FANDOM

Matt Sale to postać z Fear The Walking Dead od AMC. Jest uczniem szkoły średniej i byłym chłopakiem Alicii Clark.

Przed Apokalipsą Edytuj

Los Angeles, Kalifornia Edytuj

Niewiele wiadomo o życiu Matta przed apokalipsą, poza tym, że mieszka w okolicach Los Angeles i w pewnym momencie zakochał się w koleżance z klasy, Alicii Clark.

Po Apokalipsie Edytuj

Sezon 1 Edytuj

"Pilot" Edytuj

Matt i Alicia spędzają razem trochę czasu po szkole i rozmawiają o wypadku brata Alicii Nicka i jej pragnieniu odejścia po zakończeniu roku. Matt rysuje również na jej ramieniu improwizowany tatuaż i prosi ją, aby przyszła na plażę następnego dnia, Alicia zgadza się. Jednak Matt nie pojawia się na plaży i nie odpowiada na wiadomości tekstowe Alicii. Jest również nieobecny w szkole następnego dnia, kiedy Alicia nadal nie może się z nim skontaktować.

"So Close, Yet So Far" Edytuj

Bez odpowiedzi od Matta Alicia udaje się do jego domu po tym, jak jej lekcje w szkole zostały wcześnie odwołane przez dyrektora Art Costa. Wewnątrz znajdują się przewrócone meble i bardzo chory Matt który leży na podłodze, z gorączką 103 stopni Fahrenheita. Pomaga mu wsiąść do łóżka i zaczyna się nim opiekować, gdy jej rodzice przyjeżdżają, szukając jej. Rodzice Alicii próbują oddzielić ją od Matta, obawiając się najgorszego. Matt ujawnia ukąszenie na szyi, co bardzo niepokoi Travisa. Alicia jest zdenerwowana z powodu tego, że Matt próbuje ją odprawić, ale wie, że próbuje ją chronić. Jest w stanie przekonać ją do wyjazdu, obiecując, że jego rodzice wkrótce wrócą do domu i będzie dobrze. Alicia i jej rodzina ostatecznie opuszczają Matta.

Później tej nocy rodzice Matta wrócili do domu z Vegas, zostawili zapalone światła samochodu i byli w trakcie rozpakowywania bagażu, choć nie skończyli, ponieważ ich torby były pozostawione na podjeździe.

Śmierć Edytuj

Zabity Przez:

Matt zostaje ugryziony przez szwendacza i choruje na gorączkę. Po pożegnaniu z Alicią zostaje sam, jakiś czas później ulega infekcji.

Wystąpienia Edytuj

Fear The Walking DeadEdytuj

Sezon 1Edytuj