FANDOM

Jedyne na co liczę to to że dorosnę by być taki jak ty.Dobrze się mną opiekowałeś,teraz my musimy opiekować się tatą,teraz on jest tym potrzebującym opieki

—Gabe Do Javier'a

Gabriel Garcia:Znany również jako Gabe jest głównym bohaterem i ocalałym zapokalipsy.Jest synem Davida Garcia'i bratem Marianna'y bratankiem Javier'a oraz pasierbem Kate.

Przed Apokalipsą Edytuj

Baltimore, Maryland Edytuj

Mało jest wiadomo o życiu Gabe'a przed apokalipsą, wiadomo że lubił grać w szachy i że mieszkał z David'em oraz Kate. Kiedy Gabe był mały jego ojciec mówił mu by nie był jak Javier. Najprawdopodobniej miał dobre relacje z innymi członkami rodziny.

Po Apokalipsie Edytuj

Gdy David wyjechał do szpitala tuż w trakcie trwania apokalipsy i nie wracał, spędzał ten czas w domu rodzinnym. Javier oraz Kate wspólnie wyruszali by zdobyć zapasy by dbać o Gabe'a i Marianne.Gdy Gabe dowiaduje się że jego najlepszy przyjaciel Drew nie żyje oraz że David raczej nie wróci, pisze do niego list i wraz z resztą wsiada do samochodu i wyrusza zdala od domu. Gabe przetrwał ok. 4 lata przed wydarzeniami z gry. Gabe wielokrotnie wypominał Javierowi i Kate wiele rzeczy, jego humor zmieniał się od czasu do czasu.

Odnalezienie David'a Edytuj

Gdy w odcinku 2:Ties That Bind Part 2 Gabe spotyka swojego ojca ponownie ,entuzjastycznie go wita i udaje się z nim do Richmond. Przez czas pobytu w Richmond Gabe uświadamia sobie z wartości jakimi są ludzie w jego otoczeniu, zaczyna on się zmieniać od naszych wyborów. Głównym tego przykładem jest wybór w odcinku 4 który dotyczy zastrzelenia Joan lub odejścia z Richmond. W wypadku tego pierwszego, Gabe zacznie mniej cenić swojego ojca oraz wątpić w jego postępowanie.

Bitwa o Richmond: Edytuj

Javier i Clem idą za Gabe'm i David'em (Żyje) Edytuj

Jeżeli zarówno Clem jak i Javier pójdą by ratować Gabe'a i jego ojca, obaj przeżyją. David wyruszy do miasta a Gabe i Javi spróbują mu pomóc.W trakcie bitwy zginie Kate.

Javier sam idzie ratować Gabe'a i David'a (Żyje) Edytuj

Jeżeli Javier sam uda się im na ratunek, uratuje Gabe'a ale David zostanie ugryziony i bliski śmierci. Gabe będzie chciał zastrzelić ojca by ten się nie przemienił. Clementine, która sama udała się z Kate powie że ta gdzieś przepadła.

Clementine idzie na ratunek Gabe'owi i David'owi(Żyje) Edytuj

Jeżeli Javier uda się z Kate oczyścić Richmond, Gabe pojawi się przyprowadzony przez Clem i ta powie że, musiał zastrzelić David'a który się przemienił.

Javier i Clementine pomagają Kate(Umiera) Edytuj

W tym wypadku nikt nie pomoże Gabe'owi i David'owi warunkując śmierć ich obojga

Jeżeli Gabe przetrwał Edytuj

Jeżeli Gabe przetrwał,pojawi się w Richmond i podziękuje Jesusowi za ratunek oraz pożegna się z Clementine gdy ta opuszcza miasto. Javier może powiedzieć Clem że podoba się ona Gabe'owi co sprawi że przytuli go przed odejściem.

Ofiary Edytuj

Clinton(spowodowane, wyznacznik)

David Garcia(przed przemianą, zombie, wyznacznik)

Sam siebie (przed przemianą, wyznacznik)