Walking Dead Wiki
Advertisement
Ten artykuł jest o postaci z Serialu TV. Może szukasz jej odpowiedniczek z Komiksu lub Road to Survival, postaci z Road to Survival, postaci z Webisodes , lub aktora.

"Kiedy zaczęłam tracić słuch, moja siostra powiedziała mi, że to nie moja słabość... to moja supermoc. A teraz spójrz. Wszyscy uczą się znaków przeze mnie. Myślisz, że sposób, w jaki jesteś, jest słabością? Słyszałem opowieści o tobie w dawnych czasach. Wszyscy słyszeliśmy. O tym, jak po prostu... odchodzisz i robisz to, co tylko ty możesz zrobić. Samotny wilk. To twoja supermoc. Nie możesz zrezygnować ze wszystkiego o sobie, ponieważ dzieją się złe rzeczy. Muszę w to uwierzyć."
—Kelly do Carol gdy dyskutują o błędach Carol.[źr]

Kelly to ocalała z apokalipsy w The Walking Dead AMC. Jest członkiem grupy Magny i siostrą Connie. Po uratowaniu życia przez Judith Grimes na drodze, Kelly i jej towarzysze zostają zabrani do Aleksandrii, zanim ostatecznie przenoszą się na Wzgórze.

Osobowość

Kelly jest wojowniczką, współczującym i opiekuńczym ocalałym. Czasami jest uparta, ale wie, kiedy słuchać, zwłaszcza jeśli chodzi o opinię Connie, wobec której jest bardzo opiekuńcza. Chociaż przywraca równowagę grupie, nie słucha jej przez cały czas.

Przed apokalipsą

Położenie nieznane

Niewiele wiadomo o życiu Kelly przed wybuchem apokalipsy. Nieoczekiwanie urodziła się starszym rodzicom i miała znacznie starszą siostrę, Connie. Connie była całkowicie głucha na chorobę genetyczną, na którą również miała i była częściowo głucha Kelly. Rodzina nauczyła się języka ASL aby komunikować się ze sobą. Ponieważ rodzice Kelly byli starsi, byli zbyt zmęczeni, by odpowiednio ją wychować – więc Connie wkroczyła w rolę rodzica zastępczego. Kiedy była uczennicą liceum, martwiła się typowymi nastoletnimi sprawami, ale była też pod wrażeniem swojej siostry, która została dziennikarką śledczą i pomogła odkrywać i zamykać skorumpowanych polityków.

Po apokalipsie

W pewnym momencie po wybuchu apokalipsy, Kelly i jej siostra Connie spotkała dziewczyny Magnę i Yumiko, Luke'a, Berniego, wśród innych ocalałych. Grupa przetrwała kilka lat, w końcu zbliżyła się i zobaczyła siebie nawzajem jako rodzinę. Jednak z biegiem lat kilku członków grupy zmarło.

Grupa mieszkała w różnych społecznościach, takich jak Jones Springs i Coalport, obie, które ostatecznie upadły, powodując nieufność grupy w ponownym dołączaniu do innych podobnych osiedli.

Sezon 9

"What Comes After"

Kelly wystąpi w tym odcinku.

Sezon 10

"A Certain Doom"

Kelly wystąpi w tym odcinku.

"Home Sweet Home"

Kelly wystąpi w tym odcinku.

Sezon 11

"Acheron: Part I"

Kelly jest częścią grupy składającej się z Daryla, Elijaha, Maggie, Carol, Aldena, Rosity, Lydii, Gabriela, Jerry'ego, Gage'a, Roya i Magny, którzy najeżdżają opuszczoną bazę wojskową Fort Connors w celu zaopatrzenia w żywność. Ona i inne kobiety są spuszczane na linę do hangaru, gdzie ostrożnie poruszają się po pokoju wypełnionym czającymi się i martwymi ciałami. Kelly, Magna i Maggie otwierają zamknięte drzwi i znajdują zapasy żywności w innym pokoju. Z powrotem w hangarze, gdy czający się zaczynają się budzić, ona i Magna szybko zbierają ostatnie zapasy i pomagają zdjąć przebudzonych szwendaczy. Udaje jej się uciec z hangaru na czas z innymi kobietami i zebranym jedzeniem. Po misji Kelly wraca do Aleksandrii z innymi ocalałymi.

"Acheron: Part II"

Kelly wystąpi w tym odcinku.

"Hunted"

Kelly wystąpi w tym odcinku.

Zabite ofiary

Ta lista przedstawia ofiary zabite przez Kelly:

Relacje

Connie

Jako siostry, Kelly i Connie są bardzo blisko, a Kelly działa jako tłumacz Connie, z powodu głuchoty Connie. W „Lines We Cross” Connie zauważa, że ​​słuch Kelly zaczyna się pogarszać i pociesza ją, dając jej do zrozumienia, że ​​głuchota to supermoc.

Magna

Kelly i Magna mają bardzo dobre relacje. Przeżywając razem przez tak długi czas, stali się sobie bardzo bliscy.

Yumiko

Kelly i Yumiko mają pozornie dobre relacje, ponieważ przetrwali razem na wolności tak długo. Bardzo dobrze współpracują w obronie przed zombie.

Luke

Kelly i Luke są bardzo blisko i mają świetny związek. Kiedy Luke znika, Kelly natychmiast chce go znaleźć, a ona jest ostatnią, która rezygnuje z poszukiwań.

Michonne Hawthorne

Relacja Kelly i Michonne zaczęła się źle, ponieważ Michonne nie ufała jej ani grupie Kelly, kiedy przybyli do Aleksandrii. Jednak z biegiem czasu Michonne zyskała ich zaufanie i wydaje się, że mają pozytywny związek.

Siddiq

Wygląda na to, że Kelly i Siddiq mają dobry związek.

Tara Chambler

Wydaje się, że Kelly i Tara mają dobre relacje. Po śmierci Tary Kelly jest widziany wśród ludzi, którzy słuchali przemówienia Siddiqa.

Daryl Dixon

Po treningu na plaży do Daryla i Connie podchodzi Pies, głaszcząc go, co prowadzi ich do zrozumienia, że ​​zbliża się Daryl. Obaj machają mu przyjaźnie, na co on macha do nich obu, wskazując na przyjacielski związek między Darylem i Kelly. Kelly zauważa spojrzenia, które Connie i Daryl rzucają sobie nawzajem, co powoduje, że rzuca Connie porozumiewawcze spojrzenie, aby ją drażnić. Jest możliwe, że może pochwalić Daryla dla swojej siostry, gdyby coś się stało.

Mary

Kelly początkowo nie ufa Mary, która była kiedyś związana z Szeptaczami. Jednak z biegiem czasu nie postrzega już Mary jako zagrożenia. Jest zasmucona jej śmiercią.

Gabriel Stokes

Kelly i Gabriel mają dobre relacje.

Wystąpienia

Odcinki 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4
Sezon 5
Sezon 6
Sezon 7
Sezon 8
Sezon 9 👁
Sezon 10
Sezon 11
Występuje Głos jest słyszany
👁 Występuje bez kwestii Występuje w retrospekcji
Występuje jako szwendacz 🖼 Występuje na fotografii/filmie
Występuje jako zwłoki Występuje w halucynacji/śnie

Ciekawostki

  • Odpowiednik komiksowy Kelly jest mężczyzną, jednak w serialu jest kobietą.
    • Także, gdy odpowiednik komiksowy Kelly jest w związku z Connie, ta Kelly jest siostrą Connie.
  • Jest piątą postacią, której płeć została zmieniona z męskiej na żeńską w serialu telewizyjnym, pierwszą był Dr Stevens, drugą i trzecią byli Deanna i Reg Monroe, a czwartą Farron.
  • Kelly jest jedną z ośmiu postaci, które znają ASL, pozostali to jej głucha siostra Connie i ich koledzy z grupy: Magna, Yumiko i Luke. Wraz z Carol Peletier i Darylem Dixonem. Później zaczyna również uczyć języka migowego Gabriela Stokesa.
  • Kelly jest dziewiątą postacią LGBT w serialu. Pozostali to Tara, Alisha, Aaron, Eric, Denise, Jesus, Yumiko i Magna.
  • Jakiś czas po zamieci, Kelly zaczęła wykazywać objawy głuchoty i sugeruje się, że w końcu stanie się całkowicie głucha, tak jak jej siostra. Podczas gdy Kelly nadal słyszy dźwięki, czasami ma trudności z rozróżnieniem, kiedy ktoś do niej mówi, szczególnie gdy odbywa się dużo rozmów.
Postacie - Serial TV
Rodzina Grimes JudithRickCarlLori
Centrum Kontroli Chorób EdwinCandace
Personel Wojskowy WellesWilsonBradySeanFranklinCoxCallaway
Ocalali po więzieniu EugeneRositaGabriel
Wilki OwenAphid
Wybrzeże CyndieRachelJulesBeatriceKathyNatania
Złomiarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeConnieKellyYumikoBernie
Baltimore CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Strażnicy ElijahFrostAgathaDuncanColeMayaAinsleyGusBillyJen
Rodzina Mays Pan MaysMaysPani Mays
Valak's Vipers Craven
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameVioletHunter
Advertisement