FANDOM

"Merle? Co to za wieśniackie imię? Psa bym tak nie nazwał!"
—Miguel do Daryla Dixona o imieniu jego brata.[[Vatos|[źr]]]

Miguel - były antagonista i ocalały z apokalipsy The Walking Dead AMC. Jest członkiem gangu Vatos. Był zakładnikiem Ricka Grimesa, Daryla Dixona i T-Doga którzy chcieli wymienić go za Glenna. Był jednym z trzech głównych antagonistów odcinka "Vatos" (wraz z Felipe i Jorge).

Przed apokalipsą Edytuj

Dom opieki w Atlancie Edytuj

Nic nie wiadomo o życiu Miguela do wybuchu apokalipsy oprócz tego, że miał babcię i kuzyna.

Po apokalipsie Edytuj

Po wybuchu apokalipsy, Miguel i inni członkowie gangu Vatos znajdują dom opieki w Atlancie i decydują się zabezpieczyć wszystkich seniorów którzy byli znalezieni.

Sezon 1 Edytuj

"Vatos" Edytuj

Gdy Daryl krył Glenna który biegł po plecak z broniami, Miguel wybiegł w uliczkę na której stał Daryl.

Dixon zaczął celować w niego kuszą, więc Miguel zaczął krzyczeć "AYÚDAME" ("pomocy" w hiszpańskim), aby Jorge i Felipe przybyli od tyłu i pobili Daryla.

Glenn wraca do uliczki z torbą broni. Napastnicy zostawiają Daryla i biorą się za Glenna i zostawiają torbę. Daryl próbuje uratować Glenna strzelając Felipe'owi w pośladek.

Mężczyźni porywają Glenna, a Miguel zostaje z Darylem, Rickiem i T-Dogiem. Zaciągają Miguela do biura i przesłuchują go. Miguel mówi, gdzie znajdą lidera gangu, Guillermo. Na spotkaniu lider Vatosów prosi o zwrot torby i Miguela lub Glenn zostanie zabity. Mężczyźni wracają z broniami a Guillermo wpuszcza ich do budynku grupy.

Później, Rick Grimes i jego ekipa zastają w budynku również starszą kobietę, która prowadzi ich do domu opieki. Mężczyźni zaczynają być lepiej nastawieni wobec siebie po rozmowie dlaczego porwali Glenna.

W którymś czasie grupa Ricka przyjeżdża do domu opieki, jednak zastają tam rozstrzelane zwłoki Miguela i wszystkich innych mieszkańców.

Śmierć Edytuj

Zabity przez

  • nieznana przyczyna

W którymś momencie, wszyscy z domu opieki zostają zabici.

Tak naprawdę nie wiadomo jak zmarł Miguel, w usuniętej scenie odcinka "What Lies Ahead" grupa Ricka po wybuchu CDC wraca do domu opieki aby znaleźć tylko zwłoki Vatosów zabitych przez nieznaną grupę lub ludzi. Widać jeszcze szwendaczych chodzących po domu opieki.

Zabite ofiary Edytuj

Ta lista pokazuje ofiary zabite przez Miguela:

  • prawdopodobnie niezliczona ilość zombie

Występy Edytuj

Sezon 1 Edytuj

"Vatos" Edytuj

Zobacz też Edytuj

Postacie - Serial TV
Ocalali po więzieniu EugeneRositaChristopher
Kościół św. Sary Gabriel
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Schronienie Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet