FANDOM

Hannah to protagonistka i ocalała z apokalipsy w The Walking Dead Webisodes: Torn Apart AMC. Jest pierwszym szwendaczem, którego napotyka Rick Grimes, gdy wybudza się ze śpiączki.

Przed apokalipsą Edytuj

Peach, Georgia Edytuj

Hannah była wcześniej żoną Andrew i miała z nim dwoje dzieci, ale później oboje nie układali się zbyt dobrze i złożyła pozew o rozwód. Jej dzieci, Billy i Jamie, mieszkały z nią, jednak Andrew miał prawo do weekendowych wizyt. Wiedziała o nowej małżonce Andrew, Judy, o której nie myślała zbyt życzliwie, ponieważ Judy również spędzała czas ze swoimi dziećmi. W czasie apokalipsy Hannah prowadziła samochód ze swoimi dziećmi, które mogły jechać do domu Andrew na jego weekendową wizytę (ponieważ w czasie wypadku znajdowały się zaledwie kilka przecznic od jego domu). Jednak ktoś wyskoczył przed jej samochód, zmuszając ją do skrętu i upadku, powodując utratę przytomności.

Po apokalipsie Edytuj

Torn Apart Edytuj

Hannah budzi się po wypadku samochodowym i odkrywa, że ​​jej dzieci zaginęły w świecie pełnym rzezi. Gdy ich szuka, natrafia na grupę szwendaczy jedzących ofiarę. Przeszkadzając jednemu z nich, ściga ją tylko po to, by uratował ją od nich jej były mąż, Andrew. Zabiera ją z powrotem do swojego domu, do którego uciekły jej dzieci po katastrofie. Andrew leczy jej rany i wyjaśnia jej, co się działo, gdy była nieprzytomna.

Wraz z rosnącym ryzykiem Hannah i jej rodzina decydują, że muszą spróbować dostać się do bezpiecznej strefy w Atlancie. Andrew udaje się do domu ich sąsiada, aby zdobyć zapasy i klucze do swojej ciężarówki. Kiedy Andrew nie wraca, a ryzyko zaczyna rosnąć, Hannah postanawia zabrać swoje dzieci i uciec.

Uciekając z dziećmi, Hannah wraca na ulicę, gdzie rozbiła swój samochód i szuka kluczyków w pobliskim pojeździe. Przeszukując go, sztywny, którego wcześniej nie widziała, atakuje ją z tylnego siedzenia i gryzie ją w ramię. Zabija szwendacza, ale wie, że na nią jest już za późno i wkrótce się przemieni. Wraz z nadchodzącą falą szwendaczy, Hannah mówi swoim dzieciom, że je kocha i mówi córce, aby zaopiekowała się bratem i że muszą biegnąć. Zostaje z tyłu i pozwala szwendaczom pożreć ją i rozerwać jej ciało na pół, aby odwrócić ich uwagę i dać dzieciom czas na ucieczkę.

Po nieokreślonym czasie Hannah budzi się jako szwendacz i w ciągu około dwóch miesięcy jej ciało wpada w skrajny stan rozkładu i czołga się do pobliskiego parku.

Sezon 1 Edytuj

"Days Gone Bye" Edytuj

Jej okaleczone i nieumarłe zwłoki zostają odkryte w parku przez Ricka Grimesa, który właśnie uciekł ze szpitala po przebudzeniu ze śpiączki i był w tym momencie nieświadomy apokalipsy zombie (dopóki nie poinformował go Morgan Jones). Przerażony widokiem rozszarpanych zwłok, które targają się do niego i wyciągają w jego stronę, Rick chwyta pobliski rower i ucieka. Głodna Hannah czołga się w poszukiwaniu jedzenia. Następnego dnia wraca po nią przygotowany Rick, patrząc z przerażeniem i litością na to, co się z nią stało. Gdy Hannah go zauważa, oznajmia, współczuje jej za to, co jej się stało, zanim strzelił jej w głowę rewolwerem Colt Python, aby zakończyć jej męki.

Śmierć Edytuj

Zabita przez

  • siebie (spowodowano)

Kiedy Hannah próbuje uciec z miasta z dziećmi, wsiada do samochodu na ulicy i zostaje ugryziona w ramię przez szwendacza. Wiedząc, że jest zarażona, Hannah pozwala się pożreć grupie szwendaczy, podczas gdy jej dzieci uciekają. Jakiś czas później częściowo pożarta Hannah ożywa.

Dwa miesiące później przemieniona Hannah spotyka Ricka, który ze łzami w oczach wyraża jej współczucie i strzela jej w głowę, aby ją dobić.

Zabite ofiary Edytuj

Ta lista pokazuje ofiary zabite przez Hannah:

  • siebie (spowodowano)

Relacje Edytuj

Andrew Edytuj

Andrew i Hannah kochali się nawzajem, ale z nieznanych powodów zakończyli swój związek. Chociaż zanim się rozstali, mieli razem dwoje dzieci, które oboje bardzo kochali. Gdy Hannah odzyskała przytomność po wypadku samochodowym, udała się do domu Andrew, aby sprawdzić, czy są tam Jamie i Billy, byli i Andrew był zadowolony, że Hannah jest w porządku. Andrew mówi później Hannah, Billy'emu i Jamie, że muszą zdobyć broń, aby zabrać ich w bezpieczne miejsce, gdzie zostaną zabrani przez armię, a następnie wyjeżdża z nadzieją, że je zabierze i ochroni Hannah i dzieci, ale zostaje pożarty, pokazując, że on nadal dbał o bezpieczeństwo Hannah, chcąc ryzykować własne życie dla niej i swoich dzieci. Hannah szybko zorientowała się, że szanse powrotu Andrew są bardzo nikłe i okazuje się, że jest zasmucona, ale starała się ukryć swoje emocje, aby nie martwić swoich dzieci.

Jamie Edytuj

Hannah i Jamie mieli dobre relacje między matką a córką i oboje bardzo się o siebie troszczyli. Pokazuje to, jak przestraszona była Hannah, kiedy Jamie i Billy zaginęli po tym, jak obudziła się w wypadku samochodowym. Również kiedy Jamie i Billie zostają zaatakowani przez przemeinioną Judy, Hannah zabija ją, ratując ich życie. Hannah następnie poświęca się sztywnym po tym, jak została ugryziona, aby dać Jamiemu i Billy'emu szansę na ucieczkę. Jamie jest zdruzgotana, gdy patrzy, jak pożerają matkę.

Billy Edytuj

Podobnie jak Jamie, oboje mieli dobre relacje matka-syn. Oboje bardzo się o siebie troszczyli, co widać po tym, jak przerażona była Hannah, kiedy odkryła, że Billy i Jamie zniknęli z samochodu, gdy budziła się po wypadku samochodowym. Jest to również pokazane, gdy Billy i Jamie zostali zaatakowani przez przemienioną Judy, gdzie Hannah zabija ją, aby uratować im życie. Po tym, jak została ugryziona, Hannah poświęca się grupie sztywnych, dając Billy'emu i Jamiemu więcej czasu na ucieczkę. Billy jest smutny, widząc swoją matkę pożartą przez szwendaczy. 

Rick Grimes Edytuj

"Przykro mi, że ci się to stało."
—Rick do przemienionej Hannah.[[[Days Gone Bye (Serial TV)|źr]]]

Rick widział Hannah jako szwendacza i skorzystał z roweru leżącego kilka stóp od niej, aby dotrzeć do domu szybciej, niż pieszo. Hannah "spała" w tym momencie, coś, co robili inni szwendacze w serialu i budzi się, próbując gorączkowo sięgnąć, by złapać go instynktownie, ale nie udaje jej się to, ponieważ brakuje jej większości dolnej połowy. Rick staje się przerażony, ponieważ po raz pierwszy widział szwendacza, zwłaszcza takiego w warunkach, które zabiłyby normalnego człowieka, wstał i ruszył w jego stronę. Później jednak było mu żal Hannah, mimo że prawdopodobnie nigdy wcześniej jej nie spotkał ani nie poznał, i ostatecznie zdecydował się użyć jednej ze swoich zapasowych kul, aby zakończyć jej męki, posuwając się nawet do wytropienia i znalezienia jej. Zatrzymał się ponownie przed parkiem i zobaczył, że przeczołgała się na dużą odległość, po prostu po to, by nie musiała już dłużej "żyć" jako sztywny z półciałem. Jego ostatnie słowa, zanim strzelił jej w głowę swoim rewolwerem, rozglądając się wokół, by upewnić się, że wynikający z tego strzał nie przyciągnie innych szwendaczy w pobliżu, brzmiały: "Przykro mi, że ci się to stało".

Wystąpienia Edytuj

Webisodes Edytuj

Torn Apart Edytuj

Serial TV Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Hannah czołgająca się jako szwendacz została przez wielu zinterpretowana jako symboliczny moment; uważa się, że szukała swoich dzieci, o czym świadczy fakt, że się czołgała, i ostatecznie została znaleziona w czymś, co wyglądało na park, potencjalnie w tym samym parku, w którym miała miejsce ewakuacja do Atlanty. Również sposób, w jaki reaguje na widzenie Ricka, szczególnie przy drugiej okazji, wydaje się, że wyciąga rękę do Ricka w sposób, który może sugerować, że potrzebuje pomocy i tak naprawdę nie warknęła na niego, jednak można to przypisać faktowi, że była skrajnie zepsuta i głodna, sprawiając, że nie wydaje się agresywna w porównaniu z innymi szwendaczami.
  • Hannah jest jedną z ośmiu protagonistów, którzy zginęli w całym wszechświecie Walking Dead, pozostali to Lee Everett z gry wideo, Brian Blake z noweli, Jeffrey Grimes z The Walking Dead: The Alien, Karina z Webisodes, Jake Powell z Flight 462 Webisodes, Madison Clark z Fear The Walking Dead i Heather Campbell z Overkill's The Walking Dead.
    • Oba odcinki wprowadzające Hannah i Lee były zatytułowane "A New Day" i obaj zostali ugryzieni przez ukrytego szwendacza.
    • Spośród tych ośmiu jest pierwszą osobą, która umiera chronologicznie.
  • Hannah jest jedną z zaledwie dwóch postaci z odcinków Webisodes, które można zobaczyć w The Walking Dead.
    • Drugi to Callaway.
      • Co ciekawe, jest jednym ze sztywnych, którzy ją zabijają.
      • Obaj wystąpili w serialu jako szwendacze.

Zobacz też Edytuj

Postacie - Serial TV
Ocalali po więzieniu EugeneRositaChristopher
Kościół św. Sary Gabriel
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Schronienie Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet