FANDOM

"Myślą, że jestem słaby... myślą, że jestem przestraszony. Ale tak naprawdę nic o mnie nie wiedzą, tak samo jak o tobie."
—Noah do Beth.[źr]
Noah - ocalały z apokalipsy w The Walking Dead AMC. Z początku przebywa on w Szpitalu Pamięci Grady, następnie dołącza się do grupy Ricka.

OsobowośćEdytuj

Poznajemy go jako pomocnika w Szpitalu Pamięci Grady na zlecenia. Jest osobą otwartą oraz miłą. Współpracuje z innymi, prawdopodobnie czuł coś do Beth.

Śmierć Edytuj

Zabity przez

Glenn próbuje wydostać się z budynku wraz z Noah i Nicholasem. Niestety, cała trójka zostaje zablokowana w obrotowych drzwiach, a z każdej strony nacierają na nich szwendacze. Do akcji wkracza Eugene, który włącza w vanie głośną muzykę, próbując tym samym odciągnąć szwędaczy od drzwi. Część zombie blokujących budynek od zewnątrz rzeczywiście podąża za samochodem. Niestety, horda napiera na szklaną konstrukcję także i od wewnątrz. Glenn wpada na pomysł, by zbić szybę i uratować tym samym całą trójkę bohaterów, lecz nie udaje mu się to. Nicholas wpada w panikę i pcha drzwi obrotowe, aby utorować sobie drogę do wyjścia, nie zważając na to, że w ten sposób wysyła odgrodzonego do tej pory od zombie Noah na pewną śmierć.

Bohater zostaje brutalnie rozdarty i pożarty przez zombie na oczach zdruzgotanego Glenna.

Zobacz teżEdytuj

Postacie - Serial TV
Ocalali po więzieniu EugeneRositaChristopher
Kościół św. Sary Gabriel
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Schronienie Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet