FANDOM

"Wciąż nie jest za późno, by postąpić właściwie."
—Gabriel do Eugene'a
Gabriel Stokes to główna postać i ocalały z wybuchu w The Walking Dead AMC. Przez cały czas żył sam mieszkając w kościele św. Sary, dopóki nie poznał grupy Ricka. Nigdy nie oddalał się zbytnio od kościoła.

OsobowośćEdytuj

Poznajemy go jako osobę spokojną oraz przyjaźnie nastawioną do świata. Nie potrafi się pogodzić z epidemią, nie chce nikogo zabijać nawet jeśli jest tylko trupem. Jego poczucie humoru jest na niskim poziomie, możemy to zauważyć kiedy próbuje rozśmieszyć grupę a nadaje niepewności sytuacji. Jest przestraszony tym, co się dzieje na świecie. Po jakimś czasie stara się oswoić i sięga po maczetę, jednak bez skutku. Jest w sobie zamknięty, tajemniczy.

Przed ApokalipsąEdytuj

Jedyne co wiemy o życiu Gabriela przez Apokalipsą to to, że był księdzem w kościele St.Sarah. Prowadził tam regularnie msze oraz zbiórki pieniędzy. Ostatnią jego zbiórką była zbieranina jedzenia dla głodujących. Dzięki tym zapasom był w stanie przeżyć apokalipsę.

Po ApokalipsieEdytuj

Ojciec Gabriel spotykany jest po raz pierwszy, kiedy ten wołając o pomoc broni się przed Zombie będąc na skale. Po uratowaniu go przez grupę Ricka, zostaje przeszukiwany a następnie przepytany o to, czy jest sam i czy ma broń. Grupa szuka schronienia w jego kościele. Po obeznaniu się z kościołem Gabriel, Rick, Sasha, Bob oraz Michonne wyruszają do banku żywności w poszukiwaniu prowiantu. Podczas zbierania żywności w zalanej piwnicy Stokesa opanowuje strach. Widząc kobietę już przemienioną zaczął się cofać, przy czym rozwalił schody. Ostatecznie Rick ratuje życie Gabrielowi. Po powrocie do kościoła grupa świętuje i rozważa plan wyjazdu do Waszyngtonu. Po chwili Rick informuje Gabriela. że jeżeli ktoś przez niego zostanie zraniony, umrze. Po chwili Stokes wyjmuje zdjęcie, na którym znajduje się z kobietą, którą widział w banku żywności i zaczyna się modlić.

Zabite ofiaryEdytuj

Ta lista pokazuje ofiary zabite przez Gabriela:

  • Wiele bezimiennych ludzi (Przyczynił się do ich śmierci)
  • Niezliczona ilość Zombie
  • Nieznany mężczyzna (Z litości)
  • 1 wilk (spowodowano)
  • Wielu zbawców

Zobacz teżEdytuj

Postacie - Serial TV
Nowoprzybyli Więzienia BobLizzieMikaLukeMollyJulioHenryNorisCalebDavidRyanCharlieChloePatrickZach
Ocalali po Więzieniu EugeneRositaChristopher
The Claimers DanBillyHarleyTonyJoeLenLou
Kościół św. Sary Gabriel
Alexandria AaronScottKyleSocorroBarbaraHeathNoraMrs. RobinsonAlexJenWayneCherylEnidRussBobBruceTobinAnnaMikeyFrancineKent SpencerOliviaDeniseDeannaLucyRonJessieSamMayaDavidBetsyNicholasAnnieWillTommySturgessBarnesNatalieStacyMichaelJefferyRichardsHollySamanthaBobbyCharlyneO'HaraDineshDanErinAdrianParkShellyCarterPeteRegAidenEric
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Szeptacze LydiaAdamBetaAlphaRufusMaryDanteFrancesZionRasmusSeanHelen
Schronisko Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet
Żywe postacie pojawiają się na zielono. Martwe postacie pojawiają się na czerwono i kursywą. Nieznane postacie pojawiają się na niebiesko. Nieumarłe postacie są pojawiają się na szaro i kursywą.