FANDOM

Natania — jedna z drugoplanowych bohaterów występujących w serialu telewizyjnym The Walking Dead (AMC); kobieta ocalała po wybuchu apokalipsy zombie, liderka i założycielka grupy o nazwie Oceanside.

WyglądEdytuj

Jest to starsza, wysoka, kobieta o średniej budowie ciała, licząca około 30 lat, o długich blond włosach i niebieskich oczach.

CharakterEdytuj

Natania jest osobą upartą i bardzo nieufną w stosunku do obcych osób, a jest to spowodowane tym, iż od chwili swojej wielkiej ucieczki od Zbawców, traktuje ona obcych jako potencjalnych wrogów, zdrajców i szpiegów.

Kobieta bardzo kocha i troszczy się o swoją rodzinę, szczególnie po stracie swojej córki, którą kochała ponad życie, mimo tego, że nie popierała ona jej postawy i postępowania.

HistoriaEdytuj

Przed apokalipsąEdytuj

Prawie nic nie wiadomo o życiu Natanii sprzed wybuchu epidemii, poza tym, iż mieszkała ona prawdopodobnie w Waszyngtonie albo jego okolicach.

Po apokalipsieEdytuj

W pewnym momencie po wybuchu apokalipsy Natania wraz ze swymi ludźmi natrafiła na społeczność Zbawców, którzy w wyniku walki pomiędzy tymi dwoma grupami wybili wszystkich dorosłych i nastoletnich mężczyzn z osady Natanii wraz z kilkoma innymi kobietami, zaś pozostałą część ocalałych wzięli w niewolę. Pewnego dnia kobiecie i jej przyjaciołom udało się uciec i ukryć w lesie znajdującym się nad morzem, od tamtego momentu nie mieli oni już do czynienia ze Zbawcami.

Sezon 7Edytuj

SwearEdytuj