FANDOM

"Obudźcie się, wszyscy! Nie ma żadnego stada, na Hilltop czeka cię jakaś umowa, myślisz, że te chusteczki tu przybyły, żeby nas uratować?",, Przyszli tu po krew, piekło, to dusiło jednego z jego ludzi Śmierć własnymi rękami! Rick mówi tutaj, jest parującą kupą bzdur''

-Jared do zbawców przed umową Ricka. Jared jest antagonistą w serialu The Walking Dead wyprodukowanym przez AMC.Jest jednym ze Zbawców.

Osobowość Edytuj

Jared okazał się złośliwym tyranem, który czerpie przyjemność ze swojej roli. Wykazano, że ma szczególną niechęć do Richarda, rozpoczynając walkę lub kłótnię na każdym ze swoich spotkań. On także nie ma szacunku dla własności, jak widać, kiedy ukradł kijek Morgana. Jego przywódca, Gavin, wydaje się nie lubić Jareda, uważając go za idiotę. Gavin później okazuje obrzydzenie i złość w stosunku do Jareda, kiedy dowiaduje się, że Benjamin zmarł z powodu kontuzji nogi, spowodowanej przez Jareda. Jest znany z brutalności i antagonizmu wobec wielu postaci w serialu. Jared najwyraźniej czerpie przyjemność z zabijania, ponieważ nie okazał skruchy ani wahania, strzelając Benjaminowi w nogę, potem mówi "muzyka do moich uszu" z uśmiechem, gdy członkowie Hilltop krzyczeli, gdy byli pożerani przez spacerowiczów, dalej pokazując brak empatii Jareda i skrucha wobec innych ludzi.

Jared jest zupełnie inny niż jego przełożony Gavin, który zwykle wybiera bardziej pokojową drogę, Jared wolałby działać bardziej wrogo wobec swoich rówieśników. Jednak wydaje się, że obawia się Maggie Rhee po zabiciu Dean'a, gdy Jared szybko ukrył się, gdy zobaczył Maggie wchodzącą w "Dead or Alive Or".

Jared okazał się tchórzem, ponieważ odmówił przyznania się do zamordowania Benjamina. W konfrontacji z uzbrojonym Henrykiem szukającym mordercy swojego brata w "Nie wysyłaj nam zgiełku", Jared posunął się tak daleko, że ukrył się za innym Zbawicielem, głównie bezskutecznie z powodu rozmiaru Jareda w porównaniu do mniejszego mężczyzny. W "Still Gotta Mean Something", gdy jego własne życie jest zagrożone, kiedy zostaje uwięziony, szybko ucieka się do błagania i błagania Morgana, by go uratował, choć chwilę przed tym, gdy był gotów go zabić.

Przed apokalipsą Edytuj

Nic nie wiadomo o życiu Jareda przed lub w momencie wybuchu epidemii. Może mieszkać gdzieś w Waszyngtonie lub w pobliżu Waszyngtonu.

Po apokalipsie Edytuj

TBA

Zabite ofiary Edytuj

Benjamin(spowodował)

Richard(pośrednio,spowodował)

Kilku szwendaczy i kilku nieznanych ludzi.