Ten artykuł jest o mieszkańcu Królestwa. Może szukasz jego komiksowego odpowiednika. W przypadku innych stron o tej samej nazwie, zobacz: Henry

"Nie rozumiem. Nawet nie próbowałaś. (...) Gówno prawda. (...) Nie, jest dobrze i jest źle. Stajesz w obronie tego, co dobre, i walczysz z tym, co złe. Ty mnie tego nauczyłaś. I pamiętam, kiedy to zrobiłaś. Co się stało?"
—Henry do Carol Peletier.[źr]

Henry, znany także pod epitetem "Książe Henry", to ocalały z wybuchu apokalipsy w The Walking Dead AMC Jest członkiem Królestwa, razem z jego bratem Benjaminem. Po śmierci jego brata, Henry próbuje szukać zemsty, szukając mordercy brata.

Po utracie rodziny, zostaje adoptowany przez Ezekiela i Carol Peletier. Sześć lat później, Henry przenosi się do Wzgórza, aby zostać uczniem kowala Earla Suttona. Po tym, jak został uwięziony za upicie się, wiąże i zakochuje się w Lydii. Jednak, jego rosnący związek z Lydią zostaje tragicznie przerwany, gdy Henry pada ofiarą jej matki.

Osobowość

Henry ma silne, osobiste poczucie sprawiedliwości i uczciwości, nawet jeśli jego metody przestrzegania takiego kodeksu moralnego mogą być impulsywne, naiwne lub niebezpieczne. Nie znosi tych, którzy krzywdzą innych dla osobistych korzyści lub dla przyjemności, i często bez wahania pośpiesznie pomaga ludziom, na których mu zależy, lub pomści ich. Chociaż jest uparty i często nadmiernie optymistyczny w swoich filozofiach dotyczących dobra i zła, jego wybory nigdy nie mają na celu zranienia bliskich mu osób, a jego mściwe impulsy są zwykle bardziej środkiem do obrony innych ludzi niż cokolwiek innego..

Przed apokalipsą

Nieznane położenie

Nic nie wiadomo o życiu Henry'ego przed lub w czasie wybuchu apokalipsy, poza tym, że mieszkał ze swoją matką, ojcem, i starszym bratem, Benjaminem.

Po apokalipsie

Waszyngton.

Na początku apokalipsy, Henry i Benjamin stracili matkę, ale ich ojciec przeżył. Ostatecznie trójka została odnaleziona przez Ezekiela i wzięta do Królestwa gdzie się osiedlili. Jednak, bracia ostatecznie stracili też ojca.

Sezon 7

"The Well"

Henry mieszka w Królestwie.

Relacje

Benjamin

Benjamin jest starszym bratem Henry'ego. Benjamin opiekował się swoim młodszym bratem po śmierci ojca. Po zabójstwie Benjamina, Henry jest zdeterminowany, by go pomścić i wielokrotnie próbuje znaleźć Zbawcę, który zabił jego brata. Henry zabija Gavina, próbując uzyskać sprawiedliwość, ale nie jest usatysfakcjonowany, posuwając się nawet do grożenia zabiciem pełnej zagrody więźniów Zbawców, dopóki nie lokalizuje prawdziwego zabójcy Benjamina. Po tym, jak Morgan zabił Jareda, mówi Henry'emu, który jest zadowolony z wymierzenia sprawiedliwości przez Benjamina, ale później jest zdenerwowany tym, że Morgan później opuszcza stan.

Ezekiel

Henry i Ezekiel mają bardzo dobre relacje. Ezekiel bardzo dba o jego samopoczucie i przejmuje rolę rodzicielską, gdy brat Henry'ego, Benjamin, zostaje zamordowany.

Po porażce Zbawców, Ezekiel w pełni adoptuje Henry'ego z Carol. W miarę upływu lat, Henry zaczyna nazywać Ezekiela "Tatą".

Gdy Henry chce być praktykantem Earla Suttona, Ezekiel nie chce, żeby odszedł, ale mimo wszystko na to pozwala.

Carol Peletier

Początkowo Carol była bardzo odległa od Henry'ego, być może nie chciała być przywiązana do innego dziecka i być świadkiem jego śmierci. Na początku nie chciała szukać Henry'ego, kiedy zaginął, wierząc, że nie żyje. Jednak Carol była bardzo zadowolona, że Henry żyje i obejmuje go po uratowaniu mu życia.

Po porażce Zbawców, Carol w pełni adoptuje Henry'ego z Ezekielem. W miarę upływu lat, Henry zaczyna nazywać Carol "Mamą".

Gdy Henry chce być praktykantem Earla Suttona, Carol odprowadza go na Wzgórze.

Morgan Jones

Morgan był początkowo daleki od Henry'ego, wierząc, że umrze. Morgan później trenuje Henry'ego w Aikido. Morgan jest przerażony, kiedy Henry zabił Gavina, a później okłamał Henry'ego, że Gavin zabił Benjamina. Morgan wierzył, że Henry nie żyje, kiedy zaginął i prześladowała go wizja Henry'ego. Morgan był zaskoczony i zadowolony, że Henry żyje, i powiedział mu, że zabił człowieka, który zabił jego brata.

Wiele lat po odejściu Morgana z Wirginii, nastoletni Henry nadal wykorzystuje to, czego nauczył go Morgan.

Enid

W pewnym momencie po wojnie, Henry zakochał się w Enid. Kiedy Henry przybywa na Wzgórze, jest podekscytowany jej widokiem. Henry jest bardzo zdenerwowany, gdy zdaje sobie sprawę, że Enid jest już w związku z Aldenem.

Alden

Henry i Alden mają ogólnie pozytywny związek. Podczas wydarzeń w Bitwie Totalnej, kiedy Henry zakrada się do zagrody Zbawców Maggie, aby dowiedzieć się, kto zabił jego brata, Alden próbuje go odwieść od zabicia kogokolwiek, mówiąc mu, że to nie sprawi, że poczuje się lepiej. Po sześcioletnim skoku czasu, wydaje się, że się dogadują. Alden uczy Henry'ego kowalstwa i pokazał mu, jak zrobić grot włóczni. Chociaż Henry staje się wyraźnie zazdrosny o Aldena, kiedy odkrywa, że ten drugi jest w związku z Enid.

Earl Sutton

Wydaje się, że Earl szybko polubił Henry'ego, zapraszając go nawet na obiad. Jest rozczarowany, gdy Henry rzuca go na imprezę i upija się z innymi nastolatkami. Prawie zwalnia Henry'ego ze stażu, ale ustępuje, gdy Henry go błaga i wyjaśnia, że jego społeczność na niego liczy. Earl lituje się nad Henry'm, a nawet wyciąga go wcześniej z więzienia.

Gage

Gage i Henry mają początkowo przyjacielskie stosunki, a Gage zaprasza Henry'ego na spotkanie z nim i jego przyjaciółmi. Gage i Rodney wyprowadzają później Henry'ego poza mury, aby pokazać mu szwendacza, którego udało im się złapać. Używają szwendacza jako celu, a nawet oddają na niego mocz, ku konsternacji Henry'ego. Gage jest zdenerwowany i rozczarowany, gdy Henry zabija szwendacza i zostawia Henry'ego w dole.

Rodney

Rodney i Henry początkowo mają przyjacielskie stosunki, a Rodney (wraz z Gage'em) zaprasza Henry'ego na spotkanie z nim i jego przyjaciółmi. Rodney i Gage wyprowadzają później Henry'ego poza mury, aby pokazać mu szwendacza, którego udało im się złapać. Używają szwendacza jako celu, a nawet oddają na niego mocz, ku konsternacji Henry'ego. Rodney jest zdenerwowany i rozczarowany, gdy Henry zabija szwendacza i zostawia Henry'ego w jamie.

Adeline

Adeline szybko polubiła Henry'ego i sugeruje się, że ją pociąga. Po pijanemu Henry wydaje się w pewnym stopniu odwzajemniać jej uczucia. Jednak później spotyka się z Lydią i wyznaje, że nie ma tych samych uczuć do Addy, wyznając swoje zainteresowanie Lydią.

Daryl Dixon

Początkowo, Daryl i Henry nie mieli zbyt wiele interakcji, dopóki Carol nie poprosiła Daryla, aby opiekował się Henrym, gdy był praktykantem na Wzgórzu. Dwie więzi związane z walką ze szwendaczami i ratowaniem Psa razem, ale cierpią z powodu konfliktu z powodu początkowego traktowania Lydii przez Daryla i rosnącej z nią więzi Henry'ego. Jednak po tym, jak Daryl odkrywa, że Lydia jest ofiarą znęcania się, a Henry zdaje sobie sprawę, że Daryl prawdopodobnie też nim był, Daryl i Henry jednoczą się w swoim pragnieniu ochrony i opieki nad Lydią. Kiedy Henry zostaje zamordowany, Daryl jest zdruzgotany jego śmiercią.

Lydia

Henry i Lydia szybko się zaprzyjaźnili. Kiedy byli zamknięci w celach, opowiedziała mu o swojej przeszłości. W końcu rozwijają wobec siebie romantyczne uczucia. Lydia i Henry całują się, zanim zostanie zmuszona do powrotu do matki. Kiedy Henry podąża za nią do ich obozu, uderza go, ale może to tylko po to, aby pokazać matce, że jej na nim nie zależy. Jednak, gdy Alfa zmusza ją do wyboru zabicia Henry'ego lub bycia zabitą obok niego, zaczyna płakać. Daryl ratuje ją i Henry'ego, zanim podejmuje decyzję.

Później, Lydia pyta Henry'ego o prawdziwy powód, dla którego ją ścigał. Odpowiada, że ​​troszczy się o nią. Lydia znowu go całuje. Ostatecznie, Lydia decyduje się być z Henrym, a nie swoim własnym ludem. Kiedy Henry zostaje zaatakowany przez Szeptacza i kontuzjowany, Lydia uwalnia Psa, aby go uratować i leczy Henry'ego. Chociaż Henry obiecał Lydii, że będzie starać się nie zabijać żadnego z jej ludzi, ona raczej zapewnia go o jego działaniach, niż jest zła na Henry'ego.

Lydia i Henry wyrażają do siebie swoje uczucia na jarmarku, przypieczętowując umowę pocałunkiem, nawiązując związek. Niestety, był to ostatni raz, kiedy widziała Henry'ego żywego. Jej matka porwała i zamordowała Henry'ego. Lydia jest zdruzgotana śmiercią swojego chłopaka i zatrzymuje się przy palu, na którym jego głowa spoczywała wraz z resztą ofiar. Położyła naszyjnik z literą H, który dał jej przed palem, oddając hołd chłopcu, który zginął ratując ją.

Kilka miesięcy po śmierci Henry'ego, Wykazano, że Lydia uzbroiła się w kij Henry'ego do którego dodała nunchaku, aby zwiększyć siłę hamowania. W "Silence the Whisperers", Lydia przyznaje, że kochała Henry'ego.

Alda

Henry niezmiernie nienawidzi Alfy ze względu na psychiczny, fizyczny i emocjonalny sposób, w jaki traktuje i manipuluje swoją córką, Lydią. Został z niedowierzaniem, kiedy on i Daryl dowiedzieli się prawdy o tym, jak Alfa prała mózg i okłamywała ją, a później mówi Lydii, że "tacy ludzie nie mogą żałować".

Wystąpienia

Odcinki 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4
Sezon 5
Sezon 6
Sezon 7 👁
Sezon 8 👁
Sezon 9
Sezon 10
Sezon 11
Występuje Głos jest słyszany
👁 Występuje bez kwestii Występuje w retrospekcji
Występuje jako szwendacz 🖼 Występuje na fotografii/filmie
Występuje jako zwłoki Występuje w halucynacji/śnie

Ciekawostki

Pozostali aktorzy

Międzynarodowi dubberzy
Język Dubber Inne postacie dubbingowane
Czeski Matěj Havelka N/A
Francuski Cécile Gatto (młody; 7A)
Emmylou Homs (młody; 7B-9A)
Jean-Stan DuPac (starszy)
Cécile Gatto:
Rachel Ward (7-9A)
Ruby
Emmylou Homs:
Lizzie Samuels
Niemiecki Finn Posthumus (młody)
Unknown (starszy)
N/A
Hungarian N/A N/A
Włoski Gabriele Meon (młody)
Mattia Fabiano (starszy)
N/A
Japoński Unknown (młody)
Yuu Okano (starszy)
N/A
Hiszpański (Ameryka Łacińska) Nieznany (młody)
Braian Pavón (starszy)
N/A
Hiszpański (Spain) Blanca Rada (młody)
Adolfo Moreno (older)
Adolfo Moreno:
Patrick
Postacie - Serial TV
Grupa Michonne MichonneMikeTerryAndre Anthony
Woodbury JeanettePani RichardsPanna McLeodMartinezShumpertPan JacobsonKarenPan RichardsOwenErynGregMiltonDr. StevensRowanEileenPani FosterBettyEmilyNoahPaulJodyRichardHaleyWarrenMichaelGargulioCrowleyTim
Ocalali po więzieniu EugeneRositaGabriel
Aleksandria AaronBarbaraScottKyleSocorroHeathNoraPani RobinsonAlexJenWayneCherylEnidRussBobBruceTobinAnnaMikeyFrancineKent SpencerOliviaDeniseDeannaLucyRonJessieSamMayaDavidBetsyNicholasAnnieWillTommySturgessBarnesNatalieStacyMichaelJefferyRichardsHollySamanthaBobbyCharlyneO'HaraDineshDanErinAdrianParkShellyCarterPeteRegAidenEric
Wilki OwenAphid
Zbawcy NeganAldenGracieSherryDwightAmberTanyaGinaQuanPotterJoséBrookeMelJohnMarcusJonahAliceLauraBrandonFrankieD.J.RichieRegina JedNorrisArat JustinSimonDukeLanceGaryReillyJaredEvanKatyKenoDerekDeanGavinGomezPaulieDukeMarkZiaLeoYagoJoeyGuntherRudyToddDinoHuckWadeCamNelsonMaraGordonRoyDavidEmmettIsabelleJosephChrisGeorgeNeilRomanJiroMilesPrimoPaulaMichelleMollyDonnieGabeTimmyTina
Wzgórze BertieMarcoHershelKalEduardoGageBriannaOscarEarlPennyFelixAdelineRodneyTammy RoseCasperMartinMilesHildePaulGregoryKennethStephanieCraigCrystalWesleyHarlanNeilFreddieAndyEthan
Wybrzeże CyndieRachelJulesBeatriceKathyNatania
Złomiarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeConnieKellyYumikoBernie
Baltimore CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Grupa Maggie ElijahColeMayaAinsleyGusBillyJen
Rodzina Mays Pan MaysMaysPani Mays
Wspólnota StephanieMercer
Valaks Vipers Baxter
Różni ocalali JuanitaWilhelmLeahSiddiqMiloAmeliaLeslieEastmanSamChristopherAnaMatthewClaraLucille
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameVioletHunter