Walking Dead Wiki
Advertisement
Ten artykuł jest o psie Daryla. Może szukasz pupila Oswalda lub odcinka Fear.

"Nieźle."
Daryl sarkastycznie do siebie, gdy "Pies" idzie z Carol zamiast z nim, na zbieranie zaopatrzenia.[źr]

"Pies" to pies który występuje w The Walking Dead AMC. Kiedyś był pupilem Leah Shaw, która także była właścicielką jego matki. Teraz jest pupilem Daryla Dixona po zniknięciu Leah.

Po apokalipsie

Wirginia

Pies urodził się w 2016 roku przez matkę, która była częścią grupy byłych żołnierzy amerykańskich, którzy przeżyli postapokalipsę. Pies urodził się w dniu, w którym ich grupa została najechana i uciekła z kobietą Leah Shaw i jej adoptowanym synem Matthew. Leah znalazła chatę w lesie, ale potem odkryła, że Matthew został ugryziony. Później zmarł, został dobity przez Leah i pochowany w ziemi. Leah następnie nazwała szczeniaka Psem i był jej jedynym towarzyszem. W pewnym momencie po jego urodzeniu zmarła również jego matka.

Kilka miesięcy później, jako szczeniak, Pies uciekł i znalazł mężczyznę o imieniu Daryl Dixon, który obozował nad pobliską rzeką.

"A Certain Doom"

Pies wystąpi w tym odcinku.

"Find Me"

Pies wystąpi w tym odcinku.

"Diverged"

Pies wystąpi w tym odcinku.

Sezon 11

"Acheron: Część I"

Pies wystąpi w tym odcinku.

"Acheron: Część II"

Pies wystąpi w tym odcinku.

"Rendition"

Pies wystąpi w tym odcinku.

"On the Inside"

Pies wystąpi w tym odcinku.

"Promises Broken"

Pies wystąpi w tym odcinku.

Zabite ofiary

Ta lista przedstawia ofiary zabite przez Psa:

  • 1 bezimienny Szeptacz (Spowodowano)
  • Prawdopodobnie niezliczona ilość zombie

Relacje

Daryl Dixon

Dog i Daryl mają dobry związek. Daryl jest właścicielem Psa i bardzo się o niego troszczy, jak widać, że Daryl robi wszystko, aby nakarmić Psa, na własny koszt. Widać też, że Pies słucha Daryla. W "Evolution", Pies zaczyna szczekać na stado, gdy wybuchają petardy, aby zmienić ich trasę, ale kiedy plan się nie powiedzie, Daryl nakazuje Psu przestać, co robi bez wahania.

Eugene Porter

Pies asystował Darylowi, Jezusowi i Aaronowi w misji odnalezienia i odzyskania rannego Eugene'a. Używając swoich zmysłów, Dog znalazł Eugene'a ukrytego pod stodołą. Wydaje się, że chroni rannego nowego przyjaciela, bezpiecznie eskortując go z powrotem na Wzgórze wraz z nowymi przyjaciółmi i właścicielem.

Paul Rovia

Pies pomagał Jezusowi z Darylem i Aaronem w odnalezieniu Eugene'a. Po tym, jak Jezus zostaje zamordowany przez Szeptaczy, okazuje się, że Pies chroni zmarłego Jezusa, bezpiecznie eskortując swojego właściciela, nowych przyjaciół i ciało Jezusa z powrotem na Wzgórze, aby go pochować.

Henry

Pies ma dobre relacje z Henrym od momentu ich spotkania. Kiedy Pies zostaje uwięziony przez małe stado szwendaczy wkrótce po ich spotkaniu, Henry pomaga Darylowi go uratować. Podczas walki z Szeptaczami, Pies rusza na ratunek Henry'emu i ratuje mu życie przed atakującym Szeptaczem. Dzięki Psu, Henry przeżywa i zabija Szeptacza, gdy Pies go napada.

Connie

Pies ma dobre relacje z Connie i jej ufa. Kiedy Daryl opuszcza królestwo, aby udać się na misję z Michonne, Carol, Magną i Yumiko, zostaje z Connie, aby go nakarmić, co akceptuje, podążając za nią. Po tym, jak Connie przyprowadza Psa z powrotem do Daryla, Daryl komentuje, że Pies lubi ją bardziej niż on.

Lydia

Nie jest pewne, co Dog myśli o Lydii. Kiedy są zamknięci razem w szafie, Pies wydaje się na nią warczeć. Może to jednak tylko przestraszyć ją, by wypuściła go, by uratować Henry'ego i Daryla, lub w odpowiedzi na niebezpieczeństwo na zewnątrz. Ponieważ Lydia będzie spędzać dużo więcej czasu z Darylem, Pies najprawdopodobniej zwiąże się z nią i rozgrzeje się do niej.

Judith Grimes

Pies wydaje się ufać Judith, gdy Daryl zostawił go z nią, gdy pomagał mieszkańcom Królestwa przenieść się na Wzgórze. Judith bardzo się o niego martwi, kiedy znika. Gdy Aleksandryjczycy przenoszą się z jednego domu do drugiego podczas burzy, Pies szczeka, zwracając uwagę Judith, która ucieka z grupy, aby uratować Psa. Judith ryzykuje własnym życiem ratując Psa. Po sesji treningowej na plaży, Pies bawi się na plaży z Judith, R.J.'em, Jerrym i jego dziećmi.

Leah Shaw

TBA

Wystąpienia

Ciekawostki

  • Dog to jedyne nazwane zwierzę z żywym statusem w Serialu TV.
  • Podczas "In Memoriam" w Talking Dead dla "Stradivarius", szwendacze które otoczyły Psa są nazwami jako Szwendacze Psa.
  • Kiedyś, Norman Reedus zapytał pisarzy i załogę czy Daryl mógłby mieć psa, ale ta prośba została początkowo odrzucona aż do Sezonu 9.
  • Pies nie puszczający strzały Daryla w "Guardians" i łamiący ją pierwotnie nie miał się wydarzyć, ale Norman Reedus zaimprowizował i utrzymał tę scenę, dodając swój dialog "zły pies".
  • Wraz z "Lines We Cross", Pies prześcignął Shivę jako zwierzę z największą liczbą wystąpień w Serialu TV.
  • Dog występuje w grze mobilnej State of Survival razem z Darylem.

Odniesienia

Postacie - Serial TV
Rodzina Grimes JudithRickCarlLori
Centrum Kontroli Chorób EdwinCandace
Personel Wojskowy WellesWilsonBradySeanFranklinCoxCallaway
Ocalali po więzieniu EugeneRositaGabriel
Wilki OwenAphid
Wybrzeże CyndieRachelJulesBeatriceKathyNatania
Złomiarze AnneTamielBrionFarronWinslow
Grupa Magny MagnaLukeConnieKellyYumikoBernie
Baltimore CyrusAmandaLamarFrankRoseMatias
Strażnicy ElijahFrostAgathaDuncanColeMayaAinsleyGusBillyJen
Rodzina Mays Pan MaysMaysPani Mays
Valak's Vipers Craven
Zwierzęta PiesNellyShivaTabithaButtonsDukeFlameVioletHunter
Advertisement