FANDOM

Kate:Główna bohaterka i ocalała z apokalipsy.Jest drugą żoną David'a Garcia'i,macochą Gabe'a oraz Marianny (jak i dziewczyną Javier'a-wyznaczik)

Przed Apokalipsą: Edytuj

Przed apokalipsą Kate ożeniła się z David'em i tym samym należy do rodziny Garcia.Gdy David powiedział jej o swoich dzieciach,ta odparła że nie zmieni tego kim jest będąc obok nich.Od zawsze chciała podróżować,lecz nie miała zbyt możliwości.

Pewnego wieczoru gdy Kate myje naczynia obok staje Javier mówiący że najprawdopodobniej wyjedzie by zobaczyć co go czeka w świecie,Kate żartując mówi że chciałaby też pojechać.Gdy psuje szklankę David'a którą mu wręczono ta popada w lekką depresję.Jeżeli Javi powie David'owi że Kate chce go zostawić,David da mu trzy dni na opuszczenie domu.

Po Apokalipsie Edytuj

Na samym początku apokalipsy Kate wraz z resztą rodziny Garcia udała się do domu by czuwać nad umierającym Salvadorem czyli ojcem Davida i Javier'a.Jak się później okazuje Salvador się przemienił i wraz z innymi pojechała do szpitala.

Po sześciu miesiącach apokalipsy David wciąż nie wrócił ze szpitala i wraz z Javierem stwierdziła że nie jest warto czekać ze względu na czyhające na nich niebezpieczeństwo,ostatecznie ona javi,gabe i mariana opuścili dom.

W trakcie trwania apokalipsy została zmuszona do wykonywania niewyobrażalnie strasznych rzeczy,jednak wraz z upływem tych czterech lat nauczyła się m.in jak sobie radzić w sytuacjach kryzysowych co zostało ukazane np. w odcinku 1.

Wraz z pojawieniem się w Richmond i spotkaniu zaginionego męża,wątpiła w jego tożsamość.Chciała za wszelką cenę opuścić Richmond.

Bitwa o Richmond Edytuj

Czując się współodpowiedzialna za śmierć wielu osób z tego miasta postanawia pomóc ocalałym jadąc buldożerem do Richmond

Javier sam jedzie z Kate do Richmond (żyje) Edytuj

Jeżeli Javier sam uda się z Kate,gdy clem pomoże Gabe'owi.Kate uda się wypełnić dziurę przez którą dostają się martwi.

Javier i Clem jadą z Kate(Żyje) Edytuj

Kate jak poprzednio wypełni gapę uniemożliwiając przedarcie się martwym.

Clementine sama pomaga Kate(Nieznany) Edytuj

Javier powróci po pomocy Gabe'owi i spotka Clem która powie że rozdzieliły się z Kate.Ostatecznie Kate nie zostanie znaleziona

Clementine i Javi pomagają Gabe'owi i David'owi(Martwa/Przemieniona) Edytuj

W tym wypadku Javier Gabe i Clem zobaczą Przemienioną Kate i Javier może ją zastrzelić lub zostawić