Walking Dead Wiki
Advertisement

Jacqui – ocalała z apokalipsy w The Walking Dead AMC. Jest członkiem obozu uchodźców w Atlancie.

Osobowość

Przejawia ona niezwykle pozytywne nastawienie do świata, choć dostrzega zagrożenie jakie niesie ze sobą takie, a nie inne życie. Nie można więc stwierdzić iż bagatelizuje problemy, którym zarówno ona, jak i inni muszą stawić czoła. Ma pełną świadomość, że każdy dzień może być ostatnim. Z tego też względu chce cieszyć się wszystkimi drobnymi chwilami.

Dokłada także wszelkich starań, by stać się choć w minimalnym stopniu częścią ocalonych, zapewniających je w miarę stateczne funkcjonowanie. Jacqui wie czego nie potrafi sobie samej zapewnić, ale co może zaoferować w zamian za elementarne czynniki takie jak obrona oraz względna stabilizacja.

Zajmuje się podstawowymi czynnościami, będącymi mimo wszystko nieodzownymi ich codziennej egzystencji. Dzięki swojemu otwarciu na nowe twarze, wrodzonej sympatii i poczuciu humoru w szybkim tempie nawiązała przyjazne stosunki z otaczającymi ją ludźmi z wyróżnieniem takich bohaterów jak Andrea, Amy czy Carol. Z biegiem czasu wychodzi również na jaw jej niezwykle bliski kontakt z T-Dogiem opierającym się na silnej emocjonalnej więzi.

Przed apokalipsą

Atlanta, Georgia

Nie wiadomo zbyt wiele o życiu Jacqui sprzed wybuchu epidemii, poza tym, iż mieszkała w Atlancie, a praca którą się zajmowała dotyczyła urbanistycznego zagospodarowania miasta.

Po apokalipsie

Po wybuchu epidemii ewakuowała się z miasta w poszukiwaniu bezpiecznego miejsca, trafiając w ten sposób na sprawnie formującą się na tamten czas lokalną społeczność ocalonych.

Śmierć

Zabita przez

  • Vi (spowodowano)

Ponieważ budynek CDC traci moc, Vi rozmieszcza HIT, aby zapobiec chorobom ucieczki i odkaża cały obiekt.

  • siebie (samobójstwo)

Jacqui postanawia popełnić samobójstwo podczas wybuchu wraz z Edwinem po tym, jak straciła nadzieję na powrót do normalności.

Zabite ofiary

Ta lista pokazuje ofiary zabite przez Jacqui:

  • siebie (samobójstwo)
  • prawdopodobnie niezliczona ilość zombie

Występy

Sezon 1

"Guts"

"Tell It to the Frogs"

"Vatos"

"Wildfire"

"TS-19"

Sezon 3

"Hounded" (tylko głos)

Zobacz też

Szablon:Zobacz też - postacie

Advertisement