FANDOM

Otis - ocalały po wybuchu apokalipsy The Walking Dead AMC. Myśliwy, mężczyzna zamieszkujący farmę Greene'ów. Był najlepszym przyjacielem Maggie z dzieciństwa. To właśnie Otis niechcący postrzelił Carla, przez co bardzo mu zależało by szybko wrócił do zdrowia.

CharakterEdytuj

Jest to osoba oddana oraz poczuwająca się do odpowiedzialności za własne czyny. Posiada również rzadką cechę rozumienia tragedii innych, czego efektem są próby polepszenia sytuacji otaczających go ludzi. Cechuje go również niezwykła lojalność w stosunku do najbliższych ofiarując im wszystko to, co może dać. Staje się on nie tylko ważną osobą w życiu Hershela i innych, ale również pośrednim motorem napędowym dalszego funkcjonowania farmy, zarówno dzięki zabezpieczaniu jej przed zagrożeniem, jak i zapewnianiu wyżywienia i siły niezbędnej do pracy. Cechuje go zaradność, emocjonalność oraz umiejętność dalszego działania mimo wrodzonych ułomności.

Śmierć Edytuj

Zabity przez

Kiedy wraz z Shane'em pojechał do szpitala polowego, został przez niego postrzelony w nogę, po tym incydencie dopadły go szwendacze.

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku "Secrets", Patricia oraz Beth informują, że Otis był jedyną osobą, która potrafiła używać broni palnej na farmie Greenów.
  • W rozmowie w "Talking Dead" Robert Kirkman mówi że to Otis był osobą, która zamknęła już przemienioną Sophię w stodole. Nie wspomniał o tym Rickowi ani Shane'owi, ponieważ uratowanie Carla było głównym priorytetem.
  • W jednym z odcinków dowiadujemy się, że Otis potrafił grać na gitarze.

Zobacz teżEdytuj

Postacie - Serial TV
Ocalali po więzieniu EugeneRositaChristopher
Kościół św. Sary Gabriel
Wilki OwenAphid
Oceanside CyndieRachelBeatriceJulesKathyNatania
Śmieciarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeKellyYumikoConnieBernie
Schronienie Magazynowe CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameViolet