FANDOM

"Przysięgam, to tylko alergia. To przechodzi. Zapytaj kogoś z Woodbury..."
—Jeanette do Carol Peletier gdy zostaje eskortowana do Bloku A[[Isolation|[źr]]]
Jeanette - ocalała z apokalipsy The Walking Dead AMC. Jest byłą mieszkanką Woodbury. Po masakrze Gubernatora przeprowadziła się do Więzienia.

Po apokalipsie Edytuj

Jeanette nigdy nie była widziana w Sezonie 3, żyła w Woodbury i razem z seniorem, kobietą i dzieckiem została przewieziona i dołączona do Więzienia.

Sezon 4 Edytuj

"Infected" Edytuj

Jeanette jest widziana gdy ucieka z Bloku D podczas ataku szwendaczy.

"Isolation" Edytuj

Jeanette jest widziana proszącą Carol Peletier aby nie przenosiła jej do Bloku A mówiąc jej, że nie ma grypy tylko alergię. Carol nie wierzy jej i mówi jej aby weszła do bloku.

"Internment" Edytuj

Jeanette jest widziana w tym odcinku gdy gra w warcaby z Luke'iem. Później widać, że wychodzi z jej celi by zobaczyć co Hershel Greene i Sasha Williams robią ze zmarłym mężczyzną. Po tym jak dwójka opuszcza pomieszczenie, Jeanette wraca do jej celi.

"Too Far Gone" Edytuj

Jeanette jest pokazana uciekającą z więzienia. Szybko wchodzi do autobusu. Później Maggie Greene dostaje się do autobusu i pyta Jeanette gdzie jej jest siostra Beth. Jeanette informuje, że Beth opuściła bus w celu poszukiwania córki Ricka, Judith Grimes. Maggie wychodzi z autobusu i biegnie podczas gdy Jeanette patrzy w strachu. Później, autobus więzienny odjeżdża z Jeanette i innymi.

"Inmates" Edytuj

Kiedy Maggie, Bob Stookey i Sasha odnajdują autobus na drodze, znajdują wszystkich w środku którzy przemienili się, zmuszając zabić ich byłych przyjaciół. Gdy Jeanette nie jest widziana jako szwendacz, było potwierdzone iż wszyscy z ocalałych autobusu więziennego zostali zabici, licząc Jeanette. Maggie szuka w autobusie swojego męża, Glenna Rhee jednak nie znajduje go tam.

Śmierć Edytuj

Zabita przez

Jeanette razem z innymi mieszkańcami więzienia uciekają autobusem podczas ataku Gubernatora. Jednakże, gdy Maggie, Bob i Sasha odnajdują autobus, zostaje wyjaśnione iż każdy w środku zmarł, także od strzałów lub ataku przez osobę która zmarła na grypę i zaatakowała autobus.

Jest możliwe, że Jeanette została pożarta i nie została przemienionym mieszkańcem.

Zabite ofiary Edytuj

Ta lista pokazuje ofiary zabite przez Jeanette:

  • prawdopodobnie niezliczone ilości zombie

Występy Edytuj

Serial TV Edytuj

Sezon 4 Edytuj

Zobacz też Edytuj

Postacie - Serial TV
Ocalali po więzieniu EugeneRositaChristopher
Kościół św. Sary Gabriel
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Schronienie Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet