Jenny Jones - jedna z ocalałych z apokalipsy, żona Morgana Jones'a i matka Duane'a. Na początku epidemii zostaje zainfekowana przez co jej rodzina jest zmuszona do szukania schronienia w King County, przemieniona w zombie występuje w pierwszym odcinku serialu The Walking Dead.

Przed apokalipsą

Nic nie wiadomo o życiu Jenny do czasu wybuchu apokalipsy.

Po apokalipsie

Sezon 1

"Days Gone Bye"

Jenny zostaje zakażona wirusem w drodze do Atlanty. Ona, Morgan i Duane zatrzymują się w King County gdzie Jenny umiera. Gdy kobieta budzi się jako zombie Morgan nie jest w stanie jej zabić.

Sezon 3

"Clear"

Gdy Morgan spotyka Rick'a ten mówi mu, że Duane został ugryziony przez żonę i tylko wtedy potrafił ją zastrzelić a syna zostawił aby mógł się przemienić.

Śmierć

Zabita przez:

  • infekcję (żywa)

Po tym jak Jenny atakuje Duane'a, przez co chłopiec zostaje zarażony i umiera, Morgan w końcu decyduje się zastrzelić żonę.

Zabite ofiary

Lista ofiar zabitych przez Jenny:

Związki

Morgan Jones

Jenny jest żoną Morgana. Gdy zostaje zainfekowana, Morgan nie umie się pogodzić ze stratą. Gdy wraca z piwnicy zauważa, że Jenny stoi nad synem i rzuca się na niego gryząc go. Wtem Morgan strzela w nią zabijając ją.

Duane Jones

Jenny była mamą Duane'a. Gdy Morgan był w piwnicy, ta dostała się do domu i ugryzła go śmiertelnie.

Wystąpiła

Serial TV

Sezon 1

Ciekawostki

  • Kiedy w odcinku "Days Gone Bye" Jenny jako zombie przekręca klamkę od drzwi, jest to jeden z dwóch przypadków kiedy zombie pokazuje przejawy człowieczeństwa (drugim przypadkiem była Summer gdy podnosiła zabawkę).

Zobacz też

Szablon:Zobacz też - postacie