FANDOM

Jessie Anderson - jest jedną z bohaterek serialu The Walking Dead. Jest mieszkanką Alexandrii, żoną Pete'a oraz matką Rona i Sama. Po śmierci męża nawiązuje relację z Rickiem.

Charakterystyka Edytuj

Jessie to inteligentna, czarująca kobieta i kochająca matka. Rozumie osobiste zmagania innych ludzi i robi wszystko, aby zachęcić ich do zauważenia jaśniejszej przyszłości.

Jednak miała wrażliwą stronę siebie, przeżywszy lata w strachu przez zachowanie męża Pete'a. Trzymała emocjonalny i fizyczny ból w sobie, nie chcąc nikogo skrzywdzić. Do momentu, aż pojawił się Rick i osobiście zachęcił ją do walki o swój byt, który miał znaczący wpływ na Jessie dodając jej odwagi, by w końcu postawić się poczynaniom męża.

Po śmierci Pete'a choć początkowo rozbita starała się chronić swoich dwóch synów. Zdaje sobie sprawę z trudnej rzeczywistości świata i zachęca innych do walki o przetrwanie.

Przed wybuchem apokalipsy Edytuj

Położenie nieznane

Niewiele wiadomo o życiu Jessie przed wybuchem. W młodym wieku Jessie uczęszczała do College'u, gdzie studiowała najprawdopodobniej rzeźbiarstwo, podczas którego poznała Pete'a.

Po wybuchu apokalipsy Edytuj

W pewnym momencie po wybuchu Jessie i jej rodzina udali się w kierunku Alexandrii, gdzie osiedlili się we wspólnocie i przez wywiad u Deanny została przydzielona jako pracownik spiżarni. Jessie starała się stworzyć poczucie normalności dla Rona i Sama. Mimo wybuchu apokalipsy, Jessie i jej synowie byli nadal przedmiotem codziennego wykorzystywania Pete'a i trzymali to w ukryciu przed resztą społeczności.

Śmierć Edytuj

Zabita przez:

  • Sam Anderson (pośrednio spowodował)
  • Zombie

Podczas torowania sobie drogi przez hordę sztywnych, Sam panikuje kiedy widzi małego chłopca zamienionego w zombie. Sam zamiera i przypomina sobie co mówiła do niego Carol. Jessie, Ron i Rick próbują go uspokoić jednak chłopiec zaczyna płakać i zostaje pożarty przez zombie. Całkowicie zniszczona przez śmierć Sama, Jessie zaczyna szlochać histerycznie krzycząc imię syna. Przyciąga to inne zombie, które rzucają się na kobietę i ją pożerają. Rick'a zmusza amputowanie jej ręki, ponieważ mieli zamiar uciekać dalej, jednak nie chciała puścić Carl'a. Przy tym Rick odrąbuje jej rękę siekierą i umiera.

Zobacz teżEdytuj

Postacie - Serial TV
Nowoprzybyli Więzienia BobLizzieMikaLukeMollyJulioHenryNorisCalebDavidRyanCharlieChloePatrickZach
Ocalali po Więzieniu EugeneRositaChristopher
The Claimers DanBillyHarleyTonyJoeLenLou
Kościół św. Sary Gabriel
Alexandria AaronScottKyleSocorroBarbaraHeathNoraMrs. RobinsonAlexJenWayneCherylEnidRussBobBruceTobinAnnaMikeyFrancineKent SpencerOliviaDeniseDeannaLucyRonJessieSamMayaDavidBetsyNicholasAnnieWillTommySturgessBarnesNatalieStacyMichaelJefferyRichardsHollySamanthaBobbyCharlyneO'HaraDineshDanErinAdrianParkShellyCarterPeteRegAidenEric
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Szeptacze LydiaAdamBetaAlphaRufusMaryDanteFrancesZionRasmusSeanHelen
Schronisko Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet
Żywe postacie pojawiają się na zielono. Martwe postacie pojawiają się na czerwono i kursywą. Nieznane postacie pojawiają się na niebiesko. Nieumarłe postacie są pojawiają się na szaro i kursywą.