FANDOM

,,Nie znam cię,ale jedno mogę stwierdzić,musisz się na uczyć

dobrze kłamać''

Hershel daje Lee radę

Heshel jest komiksową adaptacją komiksua historia w grze dzieje się przed przyjazdem Ricka do farmy.Hershel jest jedną

z postaci,w której występuje w grach Telltale Games.Ma on syna Shawna,który także ukazuje się w komiksie [jako zombie] i w grze.Ma równierz farmę niedaleko Atlanty.

Przed apokalipsą Edytuj

Niewiele wiadomo o Hershelu przed wybuchem epidemii,wiadomo tyle , że był byłym weterynarzem, i był człowiekiem rodzinnym, który posiadał gospodarstwo, które było w jego rodzinie od pokoleń. Jego najstarszy syn, Shawn, pojawił się również w grze wideo.Kilka tygodni przed wybuchem epidemii, Hershel wielokrotnie prosił Shawna, by zabrał kupę drewna na wysypisko, ale Shawn nigdy się do tego nie zbliżył.

W czasie apokalipsy Edytuj

Sezon 1 Edytuj

,,Nowy dzień''

Hershel pojawia się po raz pierwszy po tym, jak Shawn przywosi Lee i Clementine na farmę swojego ojca; Hershel mówi Lee, że mogą pozostać w stodole na noc z drugą rodziną. Po wysłuchaniu  Lee mówi Shawnowi o tym, jak Lee zna Clementine, Hershel pyta Clementine, czy zna Lee. Ona powie tak, bez względu na wszystko. Hershel zauważa zranioną nogę Lee i proponuje ją załatać. Podczas stosowania bandażu, Hershel pyta o kontuzję Lee, a Lee albo będzie trzymać się jak najbliżej prawdy, w zasadzie kłamiąc przez zaniechanie, albo prosto w to kłamstwo (w zależności od wyboru Lee). Shawn następnie mówi Hershelowi, że muszą zabarykadować płot. Jeśli Chet przetrwa, Hershel nie uwierzy, że są w bezpośrednim niebezpieczeństwie i mówi, że będą w porządku. Jeśli pojawi się Andre Mitchell i Chet zginie, Hershel natychmiast się zgodzi.

Następnego ranka Shawn, Duck i Lee pomagają zaprowadzić barykadę i wzmocnić ogrodzenie. Po pomocy przy ogrodzeniu, Lee znajduje Hershela w stodole. Jeśli Lee skłamałby Hershelowi, dowie się o sprzecznościach w twojej historii i powie mu, że powinien stać się lepszym kłamcą, ale bez względu na to, co on błaga, by zaufał uczciwości obcych, ponieważ będzie to ważne dla przetrwania w nadchodzące czasy. Natychmiast słychać krzyk, a Hershel pędzi, by wziąć broń, a Lee idzie i widzi, co się dzieje. Przy ogrodzeniu traktor jprzygniótł Shawna, a szwendacz próbuje go złapać, a drugi próbuje dostać Ducka. W zależności od wyboru Lee, będą próbować uratować Ducka lub Shawna. Tak czy inaczej Duck przetrwa, a Shawn zostanie zabity przez szwendaczy. Herszel zabija szwendaczy i pędzi do Shawna. Jeśli Lee spróbuje uratować Shawna, Shawn powie o tym Hershelowi zanim umrze. Wściekły na utratę syna, Hershel rzuca się na Kenny'ego. Jeśli Lee uratuje Ducka zamiaz Shawna, Hershel owszeszczał za to, że nie próbował go uratować. Jeśli Lee zdecydował się uratować Shawna, Hershel uznaje to w stosunku do niego. Jednak bez względu na wszystko, wyrzuca wszystkich ze swojej farmy i każe im nigdy nie wracać.

Zabite ofiary Edytuj

trzy szwendacze

Ciekawostki Edytuj

Jeśli Hershel jest wzorowany na komiksie to status nieznany powinien być martwy,ponieważ Hershel w komiksie zginął.