Wydanie 193, zatytułowane "The Farm House" to finałowe wydaniem serii, kończące komiks The Walking Dead. Ma premierę 3 lipca 2019r.

Fabuła[edytuj | edytuj kod]

Od śmierci Ricka Grimesa mija wiele lat.

Finałowy zeszyt komiksu, rozpoczyna się od pojedynczego zombie, który powędrował w okolice małego gospodarstwa. Dorosły Carl Grimes, zabija go, przecinając mu czubek głowy.

Sophia wychodzi z domu i zastanawia się czemu Carl nie mógł po prostu go zastrzelić lecz ten odpowiada że mogłoby to przyciągnąć pozostałych. Sophia twierdzi że jest to niemożliwe ponieważ ich mieszkanie położone jest na otwartym terenie a poza tym, strefa w której mieszkają należy do obszaru pozbawionego od truposzy. Carl pyta się gdzie jest Andrea - Córka Carla oraz Sophii. Sophia odpowiada że nawet się nie obudziła i dalej śpi w łóżku.

Po chwili zastanowienia, Carl wpada na pomysł skąd mógł się wytargać truposz.

Carl przypuszcza że obecność trupa to sprawka wielkiego show, Hershela Juniora (syna Maggie), tak więc udaje się do miasteczka aby z nim pomówić. Nastolatek nie może się nadziwić że zawita go taka osobowość, więc wita go najlepiej jak tylko potrafi. Carl uderza go, tłumacząc że martwy wtargnął na jego teren i sam musiał go zabić. Hershel jest zły i mówi że skieruje sprawę do szeryfa Kapoora.

Carl Grimes zostaje odwiedzony w swojej posiadłości przez szeryfa, który ostatecznie kończy swoją wizytę przez wystawienie mu mandatu do zapłacenia.

Carl udaje się wraz z Sophią do domu Earl'a w którym cała trójka je kolacje w miarę przyjemnej atmosferze.

Sprawa zabitego zombie zaskakująco eskaluje i trafia na salę sądową, gdzie obie strony prezentują swoje stanowiska. Hershel Junior mówi że Carl nie miał prawa do pozbawienia go jego własności i że jego ogólnie lubiany spektakl prawie zostanie zaprzepaszczony,