Walking Dead Wiki
Advertisement
Walking Dead Wiki

James Devoti to amerykański aktor który wcieli się w Cole'a w The Walking Dead AMC.

Biografia

Devoti urodził się w Merrick, Nowym Jorku. Wychowany na Long Island, Devoti przedostał się z Merrick do Baltimore, gdzie studiował i ukończył Uniwersytet Loyola, uzyskując tytuł licencjata w dziedzinie komunikacji/reklamy z osobą nieletnią w biznesie. Tam, Devoti rywalizował w krajowej drużynie Lacrosse Loyola Greyhounds nr 1, przechodząc do Final Four w swoim pierwszym roku. Po ukończeniu studiów James udał się do Afryki Zachodniej, aby poświęcić swój czas i wysiłki w Ghanie, zanim rozpoczął karierę w przemyśle rozrywkowym.

James ma starszego brata, Johna Devoti, który służył w Afganistanie w 2004 i Iraku w 2008. Obecnie jest podpułkownikiem w Korpusie Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych. Ojciec Devotiego, Robert, zmarł na raka płuc, gdy James miał zaledwie trzynaście lat. Służył jako snajper w Korpusie Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych w Wietnamie. Jego matka, Barbara, która mieszka w Merrick w stanie Nowy Jork, jest emerytowaną nauczycielką. James przypisuje swoją etykę pracy, wytrwałość i determinację wartościom, które zaszczepiła w nim jako samotnej mamie.

Pozostałe prace

  • Law & Order: Criminal Intent
  • Heroes
  • The Unit
  • Lie to Me
  • Modern Family
  • Rules of Engagement
  • Bones
  • The Young and the Restless
  • MacGyver
  • American Soul

Zewnętrzne linki

Szablon:Obsada (Serial TV))

Advertisement