FANDOM

"Jestem zła?"
—Meghan pyta Philipa, czy jest złą, czy dobrą osobą.

Meghan Chambler - jedna z ocalałych z apokalipsy zombie. Wystąpiła w czwartym sezonie serialu The Walking Dead.

Przed ApokalipsąEdytuj

Nieznana LokalizacjaEdytuj

Niewiele wiadomo na temat życia Meghan przed czy też w trakcie wybuchu Apokalipsy. Jasne jest tylko, że ma dziadka, Davida, a ojciec opuścił rodzinę trzy i pół roku przed Apokalipsą.

Po ApokalipsieEdytuj

Meghan mieszka z ciocią, matką i śmiertelnie chorym dziadkiem w mieszkaniu, gdzie byli stosunkowo bezpieczni. Dziewczynka spędza większość czasu, grając z dziadkiem David'em w gry.

Sezon 4Edytuj

"Live Bait ": Meghan po raz pierwszy widoczna jest, kiedy przygląda się Gubernatorowi z okna. On wchodzi do środka, ale od razu znajduje się na celowniku jej cioci, Tary. Okazuje się, że dziewczynka ukrywa się w mieszkaniu wraz z ciotką Tarą, mamą Lily oraz dziadkiem David'em. Po zamieszaniu znowu zaczyna grę z dziadkiem. Kiedy Gubernator otrzymuje pierwszą pomoc od Lily, Meghan pyta go, dlaczego nosi przepaskę na oku. On żartobliwie odpowiada, że jest piratem, ale zaraz wyjaśnia, iż został ranny, chroniąc kogoś. Kiedy on wraca z potrzebną dla Davida butlą z tlenem zaczyna uczyć dziewczynkę, jak należy grać w szachy, a ona później rysuje mazakiem na jednym z królów przepaskę na oku, identycznie jak u Philipa. 

Po śmierci Davida spowodowaną jego rakiem płuc, Meghan przychodzi do pokoju z jego ciałem, ale staruszek ożywa i jest bliski ugryzienia Tary, jednak zostaje zatrzymany interwencją Gubernatora. Dziewczynka jest w wyraźnym szoku, przez to wydarzenie zaczyna obawiać się Gubernatora, a gdy tą w jednym pokoju ucieka przed nim. Wkrótce pozostała przy życiu czwórka odchodzi z tamtego miejsca, próbując znaleźć bezpieczniejsze schronienie. 

Kiedy opuszczają zepsutą ciężarówkę napotykają na swojej drodze stado zimnych. Każdy zaczyna uciekać, tylko Meghan się waha i stoi w tym samym miejscu, dopiero za namową Gubernatora zostawia wszystkie swoje rzeczy i biegnie do niego, on bierze ją na ręce i wspólnie uciekają, jednak mężczyzna wpada do dołu pełnego zombie, których on w pojedynkę zabija.

"Death Weight ": Po raz pierwszy w tym odcinku Meghan widzimy, kiedy gra w szachy z Gubernatorem i próbuje wpaść na to, jak wykonać kolejny ruch. Pyta go wówczas, dlaczego nie pozwala jej wygrać, na co on jej odpowiada, że "to nie byłaby wygrana". Słysząc jego słowa pyta, czy jest zła, ale mężczyzna uspokaja ją i mówi, że tak nie jest. Później dziewczynka bawi się w berka z Tarą. Goni dziewczynę, ale w końcu znikają sobie z oczu. Meghan zauważa parę stóp za mokrym materiałem wywieszonym na sznurze, i myśląc że to jej ciocia odgarnia go. Ukrytą postacią okazuje się być zimny, który goni dziewczynkę, a gdy ona chowa się pod samochód, łapie ją za nogę. Tara bezskutecznie próbuje jej pomóc, ostatecznie do akcji wkracza Gubernator, który zabija nieumarłego. Meghan natychmiast po tym zdarzeniu biegnie do swojej matki i przytula ją mocno.

"Too Far Gone ": Przed udaniem się na walkę do więzienia Gubernator przytula do siebie Meghan, która w wyniku zabawy w błocie była cała brudna. Jakiś czas później dziewczynka, bawiąc się w ten sam sposób prosi matkę o pomoc przy wykopaniu pewnego obiektu, okazał się bowiem dla niej zbyt ciężki. W końcu jednak udaje jej się to zrobić, przedmiot okazuje się być znakiem. W tym samym czasie z błota znienacka wyłania się zombie i gryzie nie spodziewającą się tego dziewczynkę. Lily przybywa, ale za późno, i zabija atakującego córkę sztywnego. Później niesie swoje zmarłe dziecko do więzienia, gdzie toczy się walka, aby zobaczyć Philipa. Gubernator zabiera Meghan z jej ramion i bez wyrzutów sumienia strzela jej w głowę, aby uniemożliwić jej przemianę w zombie.

"Us ": Tara mówi Glenowi że wie, jak to jest czuć się otępiałym. Wspomina, że widziała martwe ciała siostrzenicy i dziewczyny, a jej siostra została pożarta na jej oczach.

ŚmierćEdytuj

  • Zombie (ugryzienie)

Tuż po tym, jak Meghan wkopuje znak z napisem "Uwaga! Strefa gwałtownych potopów!" zombie wyłania się z błota i gryzie ją w ramię

Po ugryzieniu Meghan umiera w ramionach matki. Lily zabiera córkę do więzienia, gdzie przebywa Philip. On szybko zabiera dziecko z ramion kobiety, po czym strzela dziewczynce w głowę aby zapobiec jej przemianie w zombie.

RelacjeEdytuj

David ChamblerEdytuj

David i Meghan byli bardzo blisko, zarówno przed, jak i po wybuchu. Często grywali razem w przeróżne gry planszowe. Meghan bardzo przeżywa jego śmierć. 

Lily ChamblerEdytuj

Meghan i jej matkę łączyły bliskie stosunki. Kiedy Meghan zostaje ugryziona przez zimnego, a w efekcie ginie, Lily jest w szoku, nie potrafi strzelić swojemu dziecku w głowę, dlatego niesie ją do Gubernatora.

Tara ChamblerEdytuj

Meghan i Tara lubiły się. W odcinku "Death Weigth" bawią się w berka, a kiedy zombie atakuje dziewczynkę, ona rusza jej na pomoc.

Philip BlakeEdytuj

"Nigdy nie pozwolę, żeby coś Ci się stało"
—Philip do Meghan.
Pierwszy kontakt pomiędzy Philiphem a Megnam jest wówczas, kiedy dziewczynka obserwuje go przez okno. Pyta się, co stało się z jego okiem, a potem zgadza się na to, aby ta wiadomość była ich wspólnym sekretem. Żartobliwie mówi jej, że jest piratem, ale zaraz poważnieje i tłumaczy, że stało się to, kiedy próbował ochronić ważną dla niego osobę. Niewiele później mężczyzna uczy Meghan gry w szachy. Zmuszony jest jednak zabić Dawida przy niej, a ona jest tym wystraszona, unika go i ucieka przed nim. Później udaje jej się to przełamać, a gdy razem wpadają do dołu z zombie on zabija ich wszystkich mówiąc, że nie pozwoli, aby dziewczynce stała się krzywda. Oczywistym jest to, że Philip traktuje Meghan jak swoją córkę, Penny, o której bez wątpienia mu ona przypomina, stara się więc ją ochronić pomimo przeciwności. 

CiekawostkiEdytuj

  • Meghan to pierwsze dziecko w telewizyjnej serii, które zostało ugryzione na ekranie
  • Jest bardzo podobna do córki Gubernatora, Penny.
    • To może być powód, dlaczego tak bardzo stara się ją ochronić.
    • Oboje zmarli w finale połowy sezonu.
  • Meghan posiada także wiele podobieństw z Sophią.
    • Obie były ugryzione w ramię
    • Obie były widoczne martwe w finale sezonu
    • Obie próbowały schronić się przed zombie pod samochodami i wkrótce po tym zostały ugryzione/
    • Obie dziewczynki zostały zastrzelone pośmiertnie przez postać, która ich uratowała. W przypadku Meghan był to Philip, z kolei Sophii - Rick.

Zobacz teżEdytuj

Postacie - Serial TV
Życie NateRandallSeanTonyDave
Nowoprzybyli Więzienia BobLizzieMikaLukeMollyJulioHenryNorisCalebDavidRyanCharlieChloePatrickZach
Ocalali po Więzieniu EugeneRositaChristopher
Claimersi DanBillyHarleyTonyJoeLenLou
Kościół św. Sary Gabriel
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Szeptacze LydiaAdamBetaAlphaRufusMaryDanteFrancesZionRasmusSeanHelen
Schronienie Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet