FANDOM

Jesteś podobny bardziej do nas niż nich, nie należysz do tych ludzi.

—Lydia do Daryl'a

Lydia - to główna bohaterka drugiej połowy sezonu 9, serialu The Walking Dead, jak i ocalała z apokalipsy córka Franka i liderki grupy "Szeptacze" - Alfy.

Charakterystyka Edytuj

Edytuj

Lydia to brązowowłosa dziewczyna o przeciętnej budowie i brązowych oczach. Pierwszy raz pojawia się w 9 odcinku 9 sezonu, pt. ,,Adaptation".

Przed apokalipsą Edytuj

Mid-Atlantic, Stany Zjednoczone Edytuj

Lydia urodziła się na początku 2000 roku. Została wychowana przez swoją napastliwą matkę - Alfę, która od najmłodszych lat nią manipulowała, oraz kochającego ojca Franka. Lydia stwierdziła, że ledwo pamięta świat przed wybuchem apokalipsy.

Post apokaliptyczny Edytuj

Baltimore, Maryland Edytuj

Dziewczyna wraz z rodzicami - Alfą i Frankiem, przeżyli pierwsze etapy epidemii razem. Po 23 dniach od wybuchu apokalipsy, znajdowała się w zapleśniałej piwnicy z grupą ocalałych. Lydia była naiwna w kwestii ówczesnego statusu świata i zawsze spędzała czas ze swoim tatą, ponieważ jej matka była wobec niej bardzo surowa. Matka dziewczyny stawała się z biegiem czasu coraz to bardziej okrutniejsza - Zabijała ludzi, którzy chcieli na siłę opuścić bezpieczne mury schronu, jej ofiarą stał się nawet własny mąż a ojciec Lydii - Frank.

Jakiś czas potem, Lydia wraz z matką opuściły schron i przemierzały ulice starając się przetrwać, gdy raz zostają otoczone przez dużą grupę sztywnych, Matka zaciąga ją do opuszczonego szpitala, gdzie chcą przeczekać noc. Budynek okazuje się nie być jednak opuszczony ponieważ znajduje się w nim około dwumetrowy mężczyzna z zasłoniętą twarzą, straszy on ocalałe. Matka Lydii bardziej przekonuje mężczyznę do swojej filozofii i poglądów, przez co skłonny zostaje on razem z nimi wędrować, Kobieta wraz z córką i spotkanym mężczyzną odtąd razem starają się przetrwać.

Cała trójka ostatecznie utworzyła grupę, którą nazwali "Szeptacze" i matka Lydii stanęła na jej czele, ustanawiając sobie pseudonim "Alpha", czyli pierwsza w hierarchii. Mężczyzna nazwał się "Beta" a Lydia pozostała bez zmian. Razem napotykali wiele osób, które również postrzegały ich pogląd i ostatecznie grupa Szeptaczy się rozrosła.