FANDOM

"Miałaś rację o mnie.Zrobiłam rzeczy,złe rzeczy.Gdybym miała to wszystko też bym sobie nie ufała."
—Magna do Michonne
Magna:Jest główną bohaterką jak i ocalałą z apokalipsy. Po wybuchu epidemii stała się przywódczynią małej grupy ocalałej z którą ostatecznie dotarła do Alexandrii. Następnie przeniosła się razem ze swoją grupą na Wzgórze.

Przed Apokalipsą: Edytuj

Przed wybuchem epidemii pracowała jako kelnerka na stopach samochodowych. Z tatuaży Magny wynika że była w więzieniu z powodu przestępstwa.

Po Apokalipsie: Edytuj

Po wybuchu epidemii Magna zapoznała się z Yumiko, Kelly, Connie i Luke'm. W piątkę przemieszczali się między społecznościami które upadały.

Sezon 9 Edytuj

Sześć lat po odejściu Ricka, Judith szwęda się po lesie gdy zauważa grupę która walczy ze szwędaczami ale zostają otoczeni, Judith oczyscza im drogę i udaje im się uciec. Magna przedstawia siebie i resztę dziewczynce, a ta chce zabrać ich do Alexandrii. Finalnie zostają przetransportowani na Wzgórze.

Sezon 10 Edytuj

Magna cały czas przebywa na Wzgórzu. Bierze czynny udział w przygotowaniach. Razem z Yumiko odkrywa opuszczoną bazę Szeptaczy ze zwłokami i skórami oraz informują o tym resztę. Podczas pożaru w lesie decyduje się przekroczyć granicę aby ugasić pożar.

Ciekawostki Edytuj

Jest jedną z ośmiu postaci o orientacji homoseksualnej.
Postacie - Serial TV
Ocalali po więzieniu EugeneRositaChristopher
Kościół św. Sary Gabriel
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Schronienie Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet