Walking Dead Wiki
Advertisement
Walking Dead Wiki

Eugene Hermann Porter to główna postać i były antagonista, jak i ocalały z wybuchu apokalipsy w The Walking Dead AMC. On i jego towarzysze podróży Abraham Ford i Rosita Espinosa byli w drodze do Waszyngtonu, zanim Eugene ujawnił, że kłamał o byciu naukowcem. Eugene jest inteligentnym człowiekiem, którego umiejętności w wytwarzaniu zasobów i intelekt są bardzo doceniane przez Negana, ale nie zostały uznane przez członków Aleksandrii.

Później dołączył do Zbawców i ostatecznie stał się wysokim rangą członkiem, służąc jako jeden z poruczników Negana i został ich głównym inżynierem, choć tak naprawdę robił wszystko aby zdobyć i wykorzystać ich zaufanie.

Po napiętym spotkaniu ze swoim byłym obrońcą Rositą, Eugene dokonał ponownej oceny swoich decyzji i pomógł Armii Ricka, powodując eksplozję broni Zbawców w ważnym momencie, zdobywając ponownie przyjaciół i przebaczenie.

Sześć lat po zaginięciu Ricka, Eugene służy teraz jako inżynier Aleksandrii, a ludzie mają większe uznanie dla jego talentów. Wkrótce zaczął zajmować się komunikacją radiową, dzięki czemu nawiązał kontakt z inną grupą ocalałych.

Osobowość

Jak wiele innych osób, które przeżyły, nie był on gotowy na apokalipsę i wierzył, iż nie posiada niezbędnego doświadczenia i umiejętności, które umożliwiłby mu przetrwanie w nowym świecie.

Eugene traktuje priorytetowo swoje przetrwanie w stosunku do czegokolwiek innego, nawet pozwalając wielu ludziom poświęcić się, aby chronić go pod fałszywym przekonaniem, że jest on ważnym naukowcem. Używa tego samego kłamstwa, aby zaimponować Neganowi, i pozornie staje się jednym z jego ludzi, aby przeżyć. Pomimo swoich zdolności manipulacyjnych, posiada wolę czynienia dobra, kiedy tylko to możliwe.

Przed apokalipsą

Dallas, Teksas

Eugene urodził się w 1978 roku i dorastał w Dallas w Teksasie. Wiadomo, że jego ojciec był inżynierem mechanikiem. Jako nastolatek zainteresował się pociągami i przekonał rodziców, aby zabrali go do Strasburga w Pensylwanii, aby zobaczyć tam muzeum pociągów. Tam uzależnił się od lodów z lokalnego baru mlecznego. W swoim liceum założył także koalicję antynarkotykową i alkoholową.

W dorosłym życiu był zagorzałym fanem gier wideo. Chociaż jego zawód przed wybuchem apokalipsy jest nieznany, wydawał się posiadać ogromną wiedzę z wielu różnych dziedzin i był dobrze oczytany. Możliwe, że jego zawód był w sferze akademickiej. Eugene wykazywał duże trudności w sytuacjach towarzyskich i nigdy nie miał dziewczyny.

Po apokalipsie

Eugene przetrwał wybuch epidemii i ostatecznie natknął się na Abrahama Forda, który uratował go od szwędaczy. Widząc możliwość bycia chronionym, okłamał Abrahama, udając, że jest naukowcem, który wie, co spowodowało epidemię, i że był na misji udania się do stolicy, gdzie rzekomo mógł odwrócić skutki zarazy i przywrócić porządek do świata. Po pewnym czasie dołączyła do nich Rosita Espinosa i kilku innych ocalałych, podróżowali z Houston do północnej Georgii, tracąc po drodze kilku członków.

Sezon 4

"Inmates"

Po ataku szwendaczy Glenn traci przytomność. Tara, jako jedyna jego współtowarzyszka, używa broni jako narzędzie do rozgniecenia czaszki jednego z zombie. Po dokonanym czynie Tara mówi: "I co? Podobało ci się palancie?". Zza pick-up'a pojawia się grupa trzech nowych towarzyszy: Rosita, Eugene i Abraham.

"Claimed"

Podczas podróży do Waszyngtonu, Glenn odzyskuje przytomność. Rozbija karabinem szybę w ciężarówce. Abraham zatrzymuje samochód. Dochodzi do sprzeczki i ostrej wymiany zdań, pomiędzy Glennem, a Abrahamem na temat odmiennych celów ich podróży. Po chwili rozpoczyna się bójka z akompaniamentem krzyków. Zombie czające się w polu kukurydzy słyszą odgłosy sprzeczki i podchodzą do grupy ludzi. Eugene pierwszy dostrzega zagrożenie i chwyta za karabin, lecz jako niedoświadczony strzelec przebija zbiornik paliwa w wojskowej przyczepie, nie zabijając przy tym żywych trupów. Ekipa jednak zabija szwendaczy, lecz dojazd do Waszyngtonu nie jest już możliwy zniszczonym samochodem. Rosita wyrusza za Glennem i Tarą. Po chwili decydują się również Abraham z Eugene'em.

"Alone"

Abraham, Rosita, Tara, Eugene i Glenn wciąż wędrują by odnaleźć odpowiednie miejsce na schronienie. Podczas gdy zmierzają wzdłuż trakcji kolejowych, Glenn na tablicy informacyjnej odnajduje wiadomość od Maggie. Towarzysze postanawiają udać się do Terminus, gdzie wyruszyła ukochana Azjaty.

"Us"

Towarzysze odnajdują kolejne wiadomości pozostawione przez Maggie. Podczas wędrówki Abraham postanawia, by zatrzymać się na odpoczynek. Eugene popiera zdanie Abrahama, mimo sprzeciwów Glenna. Przy starej wieży, obok torów niespodziewanie atakuje ich szwędacz, jednak grupa szybko go unicestwia.

Późnym południem. Podczas wędrówki okazuje się, że tory prowadzą przez tunel. Ze środka wydobywają się przeraźliwe głosy spacerowiczów. Abraham nie decyduje się na dalszą podróż, twierdząc, że mogło to by być niebezpieczne dla Eugena. Trójka nowych postanawia zawrócić się w celu odnalezienia samochodu. Glenn i Tara wchodzą do tunelu. Okazuje się, że ten w środku jest zawalony gruzem. W trakcie pokonywania uciążliwej drogi, noga Tary grzęźnie między kamieniami. Tymczasem dwójkę otaczają zombie. W ostatniej chwili na pomoc przychodzi jej niespodziewanie Maggie, Sasha i Bob. Podczas jazdy samochodem Eugene niespodziewanie namawia towarzyszy, by pomóc Glennowi, dzięki czemu powracają do tunelu.

Następnego dnia ośmioosobowa grupa trafia do Terminus. Na miejscu wita ich Mary, która w sposób gościnny proponuje przybyłym coś do jedzenia.

"A"

Rick w trakcie pobytu w Terminus, dostrzega, że mieszkańcy posiadają dotychczasowe rzeczy należące do jego grupy (ponczo Daryla, które nosiła Maggie. Zegarek Glenna, który otrzymał od Hershel'a.). Michonne, Daryl, Carl i Rick wiedzą, że są w niebezpieczeństwie. Rick w ostatniej chwili używa Alexa jako tarczy, ten ginie od strzału, a trójka ucieka. Z wagonów słychać krzyki o pomoc, ale towarzysze uciekają wgłąb Terminus, dostrzegając ludzkie szczątki oraz tajemniczą świątynię. W ostateczności trafiają na dziedziniec, który okazuje się być dla nich zasadzką. Gareth nawołuje by Rick wszedł do wagonu oznaczonego literą "A". Po chwili dołącza do nich Daryl, Michonne i Carl. Okazuje się, że w środku zatrzymani są również: Abraham, Tara, Rosita, Maggie, Sasha, Glenn, Eugene i Bob.

Sezon 11

"Acheron: Część I"

Eugene wystąpi w tym odcinku.

"Acheron: Część II"

Eugene wystąpi w tym odcinku.

"Out of the Ashes"=

Eugene wystąpi w tym odcinku.

"Promises Broken"

Eugene wystąpi w tym odcinku.

Zabite ofiary

Ta lista przedstawia ofiary zabite przez Eugene'a:

  • Olivia (Pośrednio spowodowano)
  • Sasha Williams (Spowodowano)
  • Roy (Pośrednio spowodowano)
  • Harlan Carson (Pośrednio spowodowano)
  • Cam (Prawdopodobnie, spowodowane)
  • Wade (Prawdopodobnie, spowodowano)
  • Huck (Prawdopodobnie, spowodowano)
  • Wielu bezimiennych Zbawców (Spowodowano)
  • Niezliczona ilość zombie

Wystąpienia

Odcinki 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4
Sezon 5
Sezon 6
Sezon 7
Sezon 8
Sezon 9
Sezon 10
Sezon 11
Występuje Głos jest słyszany
👁 Występuje bez kwestii Występuje w retrospekcji
Występuje jako szwendacz 🖼 Występuje na fotografii/filmie
Występuje jako zwłoki Występuje w halucynacji/śnie

Ciekawostki

  • W wywiadzie z Access Hollywood, Josh McDermitt opisał Eugene'a jako kogoś, kto mieszkał "w ciemnym mieszkaniu, sam, może z mamą, i nie tyle zbieracz wszystkiego, co po prostu zbieracz dziwnych rzeczy, które dla niego coś znaczą, absolutnie nic komuś innemu."[1]
  • Eugene został schwytany sześć razy i jest w czołówce, jeśli chodzi o schwytanie najwięcej razy.
  • Rozmawiając z Access Hollywood, producent wykonawczy Gale Anne Hurd ujawnił, że wierzy, że Eugene ma Zespół Aspergera.
    • Josh McDermitt odmówił oficjalnego potwierdzenia twierdzenia, ale zasugerował jego słuszność, mówiąc: "Nie chcę się tym zajmować. To coś dla mnie, czy ma to, czy nie."[2]
Postacie - Serial TV
Rodzina Grimes JudithRickCarlLori
Centrum Kontroli Chorób EdwinCandace
Personel Wojskowy WellesWilsonBradySeanFranklinCoxCallaway
Ocalali po więzieniu EugeneRositaGabriel
Wilki OwenAphid
Wybrzeże CyndieRachelJulesBeatriceKathyNatania
Złomiarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeConnieKellyYumikoBernie
Baltimore CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Strażnicy ElijahFrostAgathaDuncanColeMayaAinsleyGusBillyJen
Rodzina Mays Pan MaysMaysPani Mays
Valak's Vipers Craven
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameVioletHunter
Advertisement