Walking Dead Wiki
Advertisement

Patricia - ocalała z serialu The Walking Dead. Żona Otisa, oraz mieszkanka farmy Greene'ów.

Charakterystyka

Patricia to kobieta o białej karnacji z blond włosami. Podobnie jak Hershel uważa szwendaczy za jedynie chorych ludzi. Niewiele mówi. Albo miała medyczne wykształcenie, albo Hershel nauczył ją podstawowych rzeczy, by mogła mu pomagać. Mieszka na farmie razem z mężem.

Przed apokalipsą

Położenie nieznane

Niewiele wiadomo o życiu Patricii przed wybuchem apokalipsy. W pewnym momencie wzięła ślub z Otisem. Oboje prawdopodobnie mieszkali w pobliżu rodziny Greene (lub w tym samym gospodarstwie) i kiedy Otis został zatrudniony na farmie ona zaprzyjaźniła się z rodziną Hershela i również zaczęła pomagać w gospodarstwie, stając się nieoficjalnym członkiem rodziny.

Po apokalipsie

Gdy wszyscy w mieście zaczęli umierać, Patricia i Otis na stałe osiedlili się na farmie. Patricia pracowała w gospodarstwie, a ponadto pomagała Hershelowi w operacjach na zwierzętach. Karmiła kurami uwięzione w stodole zombie.

Śmierć

Zabita przez:

  • zombie (żywa)

Podczas ucieczki z farmy Lori, Beth i Patricia biegły z domu do samochodu, jeden sztywny wyszedł zza drzewa i ugryzł Patricię w szyję. Beth, która trzymała kobietę za rękę zaczyna krzyczeć i nie chce jej puścić, lecz Lori ją odciąga, a inne zombie rzucają się na Patricię i ją pożerają.

Zabite ofiary

Lista ofiar zabitych przez Patricię:

  • niezliczone ilości kur (spowodowano)

Zobacz też

Szablon:Zobacz też - postacie

Advertisement