaniu, Elijah stoi obok i kiwa głową Aaronowi, gdy przybywa z innymi i gdy Maggie ponownie spotyka się ze swoimi dawnymi towarzyszami.

"Home Sweet Home"

Elijah wystąpi w tym odcinku.

Sezon 11

"Acheron: Część I"

Elijah wystąpi w tym odcinku.

"Acheron: Część II"

Elijah wystąpi w tym odcinku.

"Hunted"

Po tym, jak Żniwiarze atakują jego grupę, Elijah próbuje się bronić i uniknąć śmierci. Kiedy Maggie zostaje złapana na lasso przez Żniwiarza, Elijah rusza, by ją uwolnić, ale sam zostaje schwytany i odciągnięty, pozostawiając go z nieznanym losem.

Zabite ofiary

Ta lista przedstawia ofiary zabite przez Elijaha:

  • Przynajmniej 3 bezimiennych Szeptaczy (1 spowodowano)
  • Niezliczona ilość zombie i prawdopodobnie bezimiennych ludzi

Relacje

Maggie Rhee

Pomimo niewielkiej interakcji na ekranie, Elijah wydaje się być bardzo lojalny wobec Maggie, gdy walczy u jej boku.

Cole

Pomimo braku wspólnego dialogu między nimi i prawie żadnej interakcji między nimi, można założyć, że Elijah i Cole są przynajmniej na przyzwoitych warunkach, ponieważ skutecznie współpracują i obaj są najwyraźniej oddani Maggie.

Kelly

Po tym, jak Kelly pocieszyła Elijaha stratą siostry i obawą przed powrotem Żniwiarzy, wydaje się, że zostali dobrymi przyjaciółmi.

Wystąpienia

Serial TV

Sezon 10

Sezon 11

Odcinki 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4
Sezon 5
Sezon 6
Sezon 7
Sezon 8
Sezon 9
Sezon 10 👁 👁
Sezon 11
Występuje Głos jest słyszany
👁 Występuje bez kwestii Występuje w retrospekcji
Występuje jako szwendacz 🖼 Występuje na fotografii/filmie
Występuje jako zwłoki Występuje w halucynacji/śnie

Ciekawostki

  • W "A Certain Doom", Elijah został zagrany przez kaskadera Joshua Lamboy.
  • Broń, którą nosi Elijah, to dwa japońskie sierpy zwane kama.
  • Wraz z "On the Inside", Elijah to jedna z trzech Strażników którzy żyją, pozostali to Maggie i Hershel Rhee.
    • Jest on także jedynym żywym Strażnikiem wprowadzonym w Sezonie 10.
Advertisement