Walking Dead Wiki
Advertisement
Ten artykuł jest o postaci z Sezonu 5. Może szukasz postaci z Survival Instinct, mieszkańca Woodbury, aktora, lub innego aktora.

"Myślą, że jestem chudy. Myślą, że jestem słaby. Ale tak naprawdę gówno o mnie wiedzą, o tym, kim jestem, tak samo jak o tobie."
—Noah do Beth Greene.[źr]

Noah to ocalały z wybuchu apokalipsy w The Walking Dead AMC. Po raz pierwszy jest spotykany jako podopieczny szpitala w Grady Memorial Hospital w Atlancie, Georgia, przez Beth Greene, z którą nawiązuje dobrą przyjaźń. Ostatecznie, Noah staje się członkiem grupy Ricka Grimesa, Ocalałych, w drodze do Richmond, Wirginia w poszukiwaniu bezpiecznej przystani. Po przybyciu do Aleksandrii, staje się zbieraczem zaopatrzenia.

Przed apokalipsą

Richmond, Wirginia

Nic nie wiadomo o życiu Noah przed lub w czasie wybuchu apokalipsy, poza tym, że on i jego rodzina mieszkali w Shirewilt Estates, otoczonej murem dzielnicy w Richmond, Wirginii.

Po apokalipsie

TBA

Śmierć

Zabity przez

Glenn próbuje wydostać się z budynku wraz z Noah i Nicholasem. Niestety, cała trójka zostaje zablokowana w obrotowych drzwiach, a z każdej strony nacierają na nich szwendacze. Do akcji wkracza Eugene, który włącza w vanie głośną muzykę, próbując tym samym odciągnąć szwendaczy od drzwi. Część zombie blokujących budynek od zewnątrz rzeczywiście podąża za samochodem. Niestety, horda napiera na szklaną konstrukcję także i od wewnątrz. Glenn wpada na pomysł, by zbić szybę i uratować tym samym całą trójkę bohaterów, lecz nie udaje mu się to. Nicholas wpada w panikę i pcha drzwi obrotowe, aby utorować sobie drogę do wyjścia, nie zważając na to, że w ten sposób wysyła odgrodzonego do tej pory od zombie Noah na pewną śmierć.

Bohater zostaje brutalnie rozdarty i pożarty przez zombie na oczach zdruzgotanego Glenna.

Zobacz też

Advertisement