FANDOM

Nie chciałam stracić tego miejsca,bo wiedziałam że go potrzebujecie,by pozostać tym kim byliście,ale wiecie.Nikt nie jest stracony,aż jest stracony

—Madison do swoich dzieci chwilę przed śmiercią

Madison Clark, czasami nazywana Maddie, to była Protagonistka i ocalała z wybuchu apokalipsy w Fear The Walking Dead od AMC. Jest byłym Doradca ds. Poradnictwa w liceum im. Paula R. Williamsa  i jest matką Nicka i Alicii. Jej mąż zmarł przed wydarzeniami z serialu. Była w związku z nauczycielem angielskiego i współpracownikiem Travisem Manawa. Była niegdyś wysokiej rangi członkiem i mieszkanką społeczności z Rancza "Broke Jaw" ze swoją rodziną, działając jako osobisty asystent Troya Otto i zostając zastępcą dowódcy milicji. Była wcześniej przywódcą społeczności z stadionu "Dell Diamond".

Przed apokalipsą Edytuj

Montgomery, Alabama Edytuj

Madison urodziła się w Montgomery w stanie Alabama we wczesnych latach siedemdziesiątych, córka senatora, który mimo odnoszenia wielu sukcesów, miał problem z nałogiem alkoholowym. Dorastała w przemocy, niepewności oraz strachu, doświadczała widoku cierpienia swojej matki, gdy jej ojciec się nad nią znęcał. Gdy była w wieku nastoletnim, podjęła walkę z ojcem, a w rezultacie zabiła go strzałem w głowę, aby chronić siebie oraz matkę.

El Sereno, Kalifornia Edytuj

Gdy ukończyła studia przeniosła się do El Sereno w Kalifornii, gdzie pracowała w liceum im. Paula R. Williamsa, pomagając uczniom w ich ówczesnych problemach. W tym czasie spotkała oraz ożeniła się z budowlańcem Stevenem Clarkiem z którym miała trójkę dzieci, Nicholasa, Alicie oraz trzecie dziecko, które urodziło się martwe. W pewnym okresie życia cała harmonia została przerwana, ponieważ Steven, prawdopodobnie specjalnie spowodował wypadek samochodowy w którym zginął. Po ciężkim okresie, Madison spotyka rozwiedzionego nauczyciela języka angielskiego Travisa Manawę i zaczyna z nim związek.

Śmierć Edytuj

Zabita Przez:

  • Ennis (Pośrednio spowodowane)
  • Sępy (Pośrednio spowodowane)

Aby uratować swoje dzieci, Strand'a i Lucianę, Madison wabi ogromne, nasączone olejem stado Szwendaczy, przyprowadzone przez Ennisa i Sępy, na Stadion, by je zatrzymać, ale zostaje uwięziony w trakcie wykonywania.

  • Szwendacze (Spowodowane)
  • Samą Siebie (Poświęcenie)

Madison postanawia się poświęcić i zamyka bramę, aby zatrzymać stado. Pożegnała się z dziećmi i użyła płomienia, by zapalić przemoczonych Szwendaczy zbliżających się do niej. Madison zostaje wchłonięta w płomienie i póżniej pożarta przez Szwendaczy.

Zabite Ofiary Edytuj

Ta lista przedstawia ofiary zabite przez Madison