FANDOM

Ludzie potrzebują powodu by walczyć Lucy.Ludzie potrzebują powodu by być w pobliżu,wszystko nie może opierać się wyłącznie na jedzeniu.

—Nick o powodach do zbierania książek

Nicholas Clark, lepiej znany jako Nick, jest byłym deuteragonistą (poprzednio tritagonistą) i ocalałym z wybuchu apokalipsy w Fear The Walking Dead od AMC. Jest synem Madison Clark i Stevena Clarka, który zmarł kilka lat przed apokalipsą. Ma siostrę o imieniu Alicia. Nick miał kłopotliwą przeszłość i zawsze wybierał złą drogę. On jest bardzo przyziemny, ale też wadliwy z poważnymi uzależnieniami od narkotyków, szczególnie heroiny. Pomimo swoich wad Nick jest bardzo inteligentnym młodym człowiekiem i okazuje się, że troszczy się o swoją najbliższą rodzinę, a ostatecznie o rodzinę chłopaka matki, Travisa, mimo początkowych niechęci. Był byłym członkiem i mieszkańcem społeczności Rancza "Broke Jaw".

Przed Apokalipsą Edytuj

Los Angeles, Kalifornia Edytuj

Zanim wybuchła epidemia, Nick zmagał się z uzależnieniem od narkotyków i był wielokrotnie w rehabilitacji. Miał trudny związek ze swoim ojcem, który, jak sądził, „zmienił się” i stał się odległy i nie spełniał już swoich obowiązków jako ojciec. W tym czasie Nick często mieszkał gdzieś w Los Angeles (prawdopodobnie opuszczonym kościele), przez to często nie był w domu z własną rodziną. Jakiś czas przed wybuchem epidemii Nick poznał Glorię na odwyku i rozpoczął z nią związek. To właśnie podczas jednego z tych wydarzeń na odwyku ojciec Nicka zginął w wypadku samochodowym. Strata zniszczyła Nicka, co doprowadziło do jego depresji i ponownego użycia heroiny. Jednym z jego dilerów i przyjaciół był Calvin. Na początku apokalipsy Nick spędzał dużo czasu w opuszczonym kościele ze swoją dziewczyną Glorią i innymi kolesiami, w którym ćpali razem.

Po Apokalipsie Edytuj

W sezonie 1 budzi się w kościele zamieszkałym przez innych ćpunów i widzi kilkoro z nich martwych,idzie dalej i spotyka dawną znajomą która jak się okazuje się przemieniona.Nieświadomy Nick ucieka i zostaje potrącony przez samochód a następnie trafia do szpitala gdzie objaśnia matce ,siostrze i Travisowi co się stało.Travis postanawia sprawdzić co sięstało.Tym czasem Nick opowiada że widział wszystkich martwych.Nick zostaje ukazany jako uzależniony od różnych substancji jednak dalej w fabule serialu stopniowo przestaje być od nich zależny.

W sezonie 2 gdy miasto zostaje spalone przez Daniela a Madison zabija Celie Flores,Nick uważa że dalej nie może ufać matce,dlatego też od niej ucieka.

W sezonie 3 odnajduje się z resztą rodziny gdy zostają porwani przez ludzi Troy'a a następnie udaje im się wszystkim uciec

Śmierć Edytuj

Zabity Przez:

Po zabiciu Ennisa i włożeniu książki Morgana do kieszeni, Nick słyszy strzał. Patrzy na swoje palce i widzi na nich krew. Kiedy patrzy, kto go zastrzelił, widzi Charlie. Mówi jej imię i zanim zdąży powiedzieć cokolwiek innego, przewraca się i z rany zaczyna płynąć krew. Chwilę po tym, jak grupa go znajdzie, umiera z powodu utraty krwi.

Po tym jak grupa go odnajduje, Luciana dźga Nicka w głowę, aby zapobiec przemianie.

Zabite Ofiary Edytuj

Ta lista pokazuje ofiary zabite przez Nick'a: