Walking Dead Wiki
Advertisement
Ten artykuł jest o postaci z Serialu TV. Może szukasz jej odpowiedniczek z Komiksu lub Road to Survival.

"Moja kuzynka, ona była małą dziewczynką! I może dalej żyć swoim życiem? Nie ma mowy. Ale nikt po niego nie przyszedł... więc ja po niego przyszłam. I oto jest. Teraz, kiedy oboje zabiliśmy -- ilu ludzi zabiliśmy, Miko? Mimo to, to wygląda właśnie tak."
—Magna wyznaje swoją zbrodnię Yumiko.[źr]

Magna to główna postać i ocalała z wybuchu apokalipsy w The Walking Dead AMC. Była dziewczyną Yumiko i kierowała grupą ocalałych. Po tym, jak zostaje uratowana przez Judith Grimes z życia na drodze, Magna i jej towarzysze zostają przeniesieni do Aleksandrii, zanim ostatecznie przenoszą się na Wzgórze.

Osobowość

Magna jest twardą jak gwoździe osobą, która przeżyła, na której nie jest łatwo zaimponować, ponieważ od jakiegoś czasu mieszka w drodze. Jest niesamowitą przywódczynią i opisuje siebie jako nieprzewidywalne zwierzę, niebezpieczne, ale też opiekuńcze. Jej osobowość sprawia, że ludzie nigdy nie czują się przy niej zbyt komfortowo, ani nie wierzą, że ją rozgryzli. Kocha swoją grupę i zrobiłaby wszystko dla ich dobrego samopoczucia.

Przed apokalipsą

Nieznane położenie

Niewiele wiadomo o życiu Magny przed lub w czasie wybuchu apokalipsy, poza tym, że dorastała w środowisku, w którym później trudno byłoby jej zaufać innym. Pracowała również jako kelnerka postoju ciężarówek.

W pewnym nieznanym momencie zemściła się za kuzynkę i zamordowała jej gwałciciela. Podczas procesu, Magna zakochała się w swojej prawniczce Yumiko, a później nawiązali romantyczny związek. Ostatecznie przegrali sprawę i trafiła do więzienia, gdzie w pewnym momencie otrzymała tatuaż.

Po apokalipsie

Po wybuchu epidemii Magna zapoznała się z Yumiko, Kelly, Connie i Luke'iem. W piątkę przemieszczali się między społecznościami które upadały.

Sezon 9

"What Comes After

Sześć lat po założonej śmierci Ricka, Judith szwenda się po lesie gdy zauważa grupę która walczy ze szwendaczami ale zostają otoczeni, Judith oczyszcza im drogę i udaje im się uciec. Magna przedstawia siebie i resztę dziewczynce, a ta chce zabrać ich do Aleksandrii. Finalnie zostają przetransportowani na Wzgórze.

Sezon 10

Magna cały czas przebywa na Wzgórzu. Bierze czynny udział w przygotowaniach. Razem z Yumiko odkrywa opuszczoną bazę Szeptaczy ze zwłokami i skórami oraz informują o tym resztę. Podczas pożaru w lesie decyduje się przekroczyć granicę aby ugasić pożar.

"Squeeze"

Magna i Connie zostają w jaskini gdy ta się zapada.

"A Certain Doom"

Magna wydostaje się z Wieży, podczas ucieczki zaczyna wpadać w atak paniki, jednak Jerry ratuje ją.

Sezon 11

"Acheron: Część 1"

Magna jest częścią grupy składającej się z Daryla, Elijaha, Maggie, Carol, Aldena, Rosity, Lydii, Gabriela, Jerry'ego, Gage'a, Roya i Kelly, którzy najeżdżają opuszczoną bazę wojskową Fort Connors w celu zaopatrzenia w żywność. Ona i inne kobiety są spuszczane na linę do hangaru, gdzie ostrożnie poruszają się po pokoju wypełnionym czającymi się i martwymi ciałami. Magna, Kelly i Maggie otwierają zamknięte drzwi i znajdują zapasy żywności w innym pokoju. Z powrotem w hangarze, gdy czający się zaczynają się budzić, ona i Kelly szybko zbierają ostatnie zapasy i pomagają zdjąć przebudzonych szwendaczy. Udaje jej się uciec z hangaru na czas z innymi kobietami i zebranym jedzeniem. Po misji Magna wraca do Aleksandrii z innymi ocalałymi.

Wystąpienia

Odcinki 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4
Sezon 5
Sezon 6
Sezon 7
Sezon 8
Sezon 9
Sezon 10
Sezon 11
Występuje Głos jest słyszany
👁 Występuje bez kwestii Występuje w retrospekcji
Występuje jako szwendacz 🖼 Występuje na fotografii/filmie
Występuje jako zwłoki Występuje w halucynacji/śnie

Ciekawostki

Postacie - Serial TV
Rodzina Grimes JudithRickCarlLori
Centrum Kontroli Chorób EdwinCandace
Personel Wojskowy WellesWilsonBradySeanFranklinCoxCallaway
Ocalali po więzieniu EugeneRositaGabriel
Wilki OwenAphid
Wybrzeże CyndieRachelJulesBeatriceKathyNatania
Złomiarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeConnieKellyYumikoBernie
Baltimore CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Strażnicy ElijahFrostAgathaDuncanColeMayaAinsleyGusBillyJen
Rodzina Mays Pan MaysMaysPani Mays
Valak's Vipers Craven
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameVioletHunter
Advertisement