FANDOM

"To Ty byłeś Rickiem z Alexandrii ten cały czas."
—Morales do Ricka.

Morales (pierwsze imię nieznane) - ocalały z apokalipsy i późniejszy antagonista w The Walking Dead AMC. Podczas wybuchu apokalipsy był członkiem Obozu Ocalałych w Atlancie z jego żoną, córką i synem którzy ewakuowali się z miasta z jego pomocą.

Po ataku szwendaczy na obóz, Morales i jego rodzina decydują się wyjechać do Birmingham, Alabama. Jakiś czas później po straceniu rodziny, Morales przeszedł na ciemniejszą stronę i dołączył do Zbawców.

OsobowośćEdytuj

W kryzysowych sytuacjach potrafi zachować zimną krew i kontrolę nad własnymi emocjami racjonalnie kalkulując wszelkie możliwości wyjścia z problemu. Nie ma również barier w angażu do większości zadań wymagających narażenia własnego bezpieczeństwa. Poczuwa się do odpowiedzialności za ludzi, którzy zapewniają normalne przetrwanie jemu jak i jego rodzinie. W bardzo szybkim tempie zjednał sobie uznanie wszystkich w około stając się bardzo ważną częścią tej niewielkiej grupy. Nie brakuje mu otwartości, heroizmu czy poczucia wzajemnej współpracy. Jako jeden z niewielu zachował w sobie również spore pokłady humoru. Należy zwrócić uwagę na to, iż docenia to, że los obszedł się z nim dość łaskawie pozwalając mu dla kogoś żyć. Choć codzienna egzystencja przeistoczyła się w ciężką walkę o byt, to mimo wszystko nadal znajduje w sobie energię do dalszego działania, co motywuję chęcią zapewnienia bezpieczeństwa najbliższym mu osobom. Niemniej jednak w pewnym momencie decyduje się odłączyć od Ricka i reszty zabierając swoją rodzinę do Alabamy w poszukiwaniu pozostałych członków jego rodziny.

Przed apokalipsą Edytuj

Nie wiadomo zbyt wiele o życiu Moralesa sprzed wybuchu epidemii, poza tym, że wraz z rodziną całe życie mieszkał w Atlancie. Miał żonę Mirandę oraz dzieci - Louisa i Elizę.

Po apokalipsie Edytuj

Po wybuchu epidemii ewakuował się z miasta w poszukiwaniu bezpiecznego miejsca, trafiając w ten sposób na sprawnie formującą się na tamten czas lokalną społeczność ocalonych.

"Wildfire" Edytuj

Po ataku szwendaczy na obóz wszyscy członkowie obozu wyjeżdżają, tylko rodzina Morales'ów rozstaje się z resztą powiadamiając, że mają zamiar jechać do rodziny w Birminghamie. Edytuj

"The Damned" Edytuj

Morales spotyka Ricka w budynku Zbawców mówiąc mu, aby opuścił broń i odwrócił się do niego. Widzi, że to jego dawny przyjaciel.

"Monsters" Edytuj

Morales informuje Grimes'a, że z jego rodziny przeżył tylko on i że po śmierci najbliższych osób bardzo się zmienił i ma zamiar posłać go do Negana. Mówi przez krótkofalówkę, że znalazł Rick'a, jednak od tyłu zachodzi Daryl i trafia go bełtem w głowę zabijając go.

Występy Edytuj

Sezon 1 Edytuj

"Guts" Edytuj

"Tell It to the Frogs" Edytuj

"Vatos" Edytuj

"Wildfire" Edytuj

Sezon 8 Edytuj

"The Damned" Edytuj

"Monsters" Edytuj

Zobacz teżEdytuj

Postacie - Serial TV
Życie NateRandallSeanTonyDave
Nowoprzybyli Więzienia BobLizzieMikaLukeMollyJulioHenryNorisCalebDavidRyanCharlieChloePatrickZach
Ocalali po Więzieniu EugeneRositaChristopher
Claimersi DanBillyHarleyTonyJoeLenLou
Kościół św. Sary Gabriel
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Szeptacze LydiaAdamBetaAlphaRufusMaryDanteFrancesZionRasmusSeanHelen
Schronienie Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet