Walking Dead Wiki
Advertisement
Walking Dead Wiki

Mitch Dolgento antagonista i ocalały z wybuchu apokalipsy w The Walking Dead AMC. Jest starszym bratem zmarłego Pete'a, a także członkiem obozu Martineza, zanim pojawił się Gubernator, a on stał się jego prawą ręką. 

Przed apokalipsą

Nieznane położenie

Mitch w przeszłości zajmował się rozwożeniem lodów. Później zdecydował się dołączyć do wojska i został operatorem czołgu. Po wybuchu apokalipsy opuścił swój pojazd a w późniejszym czasie dołączył do brata, Pete'a. 

Po apokalipsie

Sezon 4

"Dead Weight"

Mitch wraz ze swoimi towarzyszami znajduje Philipa oraz Meghan, zapraszają ich do obozu. Gdy zamierzają napaść na innych ludzi ku zdziwieniu jego i Gubernatora Pete odmawia skrzywdzenia kogokolwiek. Wkrótce mężczyzna zostaje zamordowany przez Philipa, a ten informuje o tym Mitcha i tłumaczy, dlaczego to zrobił. Pomimo rozgoryczenia wywołanego śmiercią brata uznał, że było to konieczne, a gdy Gubernator przejmuje obóz staje się jego prawą ręką. 

"Too Far Gone"

Mitch bierze udział w ataku Philipa na grupę Ricka w więzieniu. Podczas walki używa czołgu który powala ogrodzenie i niszczy znaczną część budynku, ale Daryl powstrzymuje go wrzucając granat do wnętrza pojazdu przez lufę. Udaje mu się uciec na zewnątrz zanim dochodzi do wybuchu, jednak tam od razu konfrontuje się z mężczyzną.  Pomimo uniesienia przez siebie rąk w górę w geście poddania, zostaje postrzelony w serce z kuszy i ginie.

Śmierć

Zabity przez

Daryl umieszcza granat w czołgu poprzez wrzucenie go przez lufę. Pomimo tego, że Mitchowi udaje się wydostać, i tak ginie kilka sekund później przy próbie podporządkowania się mężczyźnie: ten strzela w jego klatkę piersiową z kuszy.

Jako iż jego mózg nie uległ zniszczeniu, można sugerować że został przemieniony, o ile ciało Mitcha nie zostało wcześniej zjedzone. 

Zabite ofiary

Ta lista przedstawia ofiary zabite przez Mitcha Dolgena:

  • 1 bezimienny mężczyzna
  • Niezliczona ilość mieszkańców Więzienia (Prawdopodobnie, spowodowano lub bezpośrednio)
  • Niezliczona ilość zombie i prawdopodobnie niezliczonych ludzi

Relacje

Pete Dolgen

Mitch jest starszym bratem Pete. Łączyła ich braterska więź, a Mitch często dokuczał młodszemu. Dogadywali się i posiadali wspólne zainteresowania. Po zabiciu Pete'a przez Philipa Mitch krótko go opłakuje, bardziej zaniepokojony jest zagrożeniem wynikającym z pozycji, jaką Gubernator uzyskał w grupie. 

Martinez

Kiedy widzimy Mitcha po raz pierwszy, jest on członkiem grupy dowodzonej przez Martineza. Logiczne jest więc, że Mitch choć trochę się nim interesował, chociaż nieznana jest reakcja mężczyzny na jego śmierć.

Gubernator

Mitch przy pierwszym spotkaniu szydzi z Gubernatora, wykorzystuje zapewne fakt że miał wyższą pozycję od niego. Po zamordowaniu Pete'a przez Philipa Mitch jest skruszony i staje się bardzo posłuszny, szybko wcielając w rolę jego prawej ręki. Podczas ataku na więzienie wykonał rozkaz Gubernatora mówiący o tym, iż ma wjechać niszcząc płot a następnie zabijać wszystkich ocalałych z grupy Ricka bez wahania, co dowiodło jak silna była jego lojalność wobec Philipa.

Tara Chambler

Kiedy Tara wyraziła niepokój związany z zabraniem ich do obozu przez Pete'a Mitch nakazuje je milczenie, nazywając jeszcze "małą suką" prawie powodując kłótnie, jednak Lilly wtargnęła pomiędzy nich. Podczas ataku na więzienie Mitch zdenerwował się wyraźnie widząc, że dziewczyna nic nie robi, nakazał jej walczyć. 

Ciekawostki

  • Podczas castingu postać ta nosiła imię Mack.
  • Mitch jest pierwszym antagonistą który został zabity przez Daryla Dixona.

Zobacz też

Postacie - Serial TV
Rodzina Grimes JudithRickCarlLori
Centrum Kontroli Chorób EdwinCandace
Personel Wojskowy WellesWilsonBradySeanFranklinCoxCallaway
Ocalali po więzieniu EugeneRositaGabriel
Wilki OwenAphid
Wybrzeże CyndieRachelJulesBeatriceKathyNatania
Złomiarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeConnieKellyYumikoBernie
Baltimore CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Strażnicy ElijahFrostAgathaDuncanColeMayaAinsleyGusBillyJen
Rodzina Mays Pan MaysMaysPani Mays
Valak's Vipers Craven
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameVioletHunter
Advertisement