FANDOM

Królestwo (Serial TV)

Pierwszy występ

Pij ze studni i napełniaj studnię.

Królestwo - miejsce, które po raz pierwszy pojawiło się w 7. sezonie AMC The Walking Dead. Jest to wspólnota ocalałych rządzona przez „Króla” Ezekiela. Była to jedna z czterech wspólnych społeczności Milicji, a później Koalicji, wraz z Aleksandrią, Wzgórzem i Oceanside.

Kilka miesięcy po masakrze królestwo musi zostać porzucone po pogarszających się warunkach, a ciężka zima doprowadziła do awarii kotła i kilku pożarów, które uszkodziły budynki nie do naprawienia.

Wygląd Edytuj

Królestwo jest dosyć sporych rozmiarów terenem otoczonym metalowym i niezwykle wytrzymałym ogrodzeniem. W skład tego obozu wchodzi kilka budynków, takich jak np. teatr oraz wiele pól, ogrodów, a także zagród dla zwierząt.

HistoriaEdytuj

Przed apokalipsąEdytuj

Nic nie wiadomo o królestwie przed apokalipsą z wyjątkiem tego, że była to jakaś szkoła, z której część (ogród) budowano dla wspólnej rekreacji i nauki, jak pisze Ezekiel.

Po apokalipsieEdytuj

W pewnym momencie Ezekiel i kilka innych osób przejęło szkołę. Ocalałych często widuje się w zbroi i koniach. Mają powinowactwo do broni białej, takiej jak włócznie, ale strażnicy również używają broni palnej. Mają także ogrody i inne obszary rolnicze i urosły wystarczająco, aby utrzymać społeczność. Mają co najmniej trochę prądu. Odbywają się imprezy świąteczne, takie jak wieczory filmowe. Mają wiele pól, domów i teatr.

MieszkańcyEdytuj

Śmierci Edytuj